جاباما
۴۳۷۷۴۴
۱۹ نظر
۵۰۱۰
۱۹ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد از شعار «زنده باد اصلاحات» در روز دانشجو

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برگزاری مراسم روز دانشجو گفت: اگر حرکت‌های بسیجی و مراسم برای شهدا توسط ارگان‌های غیر دولتی نبود نسل جدید با نسل مجاهد آشنا نمی‌شد، در روزهای گذشته شاهد شعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو بودیم و این یعنی دشمن به شدت نفوذ پیدا کرده است.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله کاظم صدیقی در همایش سراسری مدیران کانون‌های بسیج مهندسین عمران و فرماندهان بسیج وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: انسان می‌تواند به جایی برسد که مظهر قدرت و علم پروردگار شود و براساس آگاهی و توانایی می‌تواند به اهداف خود برسد گاهی علم به گونه‌ای است که سبب تولید قدرت می‌شود و چنین علمی هیچ مانعی نمی‌شناسد.

عضو شورای عالی قضایی کشور با اشاره به آیات قرآن افزود: حضرت داود در آیات قرآن الگوی بسیجی‌های با معرفت و با علم بالاست و وظیفه ما در مقابل طاغوت زمان که امروزه سعی در گرفتن فرزندان انقلابی دارد این است که به صورت مناسب مبارزه کنیم، زیرا دشمنان در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی در حال فعالیت هستند و با فعالیت‌های بسیاری که انجام داده‌اند فساد اخلاقی و ابتذال در حال بیداد است.

وی با بیان اینکه دشمنان به مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان دست انداخته‌اند، گفت: دشمنان شب و روز در حال بمباران فکری هستند و ما ظاهرا در منطقه خود هستیم اما آنها در دیار ما نیز در حال فعالیت هستند و مسلمانان در دخل و تصرف کشورشان هیچ اختیاری ندارند، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش کشورمان در اختیار آنهاست زیرا با گذشت ۳۰ سال از انقلاب هنوز درس ولایت در مدارس تدریس نمی‌شود.

آیت الله صدیقی تصریح کرد: ولایت فقیه امری تشریفاتی و صرفاً سیاسی نیست و با بقیه تشکل‌های سیاسی متفاوت است، ولایت فقیه حاکمیت شخص نیست بلکه حاکمیت الهی است، همچنین در جامعه کنونی برقراری ارتباط با نسل ایثارگر دفاع مقدس بسیار کم رنگ است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اگر حرکت‌های بسیجی و مراسم برای شهدا توسط ارگان‌های غیر دولتی نبود نسل جدید با نسل مجاهد آشنا نمی‌شد، در روزهای گذشته شاهد شعار زنده باد اصلاحات در روز دانشجو بودیم و این یعنی دشمن به شدت نفوذ پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بدون ایثارگری و گذشت نمی‌توانیم با مستکبران مبارزه کنیم، خاطرنشان کرد: اگر در خط الهی باشیم خداوند یاری می‌رساند و تا زمانی که از دشمنان هراس داشته باشیم به جایی نمی‌رسیم، وظیفه ما این است که زمینه سازی برای ظهور انجام دهیم و به دنبال تغییر جهان و تسخیر کاخ سفید هستیم.

آیت الله صدیقی در ادامه افزود: در داستان حضرت سلیمان در قرآن هدهد که پرنده است نسبت به دین الهی حساس است و آدم‌های بی‌غیرتی که سازشگرانه با دشمنان برخورد می‌کنند حتی به اندازه پرنده‌ای ارزش ندارند، همچنین لازم است سفیرانی که به کشورهای خارجی می‌روند با غیرت باشند تا در اهداف دشمنان حل نشوند.

عضو شورای عالی قضایی کشور با بیان اینکه مسیر فعلی ما، مسیر شهدا و امام خمینی نیست، عنوان کرد: در شرایط فعلی همه باید باور کنیم امام زمان(عج) جز ما کسی را ندارد و به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها نباشیم و اگر خودمان درست شویم هیچ دشمنی نمی‌تواند به کشورمان ضرر بزند زیرا شیطان به خط خداوند دسترسی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینکه انسان نیاز یه اصلاح در رفتار و فکر خودش داشته باشد ایرادی دارد و نشانه ورود و نفوذ دشمن می باشد؟
      اگر اصلاح در زندگی و جامعه نباشد مردم و زندگی و اجتماع در حالت سکون در می ایند و در نهایت از بقیه جوامع عقب می مانند

    • بدون نام

      آب که آبه اگه یه جا بمونه میگنده . همه چیز به تحول و اصلاحات احتیاج داره . و این اصلا چیزه بدی نیست

    • پژمان

      زنده باد اصلاحات

    • محمد

      پدرجان اینکه چیز بدی نیست واقعا اگر شما خودتون رو اصلاح کنید مردم یه نفس راحت میکشند چرا از حرف حق دلخور میشید؟؟؟؟؟

    • روهام

      ماهمگی باهم میگوییم زنده باد اصصصصصصصلاحات

    • بدون نام

      زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      خطرناکترین اتفاق برای یک کشور تک صدایی است

    • رضا پ

      زنده باداصلاحات

    • کارشناس اصلاحات

      اينا ميدونن با متحول شدن جامعه کارشون به آخر خط ميرسن !

    • بدون نام

      زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      جل الخالق!!! خب ما دوتا جریان سیاسی که بیشتر تو ایران نداریم،اصلاح طلب و اصولگرا،که الانم از همین کاندیداهای اصلاح طلب تعدادی تو مجلس هستن،حالا یه عده دانشجو در حمایت از جریان سیاسی مورد علاقشون شعار دادن زنده باد اصلاحات،چه ربطی به دشمن و نفوذ و این چیزا داره؟؟!!!.........

    • بدون نام

      آخه اون اصلاحاتم که اصلاحات نیست!!!! مثلا اون زمان موهامون رو که میخواستن اصلاح کنن فقط یه مدل وجود داشت اونم یه کاسه میذاشتن دور سرمون رو با ماشین میزدن!!!! وقتی عدول از چهارچوب بسیار خشک و مستقیم، جایز نباشه دیگه اصلاحات چه معنایی میده؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    • شهرام

      اصلاحات خوب است ولی با معناى واقعی ان ولى متاسفانه امروزه غربگرایی سازشکاری وپشت کردن به فرهنگ اىرانى وبه رسمیت شناختن فرهنگ بىگان را اصلاحطلبى قلمداد مىکنندو هى زنده باد مىگن

    • بدون نام

      مرگ بر اصلاحات

    • تاجیک

      اقای صدیقی باید بیدار شد باید چشمهارو شست باید ببینید ملت چی میگه ملت از تنگ‌نظری بیسوادی بی ادبی نفهمی دولت احمدی نژاد خسته شده بود ملت بیداراست فقط شما باید بیدار بشین

    • بدون نام

      خودتان تویی این مملکت اصلاحات واصولگرا راه انداختید پدرمردم درآمده ازاین دوگروه حالا تهوع گرفتیم از این دوواژه بس گویید یک خورده به فکر مردم باشید اینا برای ما کار نمیشه بابام شکمامون گشنه است

    • کینه شتری

      زنده باد اصلاحات و کلیه هم فکرانشان .........زنده باد ، زنده باد

    • بدون نام

      درود بر اصلاحات درود بر روحانی درود درود درود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج