۴۳۶۹۶۰
۱۱۰ نظر
۹۶۹۲
۱۱۰ نظر
۹۶۹۲
پ

خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!

گاهی مدل لباس پوشیدن و تیپ هایی که آقایان می زنند نه تنها مورد سلیقه خانم ها نیست بلکه آنها را نیز فراری می دهد! همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عادات لباس پوشیدنی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است.

برترین ها: گاهی مدل لباس پوشیدن و تیپ هایی که آقایان می زنند نه تنها مورد سلیقه خانم ها نیست بلکه آنها را نیز فراری می دهد! همه ما در دنیای مد ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شویم، اما برخی آقایان عادات لباس پوشیدنی دارند که از نظر خانم ها بسیار زننده و ناخوشایند است.
پس اگر می خواهید که دل فردی را به دست آورید یا که همسرتان از شما راضی باشد، از شیوه های لباس پوشیدنی که در اینجا برایتان آورده ایم به شدت خودداری کنید.
ژاکت جین در روزهای گرم سال
اگر چه ژاکت های جین هیچگاه از مد نمی افتند، اما پوشیدن آنها در روزهای گرم سال چندان به دل نمی نشیند. به علاوه، باعث می شود که بدن تان عرق کند و در نهایت کسی جرات نزدیکی به شما را نداشته باشد.
کلاه کپ برعکس
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
شاید شما فکر کنید که خانم ها کلاه برعکس روی سرتان را دوست دارند اما واقعیت چیز دیگری است. از نظر آنها شما نه تنها جذاب تر نمی شوید بلکه آنها را نیز از خود می دانید.
کت خیلی تنگ یا خیلی گشاد
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر می خواهید کت به تن کنید، دقت کنید که آن درست اندازه تن تان باشد. کت های خیلی گشاد یا خیلی تنگ نشان دهنده کم اهمیتی شما به ظاهرتان است. پس اگر می خواهید جذابیت خود را بیشتر کنید، کتی که انتخاب می کنید باید فیت تن تان باشد.
طرح های عجیب و غریب تی شرت
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر از پوشیدن تی شرت هایی با طرح های عجیب و غریب لذت می برید، بهتر است آنها را در خانه خود بپوشید زیرا دیگران، به خصوص خانم ها، علاقه ای به دیدن آنها ندارند.

صندل با جوراب

اگر چه پوشیدن صندل با جوراب در آلمان رواج دارد اما خوشبختانه یا بدبختانه، ما در آن کشور زندگی نمی کنیم.
دمپایی طرح کراکس
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
درست است که دمپایی های کراکس برای کنار دریا بسیار مناسب است اما اگر می خواهید با خانمی به کنار دریا بروید، بهتراست که از پوشیدن این مدل دمپایی به شدت خودداری کنید.
تی شرت هایی که شکم تان را بیرون می اندازند
تی شرت های تنگ یا کوتاه شکم را بیرون می اندازند، پس پیشنهاد می کنیم که شکم بزرگ تان را برای خودتان نگه دارید و از نشان دادن آن به دیگران به شدت بپرهیزید. اگر تی شرتی که به تن می کنید سایز تن تان باشد، دیگر این مشکلات را نخواهید داشت.
جا موبایلی کمری
شاید برای شما راحت باشد که موبایل تان را روی جا موبایلی روی کمرتان قرار دهید اما قبل از این کار، به نظر خانم های اطراف تان نیز توجه کنید. از نظر آنها این مدل هیچ جذابیتی ندارد.
چندین لایه لباس طرح دار
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
پوشیدن چند دست لباس طرح دار در آن واحد، ظاهر را بهم ریخته و شلوغ نشان می دهد. اگر چه برخی از خانم ها بدون توجه به این قانون، این گونه لباس می پوشند اما دیدن ظاهری این چنینی برای آقایان غیر قابل تحمل است.
بلند کردن موهای کم پشت و بستن آنها
اگر موهایتان ریخته و دیگر پر پشتی سابق را ندارد، بهتر است از بلند کردن آنها خودداری کنید زیرا کم پشتی آن بیشتر به چشم می آید.
پنهان کردن کچلی سر به هر قیمتی
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
ریخت موها یا کچلی فرایندی است که اکثر آقایان دیر یا زود به آن دچار می شوند. بنابراین اگر موهایتان ریخته، بهتر است به جای غصه خوردن، خجالت کشیدن یا سعی بر پنهان کردن آن، آن را جزوی از زندگی تان بپذیرید و اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.
ریش و سبیل کم پشت
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر ریش و سبیل پر پشتی ندارید، بهتر است که از بلند کردن آنها خودداری کنید زیرا در این صورت نه تنها کم پشتی آنها بیشتر به چشم می آید، بلکه از جذابیت چهره شما نیز می کاهد.
موی گردن
بدترین صحنه برای خانم ها این است که آقایان ریش نداشته باشند اما گردن شان پر از مو باشد.
موهای نامرتب صورت
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر ریش و سبیل خود را بلند می کنید، به تمییزی و مرتب بودن آنها نیز اهمیت دهید، در غیر این صورت هیچ خانمی علاقه ای به نگاه کردن چهره شما نخواهد داشت.
ریش برای صورت های چاق
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر صورتی گرد و چاق دارید، ریش چاقی آن را تشدید می کند، به شرط آن که هم از پهلوها و هم از زیر چانه تان، آن را امتداد دهید.
جوراب سفید با کت و شلوار مشکی
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
اگر کت و شلواری مشکی به تن کرده اید، ظاهر کلاسیک خود را با جورابی سفید خراب نکنید. مایکل جکسون تنها مردی بود که مجوز این کار را داشت.
شلوار سفید
پوشیدن پیراهن یا تی شرت سفید مشکلی ندارد اما اگر حرف از شلوار سفید به میان آمد، بهتر است که به آن «نه» بگویید.
شلوار سه ربع
شلوارهای سه ربع بر تن خانم ها بسیار هم زیباست اما آقایانی که شلوار سه ربع می پوشند، هیچ جذابیتی برای خانم ها ندارند.
شلوار جین خیلی کوتاه، گشاد یا بزرگ
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
باز هم می گوییم که شلوار جینی به تن کنید که درست اندازه تن تان باشد.
شلوارهایی که روی زمین کشیده می شوند
شلوارهای بلندی که روی زمین کشیده می شوند، ظاهر شما را شلخته و کثیف نشان می دهد و هیچ خانمی تمایلی به برقراری ارتباط با این تیپ مردان را ندارد.
کراوات خیلی بلند یا خیلی کوتاه
لازم نیست خیلی سخت بگیرید. اگر خودتان نمی توانید کراوات تان را ببندید، از شریک زندگی تان بخواهید که آن را برای شما ببندد. اگر کراواتی خیلی بلند یا خیلی کوتاه تر از حد معمول ببندید، مطمئنا مورد تمسخر خانم ها قرار خواهید گرفت.
شلوارهای جیب دار
خانم ها از این تیپ های مردانه بیزارند...!
همه ما به خوبی می دانیم که خانواده شلوارهای شش جیب به کل از مد افتاده است، پس حتی اگر یکی از آنها را در کمد لباس هایتان دارید، بهتر است که آن را از لیست انتخابی تان حذف کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منم

      کاملا موافقم همشون نفرت انگیزن و یک مورد دیگه که ننوشته پوشیدن کفش بدون جورابه که جدیدا همه این کارو میکنن و چقدرم زشته

      پاسخ ها

      • منم

        عزیزم منم من هستم سوء استفاده نکنید لطفا.

      • منم

        من بیشتر از چند ساله که دارم با این اسم نظر میذارم شما سو استفاده نکنید لطفا

      • بدون نام

        بچه ها خلاق باشین.

      • "منم "اورجینال

        بچه ها با هم دوست باشین :D

      • گاهی با "منم" کامنت می نویسم

        خخخ
        چقد خوبید شما

      • بدون نام

        منم از آرایش خانم ها متنفرم ،حالم بد میشه میبینم خانم ها آرایش میکنن ،انگار میخوان خودشون رو غالب کنن و خیلی از اونی گهدهستن خوشگل تر نشون بدن،لطفا از آقایون هم نظر سنجی کنید

    • مصطفی

      خانم ها دیگه به این مسائل توجه نمیکنن چون پول این مشکلات رو حل میکنه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واسه دوست دختر تو حل میکنه. واسه ما ارزش یمکک مرد به شخصیتشه جوجه...

      • ایرانی

        دوست بدون نام عزیز. هر وقت در دنیای واقعی ترجیح انتخابتون بر اساس شخصیت طرف بود نه جیب اون شخص اون موقع آفرین دارید. اگر نه در فضای مجازی هر کسی خودش را علامه دهر میدونه و تصور روشن فکر بودن داره و فکر میکنه با فرهنگه

      • امیدی

        دمت گرم‌ حقیقت رو گفتی. واقعا پول همه ی این مشکلات رو حل میکنه. من واقعا دیدم. پسری بسیار زشت و بد تیپ و بد اخلاق . ولی پولدار. بهترین و زیباترین دوست دختر و یا همسر رو داشت

      • بدون نام

        بنظرم هر کس با سلیقه ای که دوست داره باید لباس بجوشه، البته قوانین و مرز هار رو هم‌رعایت کنه ،،خانم ها از پول خوششان میاد از این لباس برسون میاد نداریم ،برای همه اینطور نیست ،البته شما خودت اگر از پول بده اومد همه ی پول هات رو بده به یک فقیر ،آخه پول که بد نیست ،ولنگاری و اصراف بده ،

      • بدون نام

        دوست که اسمت ایرانی ،در فضای مجازی هر کس خودش رو علامه دهر میدونه دقیقا مثل خود شما که میگی زن ها عاشق پوله، وقتی شما عاشق مادیات باشی زنت هم عاشق مادیات میشه

    • بدون نام

      همش عالی بود مررررررسی :)))

    • آرش

      اول که همه برای جلب توجه خانوما لباس نمی‌پوشن مثلا کسی که پانک هست یا کسی که تیپ رپ میزنه یا کسی که شبیه راکرها لباس میپوشه واسه سلیقه و علایق خودش به اون شکل لباس میپوشه دوم اینکه بعضی لباس‌ها مثل شلوار شش‌جیب برای کار خیلی راحت و مناسبه مثلا برای منی که در روز باید سراغ پنج شش تا ساختمون که پر از گچ و پودر سیمان و رنگ و... هست برم و بعضی وقتها با همون شلوار خاکی ناهار میرم رستوران و در آخر به نظر منم مردا نباید شلوار کوتاه یا کفش بدون جوراب بپوشن واقعا حال به هم زنه جوراب سفید هم واسه مردا خیلی بی‌ریخته

    • مسعود

      تو یه سری از موارد درست نبود

    • بدون نام

      جا موبایلی کمری

    • محمد

      اینجوری شما تیپ 90 درصد مرداهای ایرانی رو زیر سوال بردید(-:

    • مجید

      از چی متنفر نیستن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم تز آرایش زنا متنفرم که انگار میخوان خودشون رو خیلی از اونی که هستن خوشگل تر نشون بدن ،لطفا از آقایون هم نظر سنجی کنید

    • مریم

      تیشرت تنگ واسه شکم دار ها خیلی بده واقعا . ولی شلوار جیب دار خیلی قشنگه .
      تو ایران بزرگترین مشکل اقایون درهم پوشیدن لباس رسمی و اسپورت . مثلا با شلوار جین کفش رسمی میپوشن یا با شلوار پارچه ای کفش کتونی میپوشن.

    • بدون نام

      شما هر طوری که بهتر نشون بده پولداری و جنبه نمایشی بیشتری داشته باشه لباس بپوشی خانومای این زمونه دوست دارن. هرچی پولدارتر به نظر بیای بیشتر رووی سر و چشمشون جا داری. نگران داغون بودن تیپت نباش

      پاسخ ها

      • ساغی

        اگه به پست تو این مدل دخترا خورده دلیل نتمیشه همه همین باشن

    • بدون نام

      خانوم
      ببخشید اگه بی ادبی نباشه شلوارای فاق کوتاه گه اقایون وقتی می نشینند لباس زیرشون پیدا میشه رو یادتون رفت .
      نه همه چیزم پول نیست مرد پولدار بی کلاس که روش برخورد و حرف زدن با زن ها رو بلد نیست یه قرون نمی ارزه .اخخخخخخ

      پاسخ ها

      • حسین

        ولی اگه حرف بلد باشه بزنه چند قرون می‌ارزه؟واقعا واخ واخ

    • رهگذر

      در جواب کامنت مصطفی:
      به عنوان یه دختر جوان این رو میگم،بارها تو جمع دیدم دختری داره از دوست یا همسر پولدارش بد میگه ،مسخرش میکنه و با تحقیر ازش صحبت میکنه(تو جمع دوستانه، وگرنه تو جمعای دیگه به خاطر فخرفروشی به بقیه از همون مرد کلی تعریف میکنن!بگذریم). ا
      بله شما درست میگی ،امروز خانمای خیلییی زیادی(در واقع اکثر خانم ها) حاضرن به خاطر پول با یه مرد باشن یا باهاش ازدواج کنن ،ولی مطمئنن شما دوست نداری از اون مردایی باشی که پارتنرت برای پولت خیلییییی ارزش قائله ولی برای خودت کمتر از پشیز .درست نمیگم؟

      پاسخ ها

      • سلطان

        باو پارتنرت ...خخخ

    • بدون نام

      تو آقایون ایرانی خوش تیپم هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نیست.

      • بدون نام

        اخ گل گفتی ::)))

      • فیزیولوژیست

        بله هست همسر بنده که از قضا اصلا هم پولدار نیست ولی هم خوشتیپه هم با شعور

      • lili

        مدیر مالی ما سنش زیاده ولی خیلی خوش پوشه
        تمیز و شیک ^_^

      • ایرانی

        فکر کنم اگر یک کلمه خانم هم به جملتون اضافه میکردید منطقی تر میشد. همه چیز خوب و بد داره

    • بدون نام

      و البته قبل از اینکه یک نفر حتی خوشتیپ ترین ادم روی کره زمین باشه,اخلاقش مد نظره. هیچ کس نمیتونه با ادم بی اخلاق زندگی کنه.نمونش زندگی پیت و جولی.
      :)

    • بدون نام

      اقای مصطفی همه ادما مادی گرا و پول دوست نیستن.اینو خیلی راحت میشه حتی از ظاهرشون فهمید.

    • بدون نام

      من اقا نیستم.ولی اگه فکر میکنی ایرانیا بد تیپن عزیزم همین شلوارای فاق کوتاه یا کفش بدون جوراب رو از خارجیا یاد گرفتن.

    • صبا

      شلوار فاق کوتاه واقعا مهوع ترین چیز تن اقایونه.
      خودشون حواسشون نیست؟؟
      کافیه یه کوچولو خم بشن
      منظره بسیار کریهه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جوری شما و خیلی از خانوما حرف میزنین که انگار بدن خودتون خیلی جالبه فقط اندام پسرا کریه هس کاری به فاق کوتاه و بلند ندارم بعضی هاتون یا شاید اغلبتون شعور حرف زدن ندارید

    • بدون نام

      من هر جور دوست دارم لباس میپوشم. اهمیتی نداره کی خوشش نمیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما زنم داری؟ یا قصدشو؟

      • سلطان

        ایول داداش

      • Hh

        دقیقا چرا همش توی زندگی بقیه دخالت میکنیم
        هرکی هر جور دوست داره باشه به کسیم ریطی نداره اینقدر دخالت نکنین توی زندگی دیگران

    • مجتبی

      بله توی اقایون ایرانی خوشتیپم زیاده که یکیش خودم و باکلاس.... اما خیلی پولدار نیستم..... ههههه.. ولی با پوول میشه هر دختری رو بخوای انتخاب کنی اما با تیپ و برخورد خوب نهههه!..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گفتی هر دختری، به نظرم "هر" اشتباهه ،باید بگی با پول میشه"بیشتر" دخترا رو انتخاب کرد نه همشون رو. :)

    • مجتبی

      جاان من نظرمو بذارید حرف بدی زدم مگه.. هیچوقت نظرای من گذاشته نمیشه. مسخرست نمیذارید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست بنویس خب

    • morteza

      مگه اقایون خوششون میاد که خانوما بپسندن ...

    • علی

      نکته ای که درسراسراین مطلب به چشم میخورد منظور نظر نویسنده است گویی آرایش مردبرای زن نامحرم است چون مدام به آرایش مرددربیرون از محیط خانوادگی اشاره دارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جو نده

      • سورنا

        توهم توطئه :D

      • بدون نام

        واقعا خیلی نکته به جایی گفتید ،اینارو که میگن جو نده اینا خودشون پز میدن جلوی نامحرم ،ولی جلوی خانم هاشون به هیچی اهمیت نمیدن ،بعضی خانم ها هم اینطوری شدن توی بیرون کلی غر و کلاس و آرایش میان خونه حوصله قیافه خودشونم ندارن ،دوستان ما باید توی اجتماع لباس شیک بپوشیم ولی نه این که فلان اشخاص از لباسم خوششونوبیاد یا نه ،لباس منظم باشه چون برای مکان عمومی

    • مجید

      از چی متنفر نیستن؟

    • مصطفی

      بابا یه دفعه بگین هیچی نپوشیم. البته خیلی از مطالبی که عنوان کرده بودید رو ما مردها رعایت می کنیم. مثلا من هرگز با کت و شلوار مشکی جوراب سفید نمی پوشم یا کت تنگ و تی شرت طرح دار نمی پوشم ولی تازه یه شلوار سفید خریدم گذاشتم بپوشم که شما اونو نفی کرده بودید کلا من کلاسیک می پوشم و ظاهرم مرتب و خوبه سعی می کنم تعدادی از مطالبی که گفتید این دفعه بیشتر مراعات کنم، ولی تقریبا همه رو مراعات می کنم.

      پاسخ ها

      • ببوشی

        آخی وای ننه چقد ذوق کردم واست :D

      • علی

        شلوار جین سفید با تیشرت ساده سفید یه تیپ کارزماییه.البته برای تابستان

    • بدون نام

      عالی بود فقط شلوار فاق کوتاه وکفش پوشیدن بدون جوراب از قلم افتاده بود

    • آرش

      شلوار فاق کوتاه به خصوص پاچه‌کشدار و شلوار سه ربع و تی‌شرت‌های با عکس اسکلت و یا تیشرت صورتی و کفش بدون جوراب و جوراب سفید و کفش اسنیکرز تخت که پا رو گنده نشون میده یا کانورس با رنگ قرمز و بنفش و صورتی واسه مردا واقعا ضایع هست البته خانم‌ها هم نباید کفش مجلسی و پاشنه‌بلند چرمی و ورنی رو بدون جوراب بپوشن به خصوص اگه رنگ کفش تیره باشه

      پاسخ ها

      • علی

        تیشرت صورتی نشانه اعتماد بنفس بالای مردهاس

    • بدون نام

      به عنوان یک ژورنالیست می گم که مطلب مفیدی بود. افرین

      پاسخ ها

      • sepehr

        بابا زورنالیست

    • سحر

      واقعا این مطلب مفید بود چون فقط خانما که نباید برای اقایون خوشگل کنن خودشونو. اقایونم باید رعایت کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه توی بیرون که تو نباید برای هر کسی که از بغلت رد میشه خوشگل کنی ،اون موقع فکر نکنم دیگه حوصله خونواده اینا باشه

    • بدون نام

      من یه دخترم و این حرف که اکثر خانوما دنبال پول هستن منو خیلی ناراحت میکنه چرا اینقدر راحت و بدون تحقیق یک نظر قطعی میدین مثلا خودم.. اگر کسی واقعا به دنبال زندگی با معیار های اسلامی و ایرانی باشه اولویت هاش خیلی چیزای دیگس ولی اگر فقط به دنبال یک رابطه کوتاه مدته که آخرش جز افسوس هیچی نیست معیارش میشه پول.....اگر کسی دنبال زندگی با آرامش و عشق و محبت هست معیارش میشه ایمان اخلاق نماز و ........ اونوقته که خدا هم بهشون کمک میکنه و نعمت هاشو بهشون میده

      حالا اینم بگم......
      مطلب خوبی بود این تیپا به یه مرد نمیخوره .ولی من به شخصه با شلوار جیب دار در بعضی مواقع خاص خیلی مشکل ندارم

    • بدون نام

      همه اش درست بود

    • دریا

      واقعا آقایونی که لباس بلند (مثه تونیک!)میپوشن خیلی بدتیپ میشن. دوم پسرایی که کلاه کپ برعکس میزارن به شدت سبک و بچه ننه به نظر میان!

    • دراكولا تا به تا

      اگر لباسي رو دوست داريد بپوشيد، بالاخره يه زن از بين اين همه زن پيدا ميشه كه سليقه تون رو قبول داشته باشه

    • بدون نام

      ااا بذارین اقایون خودشون تصمیم بگیرن خب.یه وقت ناراحت نشن

    • بدون نام

      مطلب خیلی خوبی بود لطفا اینجور مطالب کاربردی رو بعد از یه مدت که گذشت تکرار کنید و بزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفیق موافقم

    • ماردین

      البته این موارد مربوط به المان های یه مرد به ظاهر مورد قبول جامعه س اما بد نیس از باید و نبایدهای پوششی خانوما بنویسید چرا نمینویسید یک مرد از کدام پوشش های زن متنفره من کاری به مردای هوسران کوچه خیابون ندارم وگرنه هر تیپی طرفدار خاص خودش رو داره. زن باید مرتب و پوشیده باشه و اگر زیبایی اندامی داره نگه داره واسه شوهرش.

    • بدون نام

      وااای عالی بود ببین یکی شلوار فاق کوتاه رو خواستم ذکر بشه که خیلی بده اصلا تهوع آوره متوجه نمیشن بعضیا یعنی؟ هم اینکه کفش اسپرت با شلوار پارچه ای...میگن با اینایی که کفش اسپرتو با شلوار پارچه ای میپوشن بحث نکن اینا هیچی برا از دست دادن ندارن...خخخخخ

    • Lida

      هر چی میپوشید بپوشید فقط موقع خم شدن حواستون به شلوارتون باشه! >_<
      راستی جا موبایلی کمری که از مد افتاده! : )))

    • بدون نام

      مطلب عالی بود نظرات کاربرا هم خیلی خوب بود

    • بدون نام

      نظر بعضی از خانوما مهم نیست.اول برن پاکدامن بشن بعد اظهار نظر کنن.فکر میکنن همه چی باید باب میلشون باشه

      پاسخ ها

      • پاکدامن

        :/

    • بدون نام

      کاش این مطلب رو هم ذکر می‌کردید که هرکس لباس مارک پوشید نباید فکر کنه خیلی خوش‌تیپ و شیک و باکلاس شده

    • میٹم

      من عااااشق این هموطنام ...واقعا ما ایرانی ها خاصیم..واسه هر موضوعی وقتی میای تو نظرات یادت میره اصل موضوع چی بود

    • بدون نام

      اول برن اخلاقشونو درست کنن. بخدا اکثرمون دیدیم ادم خوشتیپ و باکلاس اما بی اخلاق چقدر نفرت انگیزه.

    • بدون نام

      نظر خانم ها برای خودشون خوبه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم مخصوصا بعضی هاشون که شعور اظهار نظر هم ندارن

      • sepehr

        هر وقت تونستن بدون ارایش جایی برن من حاضرم چرت و پرت هاشون رو گوش کنم

    • فاطی

      راس میگه!

    • بدون نام

      ماردین لایک داری

    • بدون نام

      19:29 در اشاره به اخلاق کاملا موافقم.

    • الی

      عشق خوشتیپی دارم که نگو. لباس پوشیدنش خاصه. سنگین متین وباجذبه. اخلاقش20
      تیپش20
      ایمان20
      عاطفه20
      پول؟!
      میگذرونیم.اصلامهم نیس برام.چون 3سال ونیمه فقط باهم عشق کردیم. عشق کردیم چون همسرم بینظیره. اخلاقش منو دیوونه کرده- وای مگه میشه عاشقش نباشم!؟خدایا! راضیم ازت. گفتم اینو ک بدونید آقایون اگراخلاق داشته باشید پول هیچ اهمیتی نداره. این یه واقعیته.من یک تارموی همسرمو به هیچ قیمتی با هیچ مولتی میلیاردری عوض نمیکنم.بس که ماهه اخلاق این مرررررد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنی واقعا یا اول راه اینجوری میگی به قول معروف شب درازه

      • sepehr

        خوشم اومد خیال بردازی قویی داری خوبم تو خیالت زندگی میکنی

    • golbahar

      دوستان که اشاره به شلوار فاق کوتاه کردین و گفتین چندشه پسرا بپوشن و خودشون یعنی متوجه نمیشن.کاملا با نظرتون موافقم و خواستم بگم اتفاقا بنظرم کاملا متوجه هستن که چه وضعی هستن اما گویا عمدا و بخاطر هدف خاصی میپوشند و بنظرم اونا اصلا دنبال نگاه دخترها نیستن دنبال ... حتی اگه واقعا چنین نیتی هم ندارید بدونید که با اون تیپ همه به این چشم نگاهتون میکنن پس یه تجدید نظری بکنید

    • golbahar

      کاربر 12:56 شما سعی کن ذهن و کلام خودت رو پاک نگه داری که به دامنای خانمها کار نداشته باشه :/ این سرآغاز پاکدامنی خانمهاست

    • ripper fafa

      درسته که ظاهر ادم باید اراسته باشه ولی ملاک این نیست که 100% باید باب میل خانمها لباس بپوشیم...والا من یه عمره که شلوار 6جیب میپوشم و خواهم پوشید...با اینکه خیلی جاها تا میبینن با اسم شلوار خلافی ازش یاد میکنن

    • Hh

      والا شما که همه چیزو گفتین نه

    • Hh

      هر کس نسبت به سلیقه خودش لباس میپوشه
      همه مردا که برای این که دخترا ازش خوششون بیاد لباس نمیپوشن
      پس بهتر به لباس پوشیدن هم دخالت نکنیم و هر کس هر جور که دوست داره لباس بپوشه

    • خوشتیپ منم دل همه پیرزن هارو بردم

      بیاین اینم شمارمه خوش تیپ منم هیچکی دیگه خوشتیپ نیست خخخخ شوخی کردم ولی یه چیزی هست چرا گفتین جوراب سفید واسه تیپ یه مرد خوب نی بهم پیام بدین لطفا09185894729

    • رضا

      اتفاقن من دمپایی با جوراب میپوشم،خیلیا میپوشن چه اروپا و چه جاهای دیگه.

    • حمید

      پس آدم لخت بره بیرون بهتره!!!؟شلوار شش جیب بهترین شلواره بعد میگی نپوشید!؟

    • حمید

      پس آدم لخت بره بیرون بهتره!!!؟شلوار شش جیب بهترین شلواره بعد میگی نپوشید!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینه آمار نیست که ،طرف از چند نفر نظر سنجی کرده ،شما به هر لباسی که به نظرت مناسبه بپوش ،قرار نیست که همه مثل هم بپوشن

    • مانی

      من به دنیا نیومدم که هر جور بقیه دوست دارن لباس بپوشم.

    • مانی

      من به دنیا نیومدم که هر جور بقیه دوست دارن لباس بپوشم.

    • علی

      پس شلوار کوردی هنوز مده

      پاسخ ها

      • sepehr

        گل گفتی داداش خوشم اومد

    • بیتا

      هر کسی سلیقه و نظری داره و باید یهش احترام گذاشتولی بهتره کمی قوانین و حد و مرز ها هم رعایت بشه

      پاسخ ها

      • arash

        آفرین

    • sepehr

      بنظرم این کاملا درسته که زنا فقط دنبال پولن حدقل هر دختری که من میشناسم و به هیچ جامم نیست کی چی میگه من تا اخر عمرمم شلوار شیش جیب میپوشم

    • ری ری

      کاملا موافقم
      بجز اونی که میگفتید مو های صورت به هم ریخته به نظرم اگه مو های سرت بلند باشه برعکس جذاب هم میکنه ولی اون یکی ک گفتین فقط مایکل جکسون مجوزشو داره درسته خخ
      ولی در صورتی خوبه که کت و شلوار مجلسی نباشه مث مایکل جکسون حتا مایکل جکسونم نمی پوشید با لباس مجلسی

    • غریبه

      بابا گفتین خوش پوشی و آتیش...تیش....تیشم زدین . واقعا من الان سر دوراهی چند راهی موندم که چی بپوشم دخترا ازم خوششون نیاد .... خخخخخخخ

    • یه ایرانی

      جالب بود حرفاتون

    • بدون نام

      خدایا ما ایرانی ها چقد بدبختیم .
      دنیا داره به سرعت پیشرفت میکنه داره ماشین زمان رو کشف میکنه . ما تو فاض شلوار شیش جیب هستیم . واقعا متاسفم برا ما ایرانی ها . جواب چرت یا زر مفت کسی نزنه اعصاب نداریم..

    • arash

      واقعا براتون متاسفم لباس های تم هیپ هاپ یا کپ یا هر کلاه دیگه ای یا شیش جیب یا جین بگی یا هرکدوم از اینایی که جزو استایل هیپ هاپ هستن و یک استایل کاملا جا افتاده از یک فرهنگ کامل به نام هیپ هاپه بعدشم شلوار شیش جیب ربطی به پیشرفت نداره استایل لباس هرکسی مال خودشو فرهنگه پشتشه مد مد چه کوفتیه اگه به مد بود الان این شلوارا که خشتکشون تا زانو میاد فرهنگ هیپ هاپو نابود میکرد

    • بیخیال

      داداشیا هرجور ک دوس دارین واس دل خودتون بپوشین مهم نی بقیه چی فک میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج