۴۳۷۶۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نماینده اصلاح‌ طلب مجلس: عارف قهر نکرده بود

عضو فراکسیون امید در مجلس می‌گوید: ما متوجه انتقاداتی که درباره سکون آقای عارف می‌شود هستیم اما بیشتر باید بر اساس عملگرایی قضاوت کنیم و در پس زمینه این عملگرایی اراده قوی و مدیریت شده ای وجود دارد.

خبرآنلاین: عضو فراکسیون امید در مجلس می‌گوید: ما متوجه انتقاداتی که درباره سکون آقای عارف می‌شود هستیم اما بیشتر باید بر اساس عملگرایی قضاوت کنیم و در پس زمینه این عملگرایی اراده قوی و مدیریت شده ای وجود دارد.

علی اصغر یوسف نژاد درباره انتقاداتی که به عملکرد فراکسیون امید می شود، اظهار می‌کند: من با سیاستمداران زیادی همکاری داشته ام و در این بین آقای عارف یکی از سیاستمداران انسان و با اخلاق و بابرنامه است.

او با اشاره به خبرهایی که از قهر و دلخوری عارف در روزهای اول مجلس به سبب رای نیاوردن در انتخابات هیات رئیسه،‌ به گوش می‌رسید، می گوید که عارف قهر نکرده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس به رابطه خوب عارف و لاریجانی اشاره کرده و می گوید: بیشتر باید بر اساس عملگرایی قضاوت کنیم و در پس زمینه این عملگرایی اراده قوی و مدیریت شده ای وجود دارد.

یوسف‌نژاد کم‌تجربگی اعضای فراکسیون امید را ازجمله دلایل آغاز کم‌فروغ این فراکسیون می‌داند اما معتقد است که در طول زمان تجربه لازم در حال کسب شدن است و اکنون فراکسیون روند کاری مناسبی را طی می‌کند.

او می‌گوید:‌ عمده نمایندگان لیست امید در حالی وارد مجلس شدند که سابقه ای نداشتند؛ چه در تهران و چه در شهرستان‌ها تعداد زیادی از نمایندگان برای اولین بار فضای مجلس را تجربه می‌کنند و در ابتدا به امور مجلس ناآشنا بودند،‌ اما به نظر می‌رسد که فراکسیون امید با مدیریت آقای عارف در ۵، ۶ ماه اول در بازسازی و تعیین ارکان فراکسیون و تعیین ماموریت‌ها و تقسیم کار و هدایت افراد به کمیسیون‌ها کارهای خوبی انجام داده است.

عضو فراکسیون امید ادامه می‌دهد: از آنجاکه تجربه اندکی وجود داشت، با وجود اینکه در بسیاری از کمیسیون‌ها تعداد افراد فراکسیون امید در اکثریت بودند اما نتوانستند در انتخاب هیات رئیسه کمیسیون موفق باشند، اما اکنون و با گذشت زمان، می‌بینید که روز رای اعتماد اتفاقات چگونه رقم ‌خورد. اتفاق روز رای اعتماد از ظرفیت و توان حقیقی فراکسیون امید رونمایی کرد که نتیجه کار گروهی و پشتیبانی قوی از این فراکسیون بوده است.

او تاکید می‌کند که فراکسیون امید در سطح همکاری با دولت کارش را محدود نمی‌کند و می‌گوید: به موازات برنامه‌هایی که برای همکاری با دولت برای پیگیری مطالبات حداقلی رای دهندگان به لیست امید داریم، مطالبات بیشتر هم در حال پیگیری هست و انشاء الله خبرهای خوبی هم شنیده خواهد شد.

عضو فراکسیون امید تاکید می‌کند: همینقدر بگویم که روند رو به رشد است و مسیر فراکسیون تقریبا تعیین شده است. زمان رسیدن به مطالبات حداکثری اصلاح طلبی را آینده مشخص می‌کند اما من در ظرفیت و برنامه‌های فراکسیون رسیدن به این امر را می‌بینم اما نیاز به زمان دارد.

وی‌ می‌گوید: در مدت زمان کم، فراکسیون کارهای خوبی انجام داده این که قابلیت دفاع دارد. البته ممکن است بروز بیرونی کافی نداشته باشد تا برای همه ملموس شود اما حرکتی مثل حرکت روز رای اعتماد به وزرا را نتیجه جلسات تعاملی یک هفته ای بدانید که گاهی تا پاسی از شب به طول کشیده است تا عددهای بیرون آمده و آقایان وزیر شده اند.

یوسف‌نژاد درباره عملکرد نمایندگان دلواپس در مجلس دهم نیز می‌گوید: پایداری‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند و ما هم فکر می‌کنیم اینها در راستای برنامه‌های مجلس است و دغدغه‌های عمومی در راستای منافع مردم دارند و اجازه می‌دهیم حرف‌هایشان را بزنند.

وی درباره تاثیرگذاری دلواپسان در مجلس نیز گفت: از عددشان روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج