۴۳۶۶۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راموس: رونالدو مهمترین بازیکن تاریخ رئال است

قبل از دیدار فردا شب دو تیم رئال مادرید و دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کاپیتان تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی همراه زیدان حضور پیدا کرد.

وبسایت نود: رئال مادرید فردا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان دورتموند است. سرخیو راموس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

به عنوان عاشقان فوتبال دوست داریم که از نتایج باخبر باشیم اما اولویت ما پیروزی در دیدار فردا و صدرنشینی است. بازی بسیار مهمی داریم و می دانیم مقابل چه تیمی قرار خواهیم گرفت، اما با وجود هوادارانمان سعی خواهیم کرد تا بازی فوق العاده ای ارائه کنیم. بعد از آن منتظر قرعه کشی مرحله بعد می مانیم. روز شنبه در ورزشگاهی سخت و مقابل حریفی بزرگ، یک امتیاز بسیار مهم کسب کردیم. از آنجایی که گل در دقایق پایانی به ثمر رسید، به نظر می آمد که ارزش بیشتری داشته اما لیگ هنوز در جریان است و ما باید برای همه چیز بجنگیم. در مورد سه گانه صحبت نمی کنیم چون از روز اول DNA مادریدیستا شما را وادار به رقابت در تمامی جام ها می کند.

۱۱ سال از اولین گل شما گذشت:

این یکی از زیباترین لحظات زندگی من است. یک ضربه ایستگاهی از راه دور بود، که فکر می کنم رائول براوو آن را داده بود. از آن روز تاکنون اتفاقات زیادی رخ داده اما لذت بخش است و افتخار می کنم که هنوز اینجا هستم و آن را یاد دارم.

گل های معجزه آسا:

هرچه بیشتر کار می کنم، خوش شانس تر می شوم. همیشه باید به دنبال شانس باشید. رائول همیشه به واسطه باور خود آنجا بود. امید آخرین چیزی است که باید از دست دهید و در این سال های اخیر این خاطرات زیبا رقم خورده تا ویدئو های آنها را به فرزندانم نشان دهم.

راموس: رونالدو مهمترین بازیکن تاریخ رئال است

من یک مدافع هستم و باید سعی کنم تا دروازه بسته بماند. سپس اگر بتوانیم از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم که یکی از ویژگی های مثبت تیم است، یک امتیاز است. از وقتی که یک پسر بچه بودم، در ساحل مقابل پدرم به هوا می پریدم و به همین خاطر است که روی توپ های هوایی خوب هستم. اگر فردا هم بتوانم در دقیقه '۹۰ گلزنی کنم شگفت انگیز خواهد بود. مهمترین مسئله پیروزی تیم و ادامه دادن این مسیر است.

کریستیانو رونالدو و توپ طلا:

او فصل فوق العاده ای داشت و قهرمان یورو و لیگ قهرمانان اروپا شد و این گویای همه چیز است. او باید برنده توپ طلا شود. او به گروه انگیزه می دهد و اینطور زاده شده و مهمترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است.

زیدان به عنوان بازیکن از آن جادوی خیره کننده برخوردار بود و حالا این جادو را به روی نیمکت آورده است. او حرکت ها را با هماهنگی و همدلی مدیریت می کند و نحوه کار ما بسیار خوب است. ما خوشحالیم و افتخار می کنیم که او تیم را رهبری می کند. ما به برنامه های تاکتیکی و فیزیکی او افتخار می کنیم و تا پایان راه در کنارش هستیم.

خوشحالی بعد از گل در نوکمپ:

برای پسرم بود چون در پایان بازی قرار بود با او تماس بگیرم. بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و نقاهت که لحظات بسیاری را تنها سپری کردم، بازگشت با گل در ال کلاسیکو همیشه خوب است. همیشه آن تصویر را در دفتر خود خواهم داشت.

عملکرد داوری در ال کلاسیکو:

گفتن من چیزی را عوض نخواهد کرد. هر کدام یک امتیاز کسب کرده ایم و دوباره در برنابئو همدیگر را خواهیم دید. ترجیح می دهم کنار بنشینم و تیتر هایی که نمی خواهم، تولید نکنم. همیشه نهایت احترام را برای داوران داشته ام و باور اینکه آنها عمداً اشتباه می کنند برای من سخت است. ما می گوییم که ممکن است تصمیمات اشتباهی هم گرفته شود و آن را همینطور رها می کنیم.

مسائل مالیاتی:

این موضوع بسیار ظریفی است. من به قانون و عدالت باور دارم. هیچکس بهتر از آنها برای تصمیم گیری در این رابطه وجود ندارد. این موضوع ناراحت کننده ای است، اما نمی تواند روی بازیکن یا تیمی تأثیر بگذارد. فکر می کنم تأثیری در عملکرد ها نخواهد داشت. شخصاً از این لحاظ بسیار آرام هستم چون هر درآمدی در طول زندگی ام کسب کرده ام، روی میز است. برخی چیز ها درست خواهند بود و دروغ هایی هم برای بی ثباتی منتشر می شوند، اما فکر نمی کنم این مسائل تأثیری رو تیم داشته باشند.

شما با برخی بازیکنان نسبت به دیگران ارتباط بیشتری دارید. من با کریستیانو رونالدو در مورد مسائل بسیاری صحبت می کنم و همیشه سعی می کنم نظر بدهم. سپس هرکس هر کاری که مناسب بداند انجام می دهد. زندگی شخصی هر فرد به خودش مربوط است نه هیچکس دیگر.

عدم تکرار دوباره یک اشتباه:

چند سال پیش، روند بسیار مشابهی در بازی های بدون شکست داشتیم و سپس همه چیز بعد از کریسمس پیچیده شد. این خاطره بسیار تازه ای است. یک فصل کامل پیش رو داریم و در فصل بعد از جام جهانی افت فاحشی داشتیم. باید از اشتباهات درس بگیریم و امیدوارم که این یک هشدار باشد تا دوباره تکرار نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج