۴۳۷۸۰۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بهترین اپلیکیشن های اپل در سال ۲۰۱۶

آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ را میگذرانیم و کمپانی های بزرگ عرصه فناوری در آخر پاییز در حال شمردن جوجه ها خودشان هستند. اپل امروز گزارش سالانه خود را در سال ۲۰۱۶ از اپ استور، iTunes استور و iBook استور منتشر کرد.

وب سایت دیجیاتو: آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ را میگذرانیم و کمپانی های بزرگ عرصه فناوری در آخر پاییز در حال شمردن جوجه ها خودشان هستند. اپل امروز گزارش سالانه خود را در سال ۲۰۱۶ از اپ استور، iTunes استور و iBook استور منتشر کرد. اپلیکیشن "پریزما" (Prisma) به عنوان برنامه برتر سال و "کلش رویال" به عنوان بازی برتر سال آیفون انتخاب شدند.
بهترین اپلیکیشن های اپل در سال 2016

پریزما در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶، برای تبدیل عکس ها به آثار هنری با طیف وسیعی از فیلترها وارد بازار شد. پریزما علاقمندان زیادی را به خود جذب کرد و درحال حاضر به طور مستمر در حال معرفی فیلترهای هنری جدید است.
کلش رویال هم که به عنوان بهترین بازی اپل شناخته شد در ماه مارس سال ۲۰۱۶ به بازار آمد. بازی براساس کارت که بازیکننان را جمع آوری هر چه بیشتر کارت برای تقویت نیروها و دوئل با رقیبان و هم گروهی های خود ترقیب میکند. اپل همچنین بهترین برنامه و بازی ها را برای iPad، Apple TV و Apple Watch معرفی کرد که به شرح زیر است.
  • بهترین برنامه آیفون در سال: پریزما
  • بهترین بازی آیفون در سال: کلش رویال
  • بهترین برنامه آیپد در سال: Sketchbook Motion (برنامه ای حاوی قطعات کوتاه ادبی به صورت متحرک)
  • بهترین بازی آیپد در سال: Severed
  • بهترین برنامه اپل تی وی در سال: توئیتر
  • بهترین بازی اپل تی وی در سال: Riptide GP: Renegade
  • بهترین برنامه اپل واچ در سال: MySwimPro (برنامه آموزش شخصی شنا)
  • بهترین بازی اپل واچ در سال: Field Day
  • بهترین برنامه مک در سال: Bear
  • بهترین بازی مک در سال: Life is Strange
اپل همچنین از برنامه "MSQRD" و بازی "Reigms" به عنوان دومین برنامه و بازی برتر در اپ استور یاد کرد. دو بخش جدید هم در فروشگاه اپل اضافه شده است که شامل 10 بازی برتر سال و 10 اپلیکیشن برتر سال میشود. همچنین بخش های جداگانه ای برای آیفون و آیپد در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه ای از برنامه ها در دسته بندی های مختلف که شامل بازی های با قابلیت بازی با یک دست، بازی های براساس کارت، برنامه های خرید، کد نویسی و.. ارائه شده است. در فروشگاه اپل برای مک نیز لیست کاملی از بهترین برنامه های مک ارائه شده است.

در نهایت اپل اعلام کرده است که براساس نمودار کلی در اپ استور در طول سال، Snapchat به عنوان بهترین برنامه رایگان آیفون انتخاب شد و Heads Up! به عنوان بهترین برنامه پولی انتخاب شد و در صدر قرار گرفت. برای آیپد، یوتیوب به عنوان بهترین برنامه رایگان و Minecraft: Pocket Edition بهترین برنامه پولی انتخاب شدند.
نتفلیکس به عنوان برترین برنامه رایگان برای اپل تی وی و Earthlapse TV برترین برنامه پولی انتخاب شدند. تمامی این برنامه های میتواند در اپ استور براساس دسته بندی پیدا کنید، همچنین دسته بندی های دیگری مانند بهترین برنامه تلویزیونی، فیلم، کتاب و.. در فروشگاه های iTunes و iBook موجود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج