۴۳۸۳۱۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

روشن: آقای افتخاری تعطیل هستی!

پیشکسوت استقلال تهران گفت: استقلال از راس هیات مدیره تا داخل زمین مشکل دارد.

کاپ: حسن روشن اظهار داشت: نتیجه بازی امشب استقلال و تراکتورسازی قابل پیش بینی بود زیرا تراکتور هم امسال و هم سال گذشته با ثبات بود. همین امیر قلعه نویی در استقلال چوب عدم ثبات را خورد اما در تراکتورسازی تیمی دارد که در آن ثبات دیده می شود. او وقتی در استقلال بود بازیکنانی را آورده بود که باید به همه آنها بازی می داد. امروز هم یکی از مشکلات استقلال این است که آقایان بازیکن خریدند و به او میلیاردی پول دادند و مجبور هستند از او استفاده کنند. به همین دلیل در هر بازی باید یک ترکیب را امتحان کنند.

وی افزود: 13 هفته از لیگ گذشته و استقلال هنوز ترکیب مشخصی ندارد. با این حال مشکل آنها فقط در زمین نیست و از راس هیات مدیره تا داخل زمین مشکل دارند. البته طی هفته های اخیر یک مقدار به خودشان آمدند اما وقتی باید هیات مدیره باشگاه برنامه ای می گذاشت تا آنها ثبات شان را حفظ کنند و یا حداقل به ثبات مالی برسند اقدامی صورت نگرفت و مشکلات به قوت خود باقی ماند.

روشن اذعان داشت: به نظر من وقتی در جلسات هیات مدیره استقلال سر میز میوه می گذارند باید یک چاقو بیشتر نگذارند چون اگر دو تا چاقو باشد همدیگر را می زنند.

پیشکسوت استقلال درباره صحبت های امروز سیدرضا افتخاری مبنی بر نیاز کادر فنی به تقویت گفت: حرف هایی که افتخاری می زند بکن باوئر هم نمی زند. به نظر من آقای افتخاری خیلی تعطیل است. ایشان مگر نمی داند که بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی در بحث فنی به منصوریان کمک می کنند. دیگر چه کسی باید بیاید و کمک کند. ایشان خواسته حرفی زده باشد. ضمنا چطور تا امروز صبح و قبل از بازی نیاز به تقویت کادر فنی را احساس نکرده بود.
روشن در پاسخ به این سوال که آیا باید منصوریان برکنار شود گفت: برکنار کنند و چه کسی را بیاورند. باید بگذارند کارش را بکند. آنهایی که می خواهند منصوریان را عوض کنند خیلی مانده تا به موقعیت او برسند و هم اندازه او شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قربون حرف حساب

    • بدون نام

      زیاد حرف میزنی آقای روشن
      لطفا ساکت شو

    • بدون نام

      روشن خدل ازت نگذره که امثال تو باعث شدین تا مظلومی را نابود کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج