جاباما
۴۳۷۶۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آیفون ۷ اس قرمز به جای آیفون ۸

ظاهرا آیفون‌های سال ۲۰۱۷ قرار است iPhone ۷s و iPhone ۷s Plus باشند و از نظر ظاهری، تفاوتی با آیفون ۷ ندارند. منبعی در تایوان ادعا کرده است که تنها تفاوت ظاهری آیفون‌های امسال، اضافه شدن یک رنگ قرمز به رنگ‌های فعلی آیفون ۷ است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: یک سالی است که می‌شنویم اپل می‌خواهد آیفون امسال را حسابی تغییر دهد و به همین دلیل است که آیفون ۷، تفاوت زیادی با آیفون ۶ ندارد. با این حال، گزارشی از وب‌سایت ژاپنی Macotakara به بیرون درز کرده است که می‌گوید، ظاهرا امسال هم با آیفون‌هایی با ظاهر تکراری طرف هستیم. ظاهرا آیفون‌های سال ۲۰۱۷ قرار است iPhone ۷s و iPhone ۷s Plus باشند و از نظر ظاهری، تفاوتی با آیفون ۷ ندارند.

آیفون 7 اس قرمز به جای آیفون 8

منبعی در تایوان ادعا کرده است که تنها تفاوت ظاهری آیفون‌های امسال، اضافه شدن یک رنگ قرمز به رنگ‌های فعلی آیفون ۷ است.

آیفون 7 اس قرمز به جای آیفون 8

از نظر سخت‌افزاری، پیش‌بینی می‌شود که اپل از چیپ‌ست جدید A۱۱ در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ استفاده کند. فعلا چیزی از بدنه‌ی شیشه‌ای یا سیستم شارژ بی‌سیم نشنیده‌ایم. واقعا نمی‌دانیم اینکه اپل بخواهد چهار سال پشت سر هم، طراحی ظاهری گوشی‌های‌اش را تغییر ندهد، چه بازخوردی از مخاطبان این شرکت خواهد داشت. خیلی از طرفداران این شرکت به سمت آیفون ۷ نرفتند تا آیفون ۸ را امسال تهیه کنند.

روند فروش آیفون‌ها چند وقتی است که رو به کاهش است و اپل مطمئنا می‌داند که باید چیز جدیدی رو کند. اطلاعاتی که پیش از این از سوی وب‌سایت Macotakara درز کرده بودند، درست از آب درآمده‌اند و ممکن است این شایعه هم درست باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج