۴۳۸۳۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مشخص شدن سیدبندی مرحله حذفی لیگ اروپا

۳۲ تیم به دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

وبسایت نود: با پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در فصل جاری، ۳۲ تیم توانستند جواز صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را به دست آورند. ۲۴ تیم از مسابقات لیگ اروپا راهی دور حذفی شدند و هشت تیم نیز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

از هر گروه از لیگ اروپا، دو تیم به مرحله بعد راه یافته است که تیم های صدرنشین هر گروه در گلدان شماره یک قرار می گیرند و از مزیت بازی در خانه در مسابقه برگشت برخوردار هستند. تیم های دوم هر گروه نیز در گلدان شماره دو قرار گرفته اند.

تیم های سوم گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رسیده اند که این هشت تیم بر اساس امتیازاتی که در گروه خود به دست آورده اند، رتبه بندی شده اند، طبق این رتبه بندی، چهار تیم کپنهاگن، لیون، تاتنهام و بشیکتاش در رده اول تا چهارم قرار گرفته اند و به گلدان یک می روند و بازی برگشت را در خانه برگزار می کنند، چهار تیم بعدی هم (روستوف، گلادباخ، لژیا ورشو و لودوگرتس) به گلدان شماره دو می روند.

به این ترتیب سیدبندی اولین مرحله ی حذفی این رقابت ها به شرح زیر است. ضمن این که قرعه کشی دور یک شانزدهم نهایی روز دوشنبه ۲۲ آذر برگزار می شود. بازی های دور رفت این مرحله ۲۸ بهمن و بازی های دور برگشت، ۵ اسفند انجام می شود.

سید یک

فنرباغچه، آپوئل نیکوزیا، سنت اتین، زنیت سن پترزبرگ، آ اس رم، خنک بلژیک، آژاکس، شاختار دونتسک، شالکه، فیورنتینا، اسپارتا پراگ، عثمانلی اسپور، کپنهاگن، لیون، تاتنهام، بشیکتاش

سید دو

منچستر یونایتد، المپیاکوس، اندرلخت، آلکمار، آسترا جورجیو، اتلتیک بیلبائو، سلتاویگو، خنت بلژیک، کراسنودار، پائوک یونان، نماینده رژیم اشغالگر قدس، ویارئال، روستوف، مونشن گلادباخ، لژیا ورشو، لودوگرتس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج