۴۳۷۵۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«گیتا» در نوبت اکران آینده گروه آزادی

با پایان ماه صفر چهار فیلم «سلام بمبئی»، «لاک قرمز»، «جنجال در عروسی» و «شرفناز» یک روز دیرتر از موعد نمایش فیلم ها و از روز پنجشنبه هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده اند.

روزنامه بانی فیلم: با پایان ماه صفر چهار فیلم «سلام بمبئی»، «لاک قرمز»، «جنجال در عروسی» و «شرفناز» یک روز دیرتر از موعد نمایش فیلم ها و از روز پنجشنبه هفته گذشته اکران خود را آغاز کرده اند. در این بین ساخته قربان محمدپور که در زمان آغاز اکران با افتتاحیه جنجالی اش با حواشی مختلفی روبرو شد، پس از پنج روز نمایش حساب خود را به طور کامل از سه فیلم دیگر جدا کرده و با فروشی رضایبتخش در صدر فروش جدول هفتگی قرار گرفته است.
«گیتا» در نوبت اکران آینده گروه آزادی

اگر چه به اعتقاد برخی، فروشی که از این فیلم تاکنون به رسانه ها اعلام شده مقداری بالاتر از رقم دقیق و واقعی آن است. اتفاقی که با توجه به مکانیزه نبودن کامل بلیت فروشی سینماها و اعلام سنتی شکل فروش فیلم ها همچنان نامشخص باقی می ماند و باید تا اطلاع ثانوی به اعلام دفاتر پخش استناد کرد.

«سلام بمبئی» که در گروه استقلال به نمایش درآمده، در تهران ۲۵ سینما در اختیار دارد و در مجموع پس از پنج روز نمایش ۸۸۰ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم در شهرستان ها نیز با در اختیار داشتن تعداد قابل توجه ۶۷ سالن حدود ۴۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«لاک قرمز» با ۱۴ سالن تهرانش تا شب گذشته گیشه موفقی نداشته اما باز هم نسبت به «جنجال در عروسی» و «شرفناز» بهتر فروخته.

مجموع فروش این فیلم در تهران ۴۴ میلیون تومان است.

ساخته جمال سیدحاتمی به جز تهران در شهرهای کرج، شیراز و دو سینمای هویزه و سیمرغ مشهد نیز در حال نمایش است و مجموع فروشش پس از پنج روز به ۱۰ میلیون تومان رسیده.

در این گروه (آفریقا) که هم اکنون در اختیار «لاک قرمز» قرار دارد قرار است فیلم های «مالاریا» و «شاباش» به نمایش درآیند.

«جنجال در عروسی» مانند «لاک قرمز» در تهران ۱۴ سینما در اختیار دارد و گیشه آن تنها ۲۰ میلیون تومان بوده.

ساخته سیدرضا خطیبی در مشهد سه سالن دارد و سینما قدس ورامین نیز اکران آن را آغاز کرده است. مجموع فروش این فیلم در این سینماها تنها شش میلیون تومان بوده است.

فروش «شرفناز» پس از پنج روز نمایش بسیار ناامیدکننده بوده و بعید است در روزهای آتی نیز اتفاق خاصی برای آن بیفتد.

ساخته حسن نجفی که از گروه بازیگران شناخته شده نیز برخوردار نیست در سینماهای آزادی، کورش، سپیده و شاهد اکران شده و در این سینماها تنها یک میلیون تومان فروش داشته است.

اکران شهرستان «شرفناز» هنوز آغاز نشده است.

در میان سایر فیلم های جدول «فروشنده» برخلاف اعلام قبلی شورای صنفی نمایش که خبر از پایان اکران آن در تاریخ ۲۵ آبان داده بود همچنان در ۹ سینمای تهران در حال نمایش است!

ساخته اصغر فرهادی مجموع فروش خود را در نود و یکمین روز از اکران تهرانش به ۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان رسانده.

این فیلم به جز تهران در ۱۵ سینمای شهرستان نیز در حال نمایش است و در این سالن ها نیز شش میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان فروش داشته.

مجموع فروش تهران و شهرستان های «فروشنده» به گفته پخش کننده اش به ۱۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است.

«خشکسالی و دروغ» که در روزهای پایانی نمایش خود با افت فروش بسیاری مواجه شده در حال حاضر در تهران تنها هفت سینما دارد و مجموع فروش آن نیز یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان است.

ساخته پدرام علیزاده در شهرستان ها نیز با ۱۵ سینما ۹۱۰ میلیون تومان فروخته است تا فروش کل آن به دو میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان برسد.

«سیانور» با اکران چند فیلم جدید تعداد بسیاری از سالن های خود را از دست داده. این فیلم هم اکنون در تهران هشت سالن در اختیار دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان نیز فروش داشته است.

ساخته بهروز شعیبی ۷۹۰ میلیون تومان نیز از گیشه ۱۷ سینمای شهرستان هایش به دست آورده است.

این فیلم که در هفته گذشته سینمای سرگروه خود (استقلال) را به «سلام بمبئی» واگذار کرد، در مجموع تهران و شهرستان ها دو میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«آس و پاس» به دلیل حفظ کف فروش برخلاف «سیانور» سینمای سرگروه خود (ماندانا) را حفظ کرد و مقداری اکران «چهار اصفهانی در بغداد» را به تعویق انداخت.

فیلم آرش معیریان با ۱۵ سینمای تهرانش در مجموع یک میلیارد و ۷۸ میلیون تومان فروخته.

این فیلم در شهرستان ها نیز با در اختیار داشتن ۵۰ سینما یک میلیارد و ۳۴۸ میلیون تومان فروش داشته تا در مجموع گیشه خود را به رقم دو میلیارد و ۴۲۶ میلیون تومان برساند.

فیلم های «افسونگر» و «تیک آف» در نوبت اکران آینده این گروه (ماندنا) قرار دارند.

«نیمه شب اتفاق افتاد» از هفته گذشته سینمای سرگروهش (آفریقا) را به «لاک قرمز» داده و در حال حاضر با ۱۱ سینما روزهای پایانی اکران خود را پشت سر می گذراند. فروش این فیلم در تهران به یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

ساخته پاکروان در شهرهای دیگر نیز با ۱۴ سالن ۴۸۰ میلیون تومان فروخته تا مجموع فروش آن به یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان برسد.

«متولد ۶۵» که به تازگی وارد باشگاه میلیاردی ها شده، سینماهای تهرانش نسبت به هفته گذشته نصف شده و حالا با ۹ سالن در مجموع ۷۵۰ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم در شهرستان ها نیز با ۱۳ سینما ۳۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«یتیم خانه ایران» با در اختیار داشتن تنها شش سالن و با از دست دادن کف فروش در صورتی که باید در هفته جاری جای خود را به «گیتا» بدهد اما تا هفته آینده اکرانش ادامه خواهد داشت.

مجموع فروش ساخته ابوالقاسم طالبی در تهران به ۵۱۰ میلیون تومان رسیده است.

این فیلم به جز تهران ۱۳ سالن نیز در شهرهای مختلف دارد و ۱۴۵ میلیون تومان نیز از این سینماها فروش داشته.

فروش کل «یتیم خانه ایران» پس از ۳۹ روز نمایش به ۶۵۵ میلیون تومان رسیده است.

به جز «گیتا» قرار است در این گروه (آزادی) به ترتیب فیلم های «مبارک»، «پری دریایی» و «آشوب» به نمایش درآیند.

«نفس» که بزودی سینمای سرگروه خود (کورش) را به «خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی خواهد داد، با از دست دادن بخش اعظم سینماهایش حالا با ۱۲ سالن با افت فروش مواجه شده است. فروش این فیلم در تهران پس از ۲۵ روز نمایش به ۳۵۷ میلیون تومان رسیده.

ساخته نرگس آبیار در شهرستان ها نیز با ۲۳ سینما ۳۲۰ میلیون تومان فروخته است.

مجموع فروش تهران و شهرستان های «نفس» ۶۷۷ میلیون تومان است.

فیلم های سینمایی «هلن» و «ماحی» در نوبت آینده اکران گروه کورش قرار دارند.

«مشکل گیتی» که از سوم آذر در گروه زندگی به نمایش درآمده با ۲۰ سینمای تهرانش ۱۷۸ میلیون تومان فروش داشته است.

اکران شهرستان ساخته بهرام کاظمی به تازگی در سینماهای هویزه و سیمرغ شهر مشهد آغاز شده که از رقم دقیق فروش آن اطلاعات دقیقی به دستمان نرسید.

در این گروه (زندگی) قرارداد اکران فیلم های «سه بیگانه»، «ما همه گناهکاریم» و «خوب، بد، جلف» به ثبت رسیده است. از این بین «سه بیگانه» هنوز وضعیت اکرانش مشخص نیست و «خوب، بد، جلف» نیز به گفته پیمان قاسم خانی (کارگردان فیلم) اکران آن به جشنواره امسال فیلم فجر موکول شد. با توجه به وضعیت موجود پس از پایان اکران «مشکل گیتی» فیلم «ما همه گناهکاریم» حسن ناظر در این گروه به نمایش درخواهد آمد.

«فرار از اردو» از همان روزهای آغازین اکرانش فروش چندان بالایی نداشت و حالا با از دست دادن تعداد زیادی از سالن هایش روزانه به طور میانگین یک میلیون تومان فروش دارد.

ساخته غلامرضا رمضانی در تهران و در سینماهای آزادی، ملت، کورش، تماشا، میلاد و ناهید نمایش دارد و پس از ۲۵ روز اکران ۳۴ میلیون تومان نیز فروخته است.

این فیلم به جز تهران در ۱۶ سینمای شهرستان ها نیز در حال نمایش است و ۱۸ میلیون تومان نیز در این سینماها فروش داشته.

مجموع فروش کل سینماهای تهران و شهرستان های «فرار از اردو» ۵۲ میلیون تومان است.

با توجه به فروش پایین «متولد ۶۵» و «فرار از اردو» این احتمال وجود دارد که «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی مقداری زودتر از موعد مقرر در گروه آزاد به نمایش درآید.

حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، هانیه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، و رضا بهبودی بازیگران اصلی «هفت ماهگی» هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج