۴۳۷۵۷۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بازگشت کریس راک به عرصه استندآپ کمدی

مجری سابق اسکار می گوید برای نخستین بار بعد از ۹ سال دوباره در قالب یک تور برای اجرای کمدی زنده روی صحنه خواهد رفت.

روزنامه بانی فیلم: مجری سابق اسکار می گوید برای نخستین بار بعد از ۹ سال دوباره در قالب یک تور برای اجرای کمدی زنده روی صحنه خواهد رفت.

به نقل از د رپ، در همان روزی که اعلام شد جیمی کیمل مسئولیت مجری گری مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ را بر عهده خواهد داشت، مجری هشتاد و هشتمین جوایز اسکار اعلام کرد که به صحته استندآپ کمدی بازمی گردد.
بازگشت کریس راک به عرصه استندآپ کمدی

کریس راک این خبر را در رسانه های اجتماعی با هواداران در میان گذاشت و گفت برای نخستین بار در ۹ سال گذشته با تور «خاموشی کامل» سال آینده روی صحنه می رود. راک در یک ویدیوی زنده فیس بوکی که بیرون کمدی استور واقع در بولوار سانست هالیوود ضبط شد، گفت: «امشب، اعلام می کنم که من، کریس راک، می‌خواهم تور برگزار کنم. تور «خاموشی کامل» سال ۲۰۱۷ به شهر شما می آید. اولین بار در ۹ سال است، مدتی است این کار را نکردم. کمی مشغول بودم می دانید، داشتم «پوتی تانگ ۳» و این ها را می نوشتم. اما هی، حالا وقتشه، خیلی خب.»

او ادامه داد «این یارو را اینجا می بینید؟» و به عکس خودش روی دیوار شهرت کمدی استور اشاره کرد. «این یارو تور برگزار می کنه. می خوام بیایم شهر شما، کلی جوک های جدید دارم و منتظرم شماها را ببینم.»

چند ماه آینده برای راک ماه های شلوغی خواهند بود چون او قرار است در دو برنامه ویژه بعدی نت فلیکس نقش آفرینی کند که احتمالا در حین تور «خاموشی کامل» او فیلمبرداری خواهد شد.

وقتی خبر ساخت این برنامه های ویژه در ماه اکتبر اعلام شد، تد ساراندوس مدیر محتوای خلاق نت فلیکس گفته بود: «کریس راک یک بازیگر و کارگردان محبوب است و استندآپ کمدی مثال زدنی او باعث می شود جزو خانواده سلطنتی باشد. کسی مثل او نیست و نت فلیکس یک پلتفورم جهانی و آزادی خلاقانه به او ارایه می دهد که می تواند خانه ایده آل کسی با استعداد خارق العاده او باشد.»

راک چندی پیش و دو روز بعد از اینکه دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوری خواه به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا انتخاب شد در توییتر خود نوشت: «من سال ۲۰۲۰ در انتخابات شرکت می کنم. برایم آرزوی موفقیت کنید.»

او بازیگر فیلم کمدی سال ۲۰۰۳ «رییس دولت» بود که در آن در نقش یک سیاستمدار اهل واشنگتن از انتخابات پیروز بیرون می آید. وی در آن فیلم در واقع یک مجری سابق برنامه های تلویزیونی بود که هیچ تجربه‌ای در اداره دولت نداشت.

تور راک روز چهاردهم فوریه از شهر درهام واقع در کارولینای شمالی آغاز می شود و روز بیست و پنجم ماه مه در شهر چروکی واقع در همین ایالت به پایان می رسد. در این میان، او در سراسر کشور اجرا خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج