جاباما
۴۳۶۶۵۷
۱۰۵ نظر
۵۰۰۶
۱۰۵ نظر
۵۰۰۶
پ

عباسی: «روحانی» را به دادگاه بکشانید

اگر شما با رییس جمهور برخورد می‌کردید، دیگر کسانی که در شهر خود یعنی ازنا که هزار رای نیاورده بود اما امروز در تهران یک میلیون رای می‌آورند، درباره حساب‌های قوه‌قضاییه اینگونه حرف نمی‌زد. اگر آملی لاریجانی، رییس جمهور را احضار می‌کرد و می‌گفت به عنوان رییس جمهورو مجتهد عضو مجلس خبرگان حق نداری به منتقدان فحش بدهی دیگر تازه به دوران رسیده‌ها، تو را به سخره نمی‌گرفتند.

خبرگزاری ایلنا: حسن عباسی در برنامه گرامیداشت روز ۱۶ آذر که در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی توسط انجمن اسلامی مستقل دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو گفت: تاخیرم به خاطر آن بود که آقای رییس‌جمهور دو تا شکایت از من کرده است.آقای رییس جمهور خیلی اشتعال زایی کرده است. معاونت حقوقی ایجاد کرده که از هر روز از مطالب من حرفی پیدا می‌کنند و از من شکایت می‌کنند.

حسن عباسی ادامه داد:‌ اشتغال‌زایی دومی که آقای روحانی انجام داده است برای قوه قضاییه بوده است که بازپرس و قاضی استخدام کرده تا شکایت‌ها را علیه ما رسیدگی کند.

او با بیان اینکه آقای رییس جمهور افتضاح مذاکراتت در آمده است، گفت: این آمریکا، این کدخدا، رییس جمهور را وادار کرد تا امروز در دانشگاه بیاید و بگوید آمریکا کاره‌ای نیست. این افتخاری برای جوانان انقلاب اسلامی است که او را به خط اول برگردانده‌اند. این افتخار شما است که رییس جمهور به شعار مرگ بر آمریکا بازگشت.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم دولت بی ادب لیبرال را به جایی رسانیدیم که دیگر کسی امروز نگوید امریکا قابل قبول است. امروز به این امر رسیده‌اند که امریکا با تمدید داماتو غیرقابل اعتماد است و امروز امریکا خنجری از پشت به این دولت لیبرال زد که قبلا به دولت خاتمی زده بود.

عباسی با بیان اینکه تشت لیبرالیسم امروز بیرون زده است، گفت: من به مقام قضایی هشدار داده‌ام. یک ماه پیش قاضی از من خواست تا اسناد مذاکراتشان را منتشر نکنم حالا که حسن روحانی و نهاد ریاست جمهوری با پول بیت‌المال از من شکایت کرده اند من نیز اسنادم را منتشر میکنم تا ببینیم چه کسی می‌برد خدا پرستان یا کدخداپرستان؟

او خطاب به دادستان اظهارداشت: آقای داستان سکوت رسانه‌ای ما از امروز شکسته شد. حالا من با اسناد و مدارکم با دو قوه نهاد ریاست جمهوری و قوه‌قضاییه مقابله می‌کنم. اگر امروز به شرایط ۱۶ آذر بازگشته‌ایم که گروهی قلم را می‌شکنند و زبان را می برند و پرونده‌سازی می کنند و برای قوه قضاییه کار می‌تراشند برای این است که ‌می‌خواهند بازگشت لیبرالیسم را نهادینه سازی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: تا امشب تمامی شکایت‌های دستگاه قضایی در دو سه سال اخیر توسط نهاد ریاست جمهوری، وزارت دفاع و دانشگاه‌آزاد و ... که ناشی از جواب نداشتن‌شان است، منتشر می‌کنم.

عباسی گفت: ۲۰ سال قبل همین لیبرال‌هابه دنبال مادام‌العمر شدن ریاست جمهوری هاشمی بودند. وزیر همیشه در حجله که امروز به لندن پناه برده و زمانی برای مادام‌العمر شدن تلاش می‌کنند. همین آقای روحانی ۲۰ سال پیش می‌خواست هاشمی را رییس جمهور کند. دانشجویان نگذارید که تلاش پاییز ۷۵ و تلاش برای مادام‌العمر شدن هاشمی فراموش شود و با آن به دهان این افراد بزنید.

او با بیان اینکه ما از همان ابتدا می‌گفتیم که در مذاکرات می‌بازیم، گفت: ۸ بار با آمریکا مذاکره کردیم و هربار از آنها ضربه خوردیم. آقای مقام قضایی شما در کثرت روحانیت باید حق ما را از کسی که ۴۹ تهمت را به ما زد بگیرید. رییس جمهور ۴۹ تهمت را به ما زد اما ما شکایت نکردیم. آقای آملی لاریجانی باید برای حفظ جایگاه روحانیت و مجتهدان، شخص حسن روحانی را به دادگاه بکشاند که چرا امثال عباسی به دادگاه باید بروند اما روحانی که تمهت می‌زند ، راست راست بچرخد.

این فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: روحانی تو مرا به دادگاه بکش اما من تو را در برابر ملت بی‌ابرو می‌کنم. تو به من بیسواد و بی‌عقل گفتی. اگر کسی این‌ها را به تو می‌گفت، آملی لاریجانی او را به دادگاه می‌کشاند. ان‌شالله امروز هم بعد سخنرانی یک احضاریه دیگر برای من می‌اید.

عباسی با بیان اینکه برجام لکه ننگی در مملکت ما است، گفت: مرحوم شریعتی می‌گفت هیچ روحانیتی تا به امروز زیر هیچ قراردادی را امضا نکرده است اما امروز برای اولین در تاریخ شیعه این قرارداد نگین را امضا کرد که بدتر از ترکمنچای بود.

او با بیان اینکه امروز در عصر لک لک و روباه زندگی می‌کنیم، گفت: استراتژی لک لک و روباه دوازدهمین استراتژی امریکا از دهه ۸۰ علیه ایران است. یک سال و خرده‌ای از اجرای این عصر می‌گذرد. روباه ضیافتی را در شرایط ۵+۱ ایجاد کرد و لک لک را به این ضیافت دعوت و به او بشقابی را داد. لک لک در ضیافت روباه دیگر تحریم نبود ومحاصره نبود و در جمع قدرت‌های جهانی و محفل بزرگان تزویر دعوت شده بود اما امکان خوردن شام را نداشت.

او گفت: ما تا دیروز محاصره بودیم و تحریم ،اما امروز دیگر تحریم نیستیم و نمی‌توانیم از میوه‌های تحریم‌ نبودن تناول کنیم. ما پای میز مذاکره رفتیم و همه چیزمان را دادیم اما چیزی در بشقاب ما نیست. دولت ایران حکم لک‌لک را دارد. این استراتژی را قبلا علیه چاوز و ونزوئلا اجرا کردند و حتی کاریکاتورش را هم کشیدند و ما دیدیم ونزوئلا را به کجا کشاندند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه امروز ادعا می‌شود مشکلات جمهوری اسلامی ایران حل شده است، عنوان کرد: محاصره اقتصادی دیگر نیستیم و سر سفره جهانی هستیم اما نمی‌توانیم از غذاها تناول کنیم. وزارت خزانه‌داری امریکا و شخص جک لو تا قاعده یوترن را برنگرداند هیچ کس نمی‌تواند با ما مبادله کند. ما دیگر تحریم نیستیم ولی ۱۹۰ کشور دیگر می‌ترسند با ما ارتباط بگیرند.

عباسی تاکید کرد: ۱۶ سال است که این حرف‌ها را در دانشگاه‌ها می‌زنیم اما مقامات کشور گوششان به حرف منتقدان بدهکار نیست ولی شکایت پشت شکایت و توهین پس از دیگری و این توهین‌ها را جوری ورد زبان خود کرده‌اند که حقیقت گم می‌شود.

او ادامه داد:‌ آمریکا همچنان مسئله ما است . روزی امریکا دیگر مسئله ما نیست که یا ما نباشیم یا‌امریکا. رییس مجلسی که ۲۰ دقیقه برجام را تائید کرد می‌گوید عجله کردیم آیا دو منتقد نبود که حرف‌هایش را بشنویم؟ رییس مجلس تو بجای فحش دادن به منتقدان حرف منتقدان را شنیدی؟ اگر غرور ظریف نبود که با کری کابالیست لبخند نمی‌زد، اینجا نبودیم. لاریجانی، ظریف و عراقچی، بعیدی‌نژاد، روانچی و روحانی اگر حرف منتقدان را گوش می‌کردید، امروز مضحکه جوانان نبودید.

عباسی افزود: مجید شهریاری سوخت را به ۲۰درصد رساند ولی دولت همه آن دستاوردها را باخت. ولی امروز زبانشان با زبان رهبری یکی شده است. مدام به ما اتهام دلواپس و کاسب تحریم زدند. ما کاسب تحریم هستیم یا جناح طرفدار فیش حقوقی که از آن دل نمی‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رییس قوه‌قضاییه زمانی حرف می‌زند که حرف حساب‌های شخصی‌اش به میان می‌آید، گفت: اگر شما با رییس جمهور برخورد می‌کردید، دیگر کسانی که در شهر خود یعنی ازنا که هزار رای نیاورده بود اما امروز در تهران یک میلیون رای می‌آورند، درباره حساب‌های قوه‌قضاییه اینگونه حرف نمی‌زد. اگر آملی لاریجانی، رییس جمهور را احضار می‌کرد و می‌گفت به عنوان رییس جمهورو مجتهد عضو مجلس خبرگان و همچنین حق نداری به منتقدان فحش بدهی دیگر تازه به دوران رسیده‌ها، تو را به سخره نمی‌گرفتند.

او تاکید کرد: دیگر خواب انرژی هسته‌ای را ببینید و از این دیگ دیگر آبی گرم نمی‌شود. وقتی در حکومت گوشی برای شنیدن حرف‌های کارشناسی نیست، مسئولان آن حکومت محکوم به شنیدن این حرف‌ها هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آقای عباسی بد نیست سر عقل بیاید. هشت سال ملت رو از حقوق اولیه شون محروم کردید. بس کن آقا با حمایت های بیجات از دولت پاکدستان

    • بدون نام

      اقای فتنه گر یواش بلوا نکن بزار ماهم بیایم خجالت داره قباحت داره بسکنید بگذارید مردم روی ارمش ببینن مگر مملکت مال شما چند نفر است رای 92 خجالتان نداده بس کن

    • بدون نام

      طاب . طاب . عباسی خدا مرا ندازی

    • بدون نام

      .......... دروغگو

    • بدون نام

      این چرا یاتاقان زد ؟

    • نا اشنا

      فقط شما خوب هستید
      ولی ای کاش قبول داشتید که شما در این کشور یک نفر هستید و یک رای
      ولی ریس جمهور یک رای دارد و ملیونها رای پشت سر او هستند.شما با توهین به ریس جمهور رای دهندگان را هم مورد اهانت قرار می دهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        .. میلیونها رای رو تو خواب دیدی

    • بدون نام

      احسنت احسنت احسنت

    • بدون نام

      تهمت چه اسون شده خدا پرست کدخداپرست !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهمت نیست. تو غیر این دیدی؟

    • رحیم

      شما هم کم اشتغالزایی و درد سر بوجود نیاورده اید و ادم همیشه طلبکار جمهوری اسلامی هستید و فقط حرف میزنیدزیرا ساده ترین کار سخنرانی است انهم یکطرفه بدون اینکه مستمعین اجازه سئوال وصحبت کردن داشته باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیزم کتاب تماس ایشون خیلی هم جالبه پته ی خیلی ها رو رو آب ریخت خصوصا ...

      • رهگذر

        برادر بزار یکی بیا حق منو تو رو داد بزنه چه اشکالی داره این حقوق نجومی بعد از همه وقت چی شد خیلی هایی که معلوم نشدن اونا بماند بزار یکی مطالبه کنه اینا جواب بدن دیگه

    • بدون نام

      آقای عباسی بداند اینگونه سخن گفتن جفا بر آزادی است و ملت ایران بداند در غیاب رجلی که فیلتر شدند امثال این آقا میدان داری میکنند کجایند فرهیختگان ایرانی تا ببینند دونان مقام و تریبون پیدا کرده اند و به رییس جمهور ملت اینگونه سخن میگویند.
      قدر آزادی را بدانید و اینگونه ب حرفهایی که فقط روی نفاق و شکاف دارد نگویید.

    • هاشمی

      با اتفاقات پیش آمده میبینیم حرفهایش درست است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      دکتر عباسی ایول داری
      یا علی

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف است که یک فعال سیاسی به قول خودتون اجازه پیدا میکند به کسی که مردم انتخابش کرده اند بااین لحن صحبت کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کسی که مردم انتخاب کردند ولی اون به مردمش خیانت کرد

    • بدون نام

      شمارا چه شده چرا خودممان به جان هم افتا ه ایم اهانت بی احترامی مگر میشود به ریس جمهر یک کشور این همه اهانت کرد مگر با زی است همین هم هست که دشمن خیلی راحت رخنه میکند وتیشه به ریشه هم خودمان وهم کشورمان خواهد زد این نماینده دانشجو از ان حزب بد میگوید ان حزب از اصولگرایان بابا اقای روحانی مقامی بعداز رهبری دار د بخدا شرم اور است بجای اینکه بفکر رهاییاز زیر تیغ دشمن بیرون یبیایم شمشیر از رو بسته ایم نکنید بخدا ان فاجعه ای که دشمن در انتظار ان است با این حرکت شما در راه است

    • مهران

      دادگاه برای شما وامثال شماهاست که به هم چیز بدبین هستی آقا ولکن شدی نخود سرآش.....

    • بدون نام

      خب دیگع چی

    • حمزه

      جناب آقای عباسی .تئوریسین محترم.اصولگرا.شما که لیبرالیسم را منع میکتید خودتان در کمال آزادی آنچه را که نباید .به رییس جمهوری که منتخب یک ملت است نسبت دادید وتاختید.وحتی گفتید بازپرس و قاضی راهم استخدام کرده.شما که خوذرا مثلا تحصیل کرده نیدانید چگونه بخود اجازه این تاخت وتاز را داده اید.دنیا شاهد زحمات و شب نخوابی جناب ظریف و همراهانشان بود .حد اقل نتیجه برجام استرداد بخش بزرگی از دلارهای ایران .آزادی در فروش نفت وافزایش تدلید نفت با مجاهدت جناب زنگنه وگروه محترمش.اعتبار بین المللی ایران وایرانی با مجاهدتهای این دولت و شناختن ایران بعنوان یک قدرت اتمی توسط سازمان ملل وخدماتی دیگر .آنگا شما دست به چنین سخنرانی بی محتوایی در مکانی والا چون داتشگده حقوق زده اید.؟که حکایت از عمق حقد وکینه شما نسبت بخادمین این مرزو بوم را دارد.در حالیکه میکتیدگ. نقض برجام نه ببار است و به دانهبلکه هیاهویی ازجانب امثال شما وکیهان بیش نیست.اگرهم.نقض گردد.ملت زحمات این دولت را هرگز از یاد نخواهند برد.ولی شما مطمئن باشید در صورت اصراروحماقت آمریکا به ادامه دتحریمهای اخیر.جامعه بین الملل کوتاه نخواهد آمد آنوقت استکه (تا سیه روی شود هرکه دراو غش باشد).

      پاسخ ها

      • یاور

        احسنت برادر...........

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        جامعه بین الملل چیه؟داداش اروپا زیردست آمریکاست .آمریکا زیر دست اسراییل .برجام امضا شد چون اسراییل میخواست.همه هم میدونیم این خرفیکه اسراییل مخالفه برجامه یک شو تبلیغاتیه

      • بدون نام

        !!!!!!!!!!شناختن ایران بعنوان یک قدرت اتمی توسط سازمان ملل

        وقتی بتن ئ سیمان ریختی توی قلب رآکتور هسته ای قدرت اتمی شناخته شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        بی خودی خیال بافی نکنید!!
        قرار بود تحریم ها لغو بشه که نشد و در کمال ناباودی حتی پس از برجام تحریم شدیم و این یعنی سواری دادن مفت و مجانی

      • بدون نام

        حيف فقط ميتونم يه مثبت بهت بدم+++++++++++++++++++++++++++++++

    • بدون نام

      هزاران هزار احسنت و آفرین بر تو مرد شجاع

    • بدون نام

      واقعا عباسی بیسوادی

    • حواد

      معلومه به اخر خط رسیدید که اینجوری دست و پا میزنید

    • ح ا

      اقای عباسی خداوکیلی ،وجدانا این حرفهات از سر دلسوزی است یا گمراه کردن مردم

    • بدون نام

      خدا خیرت بده

    • بزی

      انتقاد کردن خوب است ولی نه آن جوری که آبروی نظام راببرد چرا که این به صلاح کشور نیست و این دقیقا چیزی است که دشمن می خواهد و ما باید دست به دست هم دهیم مشکلاتمان را حل کنیم و به نظر بنده این همان جریان نفوذ است ما باید هوشیار باشیم

    • بیژن شکری

      جناب عباسی همانطور که اقای روحانی امروز در دانشگاه فرمودند تمام مراحل برجام با نظر و تاییدات مقام معظم رهبری صورت پذیرفته و همینطور هم خود معظم له بارها فرموده بودند که مذاکرات هسته ایی قبل از آمدن این دولت آغاز شده بود پس حال دیگر چه میگویید!؟؟نکنه خدای ناکرده میخواهید رویه ایی خلاف نظر رهبری در پیش بگیرید!!

    • بدون نام

      من که نفهمیدم چی گفت هرکی فهمیده لطفا برای منهم تعریف کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نکنم با تعریفم بفهمی

    • بدون نام

      برای هرکی بد شده برای شما که خوب شده که خداروشکر

    • بدون نام

      چه جالب .
      بعد از این همه بد و بیراه گفتن ...... ادعای کارشناس بودن میکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خودتو ناراحت نکن خودت کارشناس شو خوبه

    • بدون نام

      دکتر حرف دل مردمت را زدی پیر نشی!
      روحانی چون میدانه سال دیگه بازی را باخته داره انتهار میکنه تا افکار عمومی را از ورشکستگی مملکت را به سخنرانی نکردن دوستاش و آزادی فتنه گرها سوغ بده کور خاندی ساکت را ببند که قالیباف تو راهه!

      پاسخ ها

      • ایرانی

        جک داغ امسال رو هم شنیدیم / دستت درد نکنه اول صبحی کلی خندیدم

      • بدون نام

        ایول دمت گرم بدون نام 22..36

      • بدون نام

        قاليباف 10 ساله تو راهه

    • دیوانه

      آقای عباسی در قسمتی از صحبت هایش شانتاژ بازی بود و در قسمت دیگری تحقیر ایران و ایرانیت بدون اینکه راهکاری داشته باشد،ان شاء الله که در زبان جنگ فرمانده نبوده، خیلی جالب است که در تمام امور هم دخیل است،سیاست،اقتصاد،سینما،من اگر دانشجو باشم حاشا در پای سخنرانی اش برای دقیقه ای هم بنشینم، امیدوارم حرف های این بسیجی خاک خورده به گوش ایشون برسند

      پاسخ ها

      • الله اکبر

        درود بر شما

      • بدون نام

        کسی مجبورت نکرده بشینی
        مگه این بنده خدا مثل که دانش اموزان رو مجبور کنه تو سخنرانی هاش برای اینکه مثلا پر بشه شرکت کنن

    • بدون نام

      قرص اعصابت رانخوردی؟

    • بدون نام

      پیش دکتراعصاب برو

    • بدون نام

      بادم شیربازی نکن

    • بدون نام

      خداشفا یت دهد

    • حسبن

      روحانی منتخب مردم است امثال تو کی میخواید به نظر مردم احترام بگذارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی از رای دهنده ها پشیمون شدن
        سه سال مملکت رو علاف مذاکرات کردن آخرشم تحریمممممممممممممممم

    • علی

      دوزد خدا بر شرفت دلسوز نظام و رهبری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ااین دلسوزیه حتما جیبش خالی شده
        دیگه حناتون رنگ نداره
        این اهانتها هم به مردم ایرانه/

      • بدون نام

        احسنت علی

    • بدون نام

      چقدر عصبانی!

    • رضا

      هر عملی عکس العملی داره اگه ما با کارهامون آمریکا رو تحریک نمی کردیم کار به اینجا نمیکشید چرا اکثر کشورهای جهان مارو قبول ندارن ما فقط حرف میزنیم ولی اونا عمل میکنند باید قبول کنیم امریکا آقای جهانه چون هم اقتصادش هم تسلیحاتش ازتموم کشورها قویتره کل جهان باپولش دلار معاملات جهانی انجام میدن گر نخواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو

    • بدون نام

      ببینید برجام با این بنده خدا چه کرده که کلا ادب و اخلاق رو ازدست داده ! خوب آقای باسواد اگه امروز دولت مورد حمایت شما روی کار بود چه برنامه ای برای مذاکرات داشت ؟ حتما پای این لکه ننگ رو امضا نمی کرد و مملکت رو به عاقبت شریک استراتژیکش ونزوئلا دچار میکرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با شما کاسبان برجام چکار کرده؟

    • بدون نام

      خوب بود.

    • علی وطنی

      درود بر حسن عباسی که حقیقت را بیان کردند امیدوارم ملت عزیز وشریف ایران دیگر به این جریان اعتماد نکنند

    • بدون نام

      بگو اخه آقای نسبتا محترم دیگه تاریخ مصرف خودت وحرفهات گذشته.

    • رحمان قربانی سیرت

      سلام.بنظرم اقا(رهبرفرزانه) خوب به روحانی فرصت داد تا برجام را پیش ببرند البته همیشه گوشزد میکرد که امریکا قابل اعتماد نیست وواقعا الان گروه برجامی به این نتیجه رسیدندولی الان کار از کار گذشته وفایده نداره البته اقای ریس جمهور برای انتخاب شدن چند شعار داد وخودش رو زیر بار این مسئولیت میدید ومیبایست به شعار وهدف انتخاباتیش جامع عمل بپوشاند ولیکن بشدت باچالش روبروشد.شعار ازادی حصرشدگان بی جواب ماندوازاختیاراتش خارج بود.تحول اقتصادی ورونق اقتصادی متاسفانه به جایی نرسید والان رکود دست مردم رو بسته وسفره مردم رو کوچکتر کرده.برجام ورونق تجاری نیز با حیله گری امریکا فعلا بجایی نرسیده. چهارسال ملت با شعار امید وتدبیر دولت صبر کرد ولیکن الان نامیدی ویاس دامنگیر ما شده است. روحانی فقط وضعیت اقتصادی رو بدتر نکرد سعی کرد ارامش رو به بازار با ایجاد رکود اقتصادی برگرداند. پس از تمدید تحریم توسط امریکا الان ثبات بازار از دست دولت روحانی خارج شده وما در چند ماه اتی شاهد افزایش قیمت دلار و...خودرو و.. مواد ولوازم زندگی میشه تورم اقتصادی برمیگرده و.......خدا بداد ما برسه.بدرود

    • بدون نام

      دمش گرم حسن عباسی

    • بدون نام

      دمت گرم

    • بدون نام

      احسنت.
      4 سال به محال برداشته شدن تحریم ها حدر رفت و آخرش مزخکه دنیا شدیم.
      اما خوب شد . زمان دولت قبلی با ان همه دزدی و اختلاس فجیح وضعیت اشتغال بهتر از الان بود. بازار به محال برداشته شدن تحریم ها دچار رکود بی سابقه ای شده .
      آقای عباسی ای کاش امسال شما و آقای رایفی پور که کلی حرف حساب برای گفتن دارند کاندیدای ریاست جمهوری میشدید.
      نقد کردن هم خوب است اما وارد عرصه شدن بسیار با ارزش تر است

    • ع م

      چقد گفتی خسته نباشی دکترجون

    • عادل

      این حرفهای عباسی عین حقیقته و برای بعضی دردناکه.
      من با خود حرف موافقم نه لزوما با تمامی جبهه گیریهای حسن عباسی

    • علیرضا

      آقای عباسی شما دست نشانده و سخنگوی یک جناح معینی هستی.و از خودت هیچ اراده ای نداری.

    • بدون نام

      تو هر پاراگرافش یه توهین حداقل هست اونوقت ببین چجوری طلبکارانه صحبت میکنه

    • بدون نام

      اینا پوستشون خیلی کلفته پس از انتخابات مجلس باید دق میکردن.خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعد از انتخابات ریاست جمهوری دیدن دارید

    • رضا

      دمت گرم .....

    • بدون نام

      کجای این مرد شجاع هست که بعضی بهش میگن احسنت مردشجاع.....

    • بدون نام

      دیگه اون رای هارانمی بینید چون مردم دوبارفریب نمی خورن

    • بدون نام

      هر کی حرف راست و حسینی میزنه اخ بوده تا بوده همین بوده خدا حفظت کنه عباسی کاش ته ته حرفاتم گفته بودی روحانی متشکریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین که تو متشکری کافیه

    • Ali

      با سلام ظاهرا ايشان خود را برتر تز كل ايران وكل دنيا مي داند و با اظهار نظراتش خويشتن را از همه برتر مي داند. بنده به روحاني راي ندادم ولي كارهاي كه ايشان درصدد انجامش بود يا انجام داد بسيار عالي و خوب بود.وايكاش تداوم پيدا كند هرچند كه ملت در سختي و تنگنا هستند

    • بدون نام

      عباسی دوستت داریم.

    • نادینلوئی

      قالیباف تو راهه! به به ببین کی تو راهه؟

    • بدون نام

      بنده خدا عباسی با این حرفهای قلمبه سلمبه میخواهد خودی نشان بدهد ومانند اسباب بازی کوکی برا خط دهندگانش بازی میکند :وفکر میکنند هنفکرانش درآینده رای بیاورند ولی اشتباء میکنند سنگی که بر سر خود میزنند

    • بدون نام

      باشه همونجور که احمدی نراد و دارودیتش رفتن دادگاه اقای روحانی هم میره

    • حسین

      آقای عباسی اینم به حرفهایتان اضافه کنید که :
      مردم از اینکه غرور ملیشون جریحه دار شده ناراحتن و اینکه وعده های عملی نشده ،نفهمیدن و نشناختن اسلام عدم توکل بر خدا عدم صبر و استقامت در راه خدا و صراط مستقیم ، عدم امید به نصرت الهی ، ارتباط با دشمن خدا و پیامبر و مسلمین ، امید بستن به دشمن خدابرای حل مشکلات مسلمین، پیروی نکردن از ولایت ، عدم مبارزه جدی با فساد اقتصادی و مالی ، عدم توجه به نخبگان علمی فرهنگی و اقتصادی ،خود رای و تکبر، عدم توجه به اقتصاد اسلامی و مقاومتی ،عدم توجه به معیشت مردم عدم تو جه به عدالت اجتماعی فرهنگی اقتصادی عدم توجه به بانکداری اسلامی ،تبلیغ فرهنگ غربی به جای فرهنگ اسلامی

    • علی

      غصه نخورید تو این دعواها هیچی به ما نمیماسه و هیچی هم از ما کم نمیشه. ما مردم عادی باید کلاه خودمونو بچسبیم باد نبره

    • بدون نام

      احسنت احسنت

    • فاطمه

      سلام.از روشنگری های شما متشکرم .آقای دکتر خدا حفظتون کنه.

    • بدون نام

      این قطعنامه ها که زمان دولت آقای عباسی کاغذپاره بود حالا خودش ....

    • ایمان

      امثال این جنابان و ابراز وجوشان با این سخنان فقط آتش به خرمن افکار پوسیده و قابل اشتعال برای گرم شدن کوتاه بازار اصولگرایی افراطی ایجاد خواهد کرد. حال تا ذغال خوب چه باشد و رفیق بد..

    • Nima

      دعواتون سرچیه
      کی راست میگه کی دروغ میگه مهم نیست مهم اینه که این همه سرمایمونو که باید صرف امور مهمدر این مملکت میشد رو الان نابود کردن کسی به این قضیه فکر میکنه من واقعا متأسفم برای عده ای که با کلام اینوریا و اونوریا به جون هم می افتند و کلمات درشت نسبت بهممیدن بقول یکی از این کسانی که تو چند سطر بالاتر پیام گذاشته بود که کلاهمونو بچسبیم باد نبره واقعا بریم کلاهمونو بچسبیم که یه عده ای با دروغاشون کلاهمونو بر ندارن که روز ما ملت بجون هم نیافتیم.
      زنده باد ایرانی

    • بدون نام

      حیف ازوقت دادگاه نیست؟؟؟؟

    • اصولگرا

      خب راست میگه چرا الکی مردم رو با برجام فریب دادن ؟چرا در حق مردم ظلم کردن و هسته ای رو تعطیل کردن
      .؟امثال هاشمی یذره حساب از رهبری میبرن وگرنه تاحالا مملکت رو دو دستی تقدیم امریکا کرده بودن .لایک اقای عباسی.

    • کارگر سرگر

      ما که مگم ای یارو فک کنم بدو بدو مکرده وحرف مزیه

    • محمد

      من ب روحانی رای ندادم ب کسی رای دادم ک احتمال میدادم اقتصادرا بهتر میداند اما بعداز اینکه روحانی رای اوردشرایط بسیار بد تحربم وجود داشت ک رهبری فرمودند نرمش قهرمانانه.والبته ب بدعهدی امریکا نیزتاکید نمودندحال اگر کسی میتواند وحدت و همدلی ایجاد کند دیر نشده بسم ا..از ظرفیت های داخلی استفاده کند وکشور را قدرتمندتر کند.البته هر کسی کم وکاستی دارد .وسخنی با اقای عباسی اینکه کشور به همدلی وحدت نیاز بیشتری دارداگر شخصی کاستی هم داشته شما خویشتن داری و بزرگواری کنید.این ب صلاح نزدیکتراست.

    • محمد

      عباسی یه زمانی من طرفدارت بودم البته اون زمان 13 سالم بیشتر نبود الان 23 سالمه فهمیدم فقط حرف مفت میزنی

    • آتنا

      بدبخت اون دانشجوها مثلا روزشون بوده باید شاهد جنگای لفظی اینا باشن :|||

    • بدون نام

      ی بار به ارتش واقعا مظلوم و قهرمان توهین کردی ... چرد حیا نداری

    • بدون نام

      عباسی حیا کن

    • کارگر

      آقای عباسی واقعا دمت گرم .فقط خواهش میکنم در ادامه ی راهت کوتاه نیایی.خدانگهدارت.

    • بدون نام

      تو که به ارتش مخلص ایران توهین کردی باید چکارت کنن

    • بدون نام

      آقا رضا چه کسانی از شما همین اصلاح طلب ها و انشعاب زده ها دختر و پسرانشون طرح تحریم رو به موساد و پنتاگون دادن ! ؟
      سفر های خارجی به آمربود و جلساتشان با ....
      برو بخون بعد بیاد تحریم رو کیا درست کردن ...

    • بدون نام

      ابتدا اربابت باید بیاد دادگاه و جوابگوی 8 سال بدبختی کشور و اختلاس های کلان باشه
      بعدش تمام افرادی که جاهلانه از اربابت شیادت حمایت کردند بیاند دادگاه
      البته دادگاه بابید مردمی باشه نه بیدادگاههای فعلی

    • حسین

      نه اصولگرا و احمدی نژادی ها تونستن کاری بکنن و نه اینها. تو دوره احمدی نژاد که بدترین تحریمها و قطعنامه ها امضا شد و عزیز دل میگفت پاره کنید و با بی ارزش شدن پول ملی و افزایش تورم و افزایش قیمت دلار سختی ها بر روی دوش مردم بود و اختلاس های کلان در دوره ایشان بود در این دوره آقای روحانی هم ابتدا تورم قدری ثبات داشت و بعد دوباره تورم وافزایش قیمت دلار و فشار بر مردم ایشان همه پتانسیل های اقتصادی کشور را به برجام گره زد و همه چیز را بر بنای برجام استوار کرد و تمامی زحمتهای دانشمندان هسته ای در عرض مدتی کوتاه از بین رفت و حالا هم آمریکا زیر بار رفع تحریمها نرفته و تحریمها را تمدید می کند و کشورهای دیگر جهان را تهدید می کند که با ایران روابط تجاری و اقتصادی نداشته باشند وضعیت اشتغال در دوره روحانی افتضاح تر از دوره احمدی نژاد شده به طوری که اکثر کارخانه دار ها و کارآفرینان ورشکست شده اند حقوق های نجومی توسط افراد منتخب آقای روحانی همچون نوبخت وطیب نیا تایید میشود و هیچگونه اقدامی علیه آن انجام نمیشود در حالیکه افرادی با جمعیت بالای خانوار و حقوق به ناحق وزارت کار باید امور زندگی را بگذرانندبنابراین مردم باید به دنبال گزینه ای باشند که مردمی باشد و نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و نه حزب خاص و میانگرا و ... کسی که به فکر مردم کشورش و اقتصاد کشورش باشد باج به دزدان واختلاسگران ندهد و در مقابل بی عدالتی ها و ظلم بایستد و کاری کند که مردم در رفاه کامل به سر ببرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج