جاباما
۴۳۶۷۱۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مرکل در انتخابات درون حزبی آلمان پیروز شد

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان توانست در انتخابات امروز درون حزبی این کشور با کسب اکثریت آراء برای چهارمین مرتبه، ریاست این حزب را بر عهده بگیرند.

خبرگزاری مهر: آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان توانست در انتخابات امروز درون حزبی این کشور با کسب اکثریت آراء برای چهارمین مرتبه، ریاست این حزب را بر عهده بگیرند.

به گزارش رویترز، «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان، توانست در انتخابات درون حزبی دمکرات مسیحی با کسب ۸۹.۵% آراء، بار دیگر به ریاست این حزب دست یابد تا سال آینده میلادی نیز، دوره جدید خود را نیز به عنوان ریاست این حزب آغاز کند.

گفتنی است میزان آراء موافق «مرکل» با اینحال نسبت به انتخابات دور قبل، یعنی زمانی که وی توانست با کسب ۹۶.۷% آراء به ریاست مجدد حزب دمکرات مسیحی برسد، افت چشمگیری داشته است. گفته می شود تصمیم سال گذشته مرکل برای باز کردن درهای آلمان به روی پناهندگان، موجب ریزش آراء وی شده است.

کمترین آراء «مرکل» در انتخابات درون حرزبی آلمان به سال ۲۰۰۰برمیگردد که وی توانست با کسب ۸۸.۴% آراء به ریاست حزب خود برسد.

لازم به ذکر است انتخابات امروز حزب دمکرات مسیحی آلمان، امروز در شهر اشن انجام شد، یعنی همان جایی که «مرکل» برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ توانست به عنوان رئیس این حزب انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج