۴۳۷۶۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماهینی: دربی اهواز پر گل می‌شود

دانیال ماهینی مدافع راست استقلال خوزستان معتقد است بازی با فولاد خوزستان بازی زیبا و جذابی از آب درخواهد آمد.

ورزش سه: دانیال ماهینی مدافع راست استقلال خوزستان معتقد است بازی با فولاد خوزستان بازی زیبا و جذابی از آب درخواهد آمد. دانیال ماهینی دراین باره می گوید: فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد و حیف شد که این بازی در غیاب تماشاگر برگزار می شود. اما حس خوبی نسبت به این بازی دارم. هم ما خوب بازی می کنیم و هم فولاد. هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان می شویم و پیش بینی من این است که دربی خوزستان یکی از بازی های پر گل هفته باشد. این دومین سالی است که حضور در دربی را تجربه می کنم و طبیعی است که باتجربه تر شده باشم و بازی بهتری از خود به نمایش بگذارم. برنده این دیدار هم شانس زیادی خواهد داشت که به جمع مدعیان نزدیک شود.

مدافع استقلال خوزستان در ادامه می گوید: فولاد تیم با کیفیتی است. پیروزی در برابر این تیم سخت خواهد بود. اما ما قهرمان فصل گذشته هستیم و باید برای دفاع از اعتبارمان با همه توان بازی کنیم. غیبت رحیم ذهیوی در این بازی به سود تیم حریف تمام می شود. با این حال همه ما یک دست و هم قسم برای پیروزی وارد میدان می شویم.

دانیال در خصوص مشکلات مالی تیم و احتمال جدایی در تعطیلات نیم فصل گفت: دیگر دوست ندارم از پول حرفی بزنم. این قضیه کمی لوث شده است. اکنون برای من موفقیت تیم مهم است. امیدوارم به موقع به تیم کمک کنند و زمانی وارد گود نشوند که دیر شده باشد. خودم حس می کنم برگ برنده ما این روزها تنهایی پورموسوی سرمربی تیم است. او بچه ها را با روحیه نگه داشته. آقا سید یک استعدادیاب بزرگ در استان خوزستان به شمار می رود و کار با جوانان را خوب می داند. مهمترین دلیل همه ما برای ماندن و جنگیدن ایشان است.

دانیال ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضور دوباره خود در اردوی تیم ملی را می دهد یا نه؟ رقبای سرسخت و باتجربه ای دارم. اما به قول ما بوشهری های هیچ چیز از چشم خدا دور نیست. به بازی های خوب خود ادامه خواهم داد اگر کی روش صلاح بداند من سرباز جوان وطن هستم. در غیر اینصورت مثل همیشه برای پیروزی تیم ملی و موفقیت کی روش و تیمش دعا خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج