۴۳۷۹۶۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش سوریه به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس

وزارت خارجه سوریه در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه این کشور گفت که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اختیاری از خود ندارند.

خبرگزاری فارس: منبعی در وزارت خارجه سوریه در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه این کشور گفت که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اختیاری از خود ندارند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، این منبع تأکید کرد که دولت سوریه و همه به این مسئله واقف اند که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اختیاری از خود نداشته و هیچگونه استراتژی سیاسی مستقل از خود ندارند.

وی افزود، این کشورها به خوبی می داند که آن ها تنها ابزاری بوده که اموال و دارایی های ملت های خود را برای توطئه علیه سوریه هزینه می کنند؛ به همین دلیل این کشورها اقدام به دعوت «ترزا می» نخست وزیر انگلیس کرده تا از این طریق از تهدیدهای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور منتخب آمریکا خود را حفظ کنند.

این منبع در وزارت خارجه سوریه اظهار داشت، «انگلیس بعد از آنکه از اتحادیه اروپا خارج شد، تلاش دارد از غیاب نقش آمریکا در مرحله کنونی برای بازگشتن به سودای امپراطوری برباد رفته خود استفاده کند و از احساس شکست و زبونی "شیوخ نفت" برای باج خواهی هرچه بیشتر و تاراج ثروت های آن ها استفاده کند».

وی تأکید داشت، ملت سوریه و ارتش آن که تصمیم به ریشه کن کردن تروریسم گرفته و پیروزهای متوالی علیه تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و بین المللی آن ها داشته، هرگز به اشک های تمساح گونه ای آن ها توجهی نخواهد کرد؛ چرا که اشک های شکست و خفت و ناامیدی از پیروزی علیه سوریه است و نقشه توطئه ی آن ها دیگر تکرار نخواهد شد و شهر حلب و تمامی شهرهای سوریه قبرستان طمع ورزی های دولت هایی است که همچنان در توهمات استعماری گذشته خود سیر می کنند.

شورای همکاری خلیج فارس پنجشنبه (امروز) سی و هفتمین نشست خود را در منامه بحرین به پایان رساند.

این شورا در بیانیه خود با متهم کردن دولت سوریه به جنایات جنگی خواستار توقف حملات و عملیات ارتش و همپیمانان سوریه در شهر حلب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج