۴۳۷۴۱۵
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

متحدان «بشار اسد» تحریم می شوند

سرویس مطبوعاتیِ کاخ سفید در بیانیه ای از آمادگی آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و کانادا برای تحریمِ متحدان «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه خبر داد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، سران کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و کانادا با اتخاذ مواضعی مشترک، آمادگی خود را برای اِعمال تحریم هائی علیه متحدان «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه اعلام کردند.

سرویس مطبوعاتیِ کاخ سفید در واکنش به پیشروی های اخیر ارتش و نیروهای مردمی سوریه علیه تروریست ها در این کشور با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد: آماده ایم تا تمهیدات محدودکننده بیشتری را علیه افراد و یا نهادهائی که برای دولت سوریه و یا به نفع آن اقدام می کنند؛ به اجرا درآوریم.

بیانیه مذکور بدون اشاره به کمک های پیدا و پنهان محور غربی- عبری- عربی در ایجاد و گسترش گروه های متعدد تروریستی در سوریه و عراق می افزاید: از همه گروه ها در سوریه می خواهیم تا از قوانین بشردوستانه بین المللی از قبیل کنوانسیون های ژنو در سوریه پیروی کنند.

سرویس مطبوعاتیِ کاخ سفید اعلام کرد: «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد درباره جنایت های جنگیِ ارتکاب شده در سوریه صحبت کرده است. نباید آن هائی که مسؤول این جنایت ها هستند از مصونیت برخوردار باشند.

این بیانیه تأکید کرد: از سازمان ملل می خواهیم تا درباره گزارش های مرتبط، تحقیق و تفحص به عمل آورده و شواهدی را جمع آوری کند تا بر اساس آن مرتکبین اینگونه جنایت ها، پاسخگوی اقدامات خود باشند.

بیانیه کاخ سفید در پایان از ایران و روسیه نیز خواسته است تا از نفوذ خود برای تأثیرگذاری بر دولت سوریه پیرامون اوضاع حلب استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی وطنی

      این هم موضع کشورهای غربی امریکایی وعبری عربی طرفدار تروریسم. که ادعای مبارزه با تروریست راداشتند وادعای طرف داری از حقوق بشررا دارند خداوند ذلیل می کند منافقان وملحدان را

    • بدون نام

      لابد اینم تقصیر روحانیه!

    • بدون نام

      منتظر جنگ جهانی سوم باشید...

    • بدون نام

      اگرکسی د رخدمت غارتگران زورگو نباشد وبخواهدازملت مستقل وازاده ایکه مانع توسعه طلبی سرمایه دارن امپریالیستی شود بایدنابودشود حتی اگرملت وکشوری مستقل وعضو نهادهای بین الملی باشد واین یعنی استیلای شیطانی وبرمومنان واجب است که باابلیس درهر زمان ومکان مبارزه کند چه شیطان بزرگ امریکا باشدویاشیطانکی به نام های به ظاهرمسلمان وباعنوان خادمین کعبه

    • بدون نام

      می خوان به روش دیگه تحریم کنند ما رو.....

    • محمدنژاد

      در عمده مسائل بین المللی خاصه در مورد همین مسئله سوریه کشورهای غربی حامی تروریستهای فعال در سوریه و عراق فعالانه در تلاشند تا محور مقاومت را اعم از دفاع دولت سوریه از کشورشان و حزب الله و ایران وغیره را در رسانه ها و مجامع بین المللی محکوم و تخطئه کرده و اذهان جهانیان را نسبت به آنها تخریب و بدبین کنند!!
      ولی متقابلا مسئولان ما بسیار ضعیف و منفعلانه گوئی از سر ناچاری عمل میکنند !!!لذا هر از چند گاهی شاهد تحرکات خصمانه علیه محور مقاومت و ایران به انحاء مختلف هستیم !!
      شایسته است دولتمردانمان از این حالت ضعف و زبونی به عمل قاطع و عزتمندانه از سر عزت شیعی بازگشته و ضمن روشن ساختن اذهان جوامع انسانی در مجامع بین المللی نیز فعال تر عمل کنند و این امر با یک خطابه و سخنرانی و... محقق نمیشه بلکه باید کرارأ بیانیه داد کرارأ سخن گفت کرارأ مواضع محور مقاومت را تبیین کرد !
      عرض کردم کرارأ !!!...زیرا با یکبار دوبار چیزی عوض نمیشه کما اینکه تاکنون نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج