جاباما
۴۳۶۶۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دسته گلی که فلینی به آب داد، دو امتیازی که پرید!

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

منچستر یونایتد در هفته چهاردهم لیگ برتر دوباره دچار ناکامی شد و دو امتیاز دیگر را در زمین اورتون از دست داد. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: در شبی که منچستر یونایتد با گل ارزشمند زلاتان ابراهیموویچ از اورتون پیش افتاد، دوباره مروان فلینی یک دسته گل دیگر را به آب داد و ۴ دقیقه پس از حضور در زمین مرتکب یک خطای پنالتی بی مورد روی ادریسا گانا شد تا لیتون بینس در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشانده و ناکامی دیگری را برای شاگردان ژوزه مورینیو رقم بزند.

رونالد کومان ظرف ۳ دقیقه ۳ تعویض را انجام داد و با فرستادن چهره هایی مثل جرارد دلوفو و انر والنسیا جریان بازی را به سود تافی ها برگرداند. اورتون طی ۶ دیدار اخیر با یونایتد در کلیه رقابت ها، فقط یک بار پیروز شده است.

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

اورتون در ۵ دیدار خانگی اخیر با منچستر یونایتد فقط یک بار باخته ولی بیشترین تعداد بردهای بیرون خانه منچستر یونایتد در تاریخ لیگ برتر در ورزشگاه گودیسون پارک رقم خورده است. آنها ۱۵ بار موفق به شکست اورتون شده اند ولی این بار مروان فلینی در صدمین بازی خود با پیراهن یونایتد و در مقابل تیم سابقش یک سوتی بزرگ داد و موجب عصبانیت هواداران شیاطین سرخ شد. واکنش های آنها به اشتباه فلینی در شبکه های اجتماعی جالب توجه بود. برخی از آنها می گویند که امیدوارند او به رکورد ۲۰۰ بازی در یونایتد نرسد! البته مورینیو از تصمیم خود در قبال این تعویض و فرستادن فلینی به زمین دفاع کرد.

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

منچستر یونایتد فقط ۳۴،۴% بازی هایی را پیروز شده که مروان فلینی در ترکیب حضور داشته ولی ۶۰،۸% بردهای این تیم در غیاب فلینی بوده است. لئون عثمان بازیکن سابق اورتون می گوید که در زمان حضور این بازیکن بلژیکی در گودیسون پارک، بازیکنان اورتون از او می خواستند که دور و بر محوطه جریمه خودی آفتابی نشود! تنها فیل جاگیلکا مدافع اورتون در این فصل بیشتر از مروان فلینی به تیم های حریف پنالتی تقدیم کرده است. (جاگیلکا ۳ بار و فلینی ۲ بار)

زلاتان در این بازی موفق به گلزنی شد و باز هم یک بازیکن فرانسوی به او پاس گل داد ولی این مرد فرانسوی، پل پوگبا نبود بلکه این پاس گل به نام آنتونی مارسیال ثبت گردید. اولین پاس گل مارسیال پس از دیدار با بورنموث در هفته اول

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

هیچ بازیکنی بیشتر از زلاتان در فصل جاری لیگ برتر، گل های خارج از محوطه جریمه نزده است. (زلاتان ابراهیموویچ، ژردان شکیری و فیلیپه کوتینیو هر کدام ۳ گل از بیرون محوطه جریمه زده اند)

هیچ زوجی بیشتر از زلاتان و پوگبا در این فصل لیگ برتر برای یکدیگر موقعیت گلزنی ایجاد نکرده اند. ابر ستاره سوئدی یونایتد در این فصل ۸ گل زده در لیگ برتر زده که تعداد گل های او حتی از دو برابر تعداد گل های تک تک بازیکن های هم تیمی اش بیشتر است. ۵ گل زده توسط زلاتان طی ۶ بازی اخیر

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

اورتون در این فصل یک شروع توفانی داشت ولی پس از آن دچار افت گردید طوری که در ۱۰ بازی اخیر فقط یک بار پیروز شده، البته منچستر یونایتد نیز دست کمی از اورتون نداشته و طی ۸ بازی اخیر لیگ فقط یک به یک برد رسیده و ضمناً فقط یک بار باخته است.

هر هفته که می گذرد، رکوردهای بدترین شروع منچستر یونایتد در تاریخ لیگ برتر مطرح می شود. آنها در تک تک هفته های اخیر، بدترین شروع تاریخ لیگ برتر را در مقایسه با زمان های مشابه در فصل های گذشته داشته اند. هفته چهاردهم نیز استثناء نبود و فعلاً مورینیو در این زمینه مشغول رکورد شکنی است.

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

نیمکت نشینی فیل جاگیلکا، روس بارکلی و آرون لنون در این بازی و تقابل تام کلوِرلی با تیم سابقش جالب توجه بود. وین رونی در این بازی به علت محرومیت فرصت تقابل با تیم سابقش را از دست داد ولی حضور مجدد مایکل کریک و هنریک مخیتاریان در ترکیب اصلی شیاطین سرخ جالب توجه بود.

تعداد پاس های سالم دو تیم ۲۵۸ و ۳۴۷ به ترتیب برای اورتون و منچستر یونایتد و بیشترین تعداد پاس های سالم در این بازی برای آندر هررا، مایکل کریک و پل پوگبا به ترتیب ۵۹، ۴۶ و ۴۵ پاس

منچستر یونایتد فقط ۲ شوت داخل چارچوب زد که یکی از این شوت ها با اشتباه مارتین استکلنبرگ دروازه بان هلندی اورتون تبدیل به گل شد. تعداد شوت های داخل چارچوب دروازه برای اورتون ۳ برابر حریف بود.

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

مارکوس روخو و فیل جونز تبدیل به یک زوج دائمی در خط دفاعی یونایتد شده اند. آنها در این بازی مجموعاً ۲۳ دفع توپ، ۳ تکل و ۱۹ نبرد تن به تن داشتند.

مصدومیت یانیک بولاسی بازیکن ۲۷ میلیون پوندی اورتون و بهترین پاسور گل این تیم در فصل جاری یک اتفاق بد برای رونالد کومان و تیمش بود. صحنه برخورد زلاتان با شیموس کولمن یکی از اتفاقات جنجالی این بازی بود و برخی از هواداران اورتون معتقدند که زلاتان از عمد به کولمن ضربه زد. زلاتان می گوید که اگر دلش بخواهد به کسی ضربه بزند و طرف مقابل را روی زمین دراز کند، این کار را بلد است اما تعمداً به کولمن ضربه نزد!

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

یکی از هواداران چلسی با ژاکت این تیم در ورزشگاه گودیسون پارک حضور یافته و مشغول تماشای این بازی در بین هواداران اورتون شد. پس از فلینی، او سوژه این بازی در شبکه های اجتماعی بود!

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

لیتون بینس در تاریخ لیگ برتر ۱۹ بار پنالتی زده که ۱۷ پنالتی وی تبدیل به گل شده است.

منچستر یونایتد روزگاری به فرگی تایم می بالید ولی آنها در این فصل ۷ امتیاز را به علت خوردن گل در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقات لیگ برتر از دست داده اند که بیشترین مقدار امتیازات از دست رفته در دقایق پایانی محسوب می شود.

خواندنی های آماری اورتون - منچستر یونایتد

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج