۴۳۸۳۱۹
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

شبنم قلی خانی مهمان یک برنامه صبحگاهی

شبنم قلی‌خانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» و بابک کایدان نویسنده این سریال اولین مهمانان برنامه «با صبح» خواهند بود.

خبرآنلاین: شبنم قلی‌خانی بازیگر مجموعه تلویزیونی «هشت و نیم دقیقه» و بابک کایدان نویسنده این سریال اولین مهمانان برنامه «با صبح» خواهند بود.

سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو گفت:‌ با توجه به این که سریال «هشت و نیم دقیقه» جزو کارهای پر بیننده شبکه دو بود در برنامه اول «باصبح» میزبان این دو نفر از عوامل کار خواهیم بود.

او درباره خواننده تیتراژ برنامه گفت: مجید اخشابی قطعه ای را به عنوان تیتراژ اول «باصبح» اجرا کرده است که از فردا شنونده آن هستیم.

سلیمانی در ادامه افزود: رویکرد اصلی این برنامه فراهم کردن یک فضای شاد و پرانرژی برای بینندگان و انتقال حالی خوب برای آغاز روز به مخاطبان خواهد بود. این برنامه با سه رویکرد امید، مهربانی و لبخند طراحی شده و شعار اصلی آن «حس خوب سحرخیزی» است. قرار است با همراهی بینندگانمان روزی خوش را آغاز کنیم. آغازی سرشار از انرژی و لبخند. همراه با امید و آماده شدن برای روزی دیگر.

تهیه کننده «باصبح» خاطرنشان کرد: رضایت مخاطبان و توجه به فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی و القای حس خوب در ابتدای روز از جمله مواردی است که توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت. ما در برنامه «باصبح» قصد داریم نشاط و انرژی را به بینندگانمان انتقال دهیم و برای تحقق این هدف تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

«با صبح» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است که از فردا بیستم آذر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

عوامل این برنامه عبارتند از:تهیه کننده، طراح و کارگردان: سهیل سلیمانی؛ شورای سردبیری: افشین صادقی‌زاده و حسام‌الدین مقامی کیا؛ مجری: عبداله روا؛ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری شارو؛ کارگردان آیتم‌ها: نیلوفر سعیدی؛ تصویربردار: وحید بصائری؛ تدوین: محمد مقدم وامید مهدوی؛ گرافیک: رضا وارسته؛ طراح لوگو: ترانه میلادی؛ فضای مجازی: شهرزاد عبدیه؛ دستیار تولید: غضنفر نوروزی؛ مدیرروابط عمومی: لیلا سلمانی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج