۴۳۷۶۵۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کاخ سفید: روسیه را تحریم می کنیم

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی آن ممکن است به دنبال اعمال تحریم‌های اقتصادی و سیاسی بیشتری علیه روسیه باشند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی آن ممکن است به دنبال اعمال تحریم‌های اقتصادی و سیاسی بیشتری علیه روسیه باشند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد؛ جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، با توجه به ادامه بحران در سوریه، این احتمال وجود دارد که آمریکا در کنار هم‌پیمانان اروپایی خود اقدام به اعمال تحریم‌های بیشتری علیه روسیه در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی کند.

اظهارات سخنگوی کاخ سفید در حالی مطرح می‌شود که پیش از این آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا و کانادا با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به وضعیت حلب هشدار دادند که ممکن است تحریم‌های مضاعفی را علیه حامیان بشار اسد، رییس‌جمهوری سوریه به عمل آورند.

در همین حال، ارنست به خبرنگاران گفت: اقدامات متعددی نظیر انواع جریمه‌های مالی که آمریکا می‌تواند با همکاری هم‌پیمانان خود در شرایط مختلف به کار بندد، موردنظر گرفته شده است.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه تصریح کرد: به طور قطع، من نمی‌توانم احتمال اعمال تحریم‌های بیشتر در آینده را رد کنم.

با این حال، وی اذعان کرد که جامعه بین‌الملل شاهد آن نبوده که تحریم‌های کنونی باعث ایجاد تغییر در راهبرد روسیه در قبال سوریه شود.

سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: راه‌حل نهایی در شرایط کنونی مبتنی بر تعامل دیپلماتیک است اما روسیه به طور خاص نسبت به مشارکت در دستیابی سازنده به چنین راهکاری، مقاومت نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، سخنگوی کاخ سفید در بخش دیگری از اظهارات خود گفت، دولت باراک اوباما، رییس جمهوری کنونی آمریکا امید دارد که از تعطیلی دولت فدرال از طریق مکانیزم‌های کوتاه‌مدت در بودجه جلوگیری شود.

وی در این‌باره ادامه داد: من پیش‌بینی خاصی ندارم اما مشخصا امیدوارم که بتوانیم از تعطیل شدن دولت جلوگیری کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باش!

    • بدون نام

      امریکا غلط کرده چنین حرفی زده

    • بدون نام

      بخدا یک مشت خل وچل وارد این کاخ روسیاه شدند وهرروز به یکی مثل کیهان گیر میدهند حالا نوبت روسیه شد اخه ادم چی بگم مگر نمیدانی روسیه هم جزء کشورهای قدرتمند است چی رو میخواهی تحریم کنی کلا همه را تحریم بابا این خیلی فرهنگش بالا است شده درست مثل اقای احمدی نژاد که میگفت بگم بگم میگم ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج