۴۳۷۴۰۹
۲۰ نظر
۵۰۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
پ

زن سارق: شب عروسی با شوهرم شیشه کشیدیم

زمانی که ازدواج کردم فقط ۱۶ سال سن داشتم و همسرم در شب عروسی به من شیشه داد و با هم شیشه کشیدیم؛ از آن به بعد معتاد شیشه شدم و در نهایت سرقت کردم.

خبرگزاری تسنیم: زن جوانی که چند روز قبل به اتهام سرقت خودرو بازداشت شده بود، پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شد و در اظهاراتش جزئیات سرقت را به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا شرح داد.

وی همراه با سه مرد جوان دیگر در جریان سرقتهای خودرو بازداشت شده است؛ پس از اتمام جلسه بازپرسی، این متهم پاسخگوی سؤالاتمان بود که در ادامه متن گفت‌وگو با این متهم را می‌خوانید.

ـ خودت را معرفی کن؟

ـ سارا هستم و ۲۶ سال سن دارم؛ ۱۰ سال قبل ازدواج کردم و یک پسر هشت ساله دارم.

ـ چطور به سرقت رو آوردی؟

ـ زمانی که ازدواج کردم فقط ۱۶ سال سن داشتم و همسرم در شب عروسی به من شیشه داد و باهم شیشه کشیدیم؛ از آن به بعد معتاد شیشه شدم و در نهایت سرقت کردم، چند شب قبل نیز قصد داشتم شیشه بخرم که با دوستانم بازداشت شدم.

ـ با هسمرت چگونه آشنا شدی؟

ـ در خیابان با او آشنا شدم و مدتی با همسرم دوست بودم تا اینکه با اصرار از پدرم و مادر خواستم ازدواج کنم و در نهایت ازدواج کردیم.

ـ اکنون همسرت کجاست؟

ـ یک روز برای رفتن به منزل دوستم سوار بر یک موتور شدم و ترک موتور نشستم اما قبل از رسیدن به منزل دوستم تصادف کردیم و پاهایم شکست؛ اکنون در پاهایم پلاتین است، پس از تصادف، همسرم به صورت غیابی از من جدا شد و پسرم با مادرشوهرم زندگی می‌کند.

ـ خرج زندگی‌ات را چگونه تامین می‌کنی؟

ـ من طراح و نقاش هستم؛ سفارش می‌گیرم و نقاشیهایم را تا ۷۰ هزار تومان به مشتری می‌فروشم اما بیشتر درآمدم، خرج خرید شیشه می‌شود، بعد از تصادف نیز دیه‌ام ۹۶ میلیون تعیین شده است که به زودی دیه‌ام را می‌گیرم.

- ۹۶ میلیون تومان را هم خرج خرید مواد خواهی کرد؟

- خیر؛ چون قرار شد که پول دیه‌ام در حساب دایی‌ام به صورت وکالتی ریخته شود.

ـ حرف آخر؟

ـ اکنون پشیمان هستم و می‌خواهم به زندگی برگردم.

متهم این پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمبود داشتی مگه آخه تو16 سالت بود توچرااصرار کردی به خونوادت خاک برسرآن مردکه بهش شیشه تعارف کرد زن رانابود کرد بایه بچه هشت ساله

    • الناز

      آدم شیشه ای بهش اعتباری نیس قولش قول نیس ادم که بزندگیش وفادار نمونده بخودش رحم نکرده به بچه ش و شوهرش پس دیگه نمیشه روش حساب کرد

    • بدون نام

      ادم اگه دزد باشه خوب دزد با ارزشی باشه.نه بدرد نخور..الان این خانم نقاشه حالا همین در همه چیز تاثیر داره

    • ali

      منم قصد داشتم شیشه بخرم بعد که فکر کردم دیدم اینه بهتره اونو خریدم

    • رها

      عجب بدبختیه
      باعث ناراحتیه
      یاحق

    • لیلا

      زنهایی که همسران معتاد دارند باید خیلی مراقب باشند .چون مردان معتاد سعی دارن که همسرانشان را درگیر اعتیاد بکنند برای ادامه ی زندگی.

    • بدون نام

      نمیدونم چی بگم …… خودم درد دارم اما انگاری درد در تمام جامعه دویده وهمه رو درگیر کرده دختر بیچاره چطوری شروع شد وامروز چگونه ادامه میده واین بلای خانمانسوز شیشه ظاهرا در اغلب خونه بحرحال یکی از فامیل ودوست واشنا درگیرن اما باز تکیه کلام زینت انسانی بخصوص ما ایرانیان که همانا ایمان بخدا ودلمشغولی با مرام ومعرفت دینی ونماز که اگر بپا داشتیم از خیلی چیزهای مزرخرف درگیریهای مشهود بر حذر خواهیم بود وبرای تو بسیار متاسفم ان نامرد تورا درگیر کرد اما بپایت ننشست وتورا تنها گذاشت خوب تو بگفته خودت هنر مندی شیشه با هنر های تو هیچ سنخیتی ندارد وباید هرچه زود تر بان خدا حافظی شاید در زندان بتوانی از راه خلاف طی شده استغفار واز خدایت بخواهی کمک حالت و باغیرت برگردی انشاا اگر ان کردی خدا هم کمک مسولین زندان هم پشتیبانت وبعقیده من ان پول دیه را در راه خرید مسکن صرف کن دعایم روبراه شدنت امین

    • مهتاب

      چرا بعضی خانواده‌ها بدون شناخت و تحقیق راضی به ازدواج دختراشون میشن و بعد آخر سر بشه این جریان .
      افراد معتاد و بخصوص شیشه ایی بقول دوستمون هیچ اعتباری بهشون نیست این افراد یه روز عاشقن روز دیگه فارغ .
      در موردطلاق دادن این خانم بصورت غیابی صرف شکسته شدن پا و ترس از ناقص شدنش هم صحبتی نشه بهتره چون افرادی مثل این آقا حتی لایق اسم مرد هم نیستن که بشه ازشون انتظاری داشت .

    • مهتاب

      بدون نام 22:23 هموطن گرامی همشیه از درد داشتن خودتان گفتید ولی برای دیگران فرج و گشایش خواستید ، انشاءالله خداوند دردهای شما را مرهم و فرج و گشایش در امور زندگی عطا کند .( آمین)

    • بدون نام

      بروبمیر بروووو. ......

    • بدون نام

      پول دیه تو بگیر
      بازم داری وکالت میدی بری تو ی داستان دیگه
      یا با اون پول خودتو درمان کن یا ادامه بده تا دست ب دیوار زده باشی

    • فریاد

      خدا بهت کمک کنه این درد جامعه ماست متاسفانه وعلاجی جز مرگ نداره؟؟؟؟؟ البته امیدوارم داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟ نه تنها تو بلکه تمام جوانان نجات پیدا کنند و به آغوش گرم خانواده برگردند،،،، جوانی دوران سخت و پر التهابیست که بعضی از ما بخوبی و خوشی رد میشیم بعضی دچار مشکل وگرفتاری میشویم،،،،، که تا آخر عمر همراه ماست،،،،،،،تو دختر هنرمندی هستی انشاالله خدا کمکت میکنه و بسیار جوانی هنوز فرصتهایه زیادی داری؟؟؟؟؟ از خدا میخواهیم وارد کننده موادمخدر از هر نوعش دچار بدترین عقوبت الهی بشه؟؟؟؟؟ و تمام جوانان ما که در گیره این بلایه جانسوز و خانمانسوز هستند همه نجات پیدا کنند و به بهترین شکل زندگی کنند؟؟؟؟؟ خدا به تمام خانواده ها صبر و تحمل اعطا کند،،،،،، و قاچاقچی به درد بد دچار شه؟؟،،،،،،

    • بدون نام

      مهتاب خانم سپاس وتشکر اری درست فرمودی من از بدو تولد بادرد همراه بوده وهستم اما در پناه خدا وبا الهام از انکه شاید از طرف خدا حکمتی من ابدیده شدم والحمدلله چون از کامنت هایتان فهمیدم منهم مثل شما باخدا ولحظهای از ایمانم کم نشده وهیچ شکایتی ندارم زندگی دیگران ومشگلاتشان ( مثل ان پیر مرد فرتوت بوکان که فدای زنده ماندن زنش شد ) بشکلی مثل او درگیرم اما خدا دارم گفتم لحظه ای غافل نمیشم بحرحال منکه شمارا نمیشناسم اما واقفم ادم باخدایی بوده وبداشته هایت افتخار وراضی برضای خدا هستی ( فقط منو ببخش گاها شما در خبری انهم کمی نسبت بهمه مردها تند روی داری ) انشاا همان انهم کمی را نباشی مجددا باسپاس وبازهم محتاج بدعای شما وهمه دوستان البته اول شفای بیماران درد درد مندان وحاجتمندان وگرفتاران و بعدش این حقیر

    • بدون نام

      دوستان من به ان خانم پیشنهاد کردم با پول دیه بفکر مسکن باشه همینجا بهمه مردم پیشنهادم اینه بهر تقدیر حتی ریال ریال پس انداز وحتما بفکر سر وناه باشید

    • بدون نام

      اگه زندگی اکثر زنهای خلاف کاری رو دنبال کنی میرسی به مردی که اون زن رو وارد خلاف کرده
      میگن پشت سر هر مرد موفق یه زن هست
      باید اینم بگن که پشت سر هر زن خلاف کار یک مرد هست

    • مهتاب

      همیشه دعاگوی شماهستم خداکنه همه دردهای شمادرمان شود.کامنت های من درموردمردها منصفانه است.مردبایدسرشارازایمان باشد.

    • کامروا

      النازخانم لایک

    • بدون نام

      تیرمیکشیدی بهتربود چندش آوردزد

    • بدون نام

      خودتی

    • مهسا

      خب دیگه همه چی معلوم شد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج