۴۳۷۴۹۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

اوباما: اشتباه ما داعش را به وجود آورد

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در سخنانی، آشکارا به نقش این کشور در ظهور گروهک تروریستی- تکفیری داعش در خاورمیانه اذعان کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در سخنانی آشکارا به نقش این کشور در ظهور گروهک تروریستی تکفیری داعش در خاورمیانه اذعان کرد؛ اعتراف صریحی که به نقل از این رسانه مُهر تأئیدی بر سخنان پیشین «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا به شمار می آید.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا که تا خداحافظی از کاخ سفید در ۲۰ ژانویه سال آتی میلادی حدود یک ماه فاصله دارد، در سخنانی اینگونه اذعان کرد: در مبارزه کنونی با داعش، ما از تکرار اشتباهاتمان در تهاجم آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ خودداری کردیم؛ اقدامی که به ظهور و بروز گروهی منتهی شد که داعش نام گرفت.

وی در اظهارتی که در حوزه علوم سیاسی از آن «فرار به جلو» یاد می شود، جنگ افروزی های واشنگتن در خاورمیانه را اینگونه توجیه کرد: به جای اینکه به تنهائی علیه تروریست ها اقدام کنیم، آمریکا بر حمایت از نیروهای محلی در عراق متمرکز شد و در نهایت توانست ائتلاف بین المللی را متشکل از ۷۰ کشور من جمله همسایگان عراق تشکیل دهد.

«باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا در ادامه بدون اشاره به کشتار غیرنظامیان و نیز هلی بُرن تسلیحات سبُک و سنگین برای تروریست ها در عراق و سوریه توسط جنگنده های ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش مدعی شد: در این مرحله به جنگ داعش در عراق و سوریه رفتیم؛ البته نه با نیروی های آمریکائی، بلکه با نیروهای محلی که با مشاوران، تجهیزات ما و به ویژه نیروهای ویژه ما تسلیح شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای اوباما شما یک ریس جمهور با تصحیلات حقوقی هستید پس انصاف و صداقت را چاشنی صحبت های خود بکنید و دست از دروغ و حاشیه پردازی بردارید شما وسران سیاسی کشور تان با قصدورزی خصمانه و هدف های خاص با اروپاییها دست به تاسیس چنین گروهکی ددگرانه و جدا از منش انسانیت پرداختید و جان هزاران نفر از انسان های بیگناه را از سرتا سر جهان قربانی خواسته های شوم خود کردید آقای اوباما ای کاش می دانستید که بوجود آوردن چنین اوضاع باعث می شود گاهی اوقات انسانها از خوی انسانیت خود بیزار شوند ای کاش خود را لحظه ای به جای خانواده های قربانیان فرض میکردید تا حزن و اندوه را حس می کردید در دیانت شما خود جایی برای جواب دادن دارید خود و خانواده

    • بدون نام

      اشتباه بدی کردید.
      حالا عیبی ندارد. به خانه هایشان که برگشتند خودتان ببنید حالا در کشورتان میخواهید با این افراد ضد جامعه و حیوان چکار کنید!
      باد کاشتید و حالا وقت طوفان است.

    • بدون نام

      اقای اوباما وقتی در امور کشورهای دیگر دخالت میکنید وازان سر دنیا با ان سلحه های مرگبار وارد خاک کشور دیگری مبشوی وعلیه مردم بی دفاع جنگ وفتنه ار میاندازی علیه مسلمانان اقدام میکنید نتیجه داعشی میشود که نه تنها کشور وخودتان بلکه تمام کشورهای دیگر خارج از امنیت خواهد شد داد بزنید وشعار بدهید ما مدافع حقوق ملتیم حا ل هم گه این دیوانه معلوم نیست میخواهد چه کند هر ظلمی که به هر ملتی شد از سوی شما شد

    • هوشی

      شماباطناب پوسیده اعراب حوزه خلیج فارس داعش رابرای ضربه زدن به ایران خلق کردیدامادیدید که چگونه شکست خوردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج