۴۳۸۷۱۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سینما نیمکتِ محمد رحمانیان

«سینما نیمکت» اولین فیلم سینمایی محمد رحمانیان کارگردان و نویسنده شناخته‌شده تئاتر است که اکران آن از ۲۱ آذرماه در گروه «هنر و تجربه» به شکل متفاوتی در سه دوره ۱۰ روزه آغاز خواهد شد.

وب سایت آی سینما: «سینما نیمکت» اولین فیلم سینمایی محمد رحمانیان کارگردان و نویسنده شناخته‌شده تئاتر است که اکران آن از ۲۱ آذرماه در گروه «هنر و تجربه» به شکل متفاوتی در سه دوره ۱۰ روزه آغاز خواهد شد، از نکات جالب این فیلم گریم متفاوت اشکان خطیبی است که در طول سه ماه برای بازی در این فیلم بیست کیلوگرم وزن کم کرده است. تیزر این فیلم را ببینید.

«سینما نیمکت» به کارگردانی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی تورج منصوری محصول سال ۱۳۹۳ است که اکران «هنر و تجربه» آن از ۲۱ آذرماه آغاز خواهد شد. این فیلم که قرار است هرشب در سه سانس نمایش داده شود، در ابتدای اکران خود به مدت ۱۰ شب در پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود و پس از آن و با فاصله‌ای کوتاه، ۱۰ روز دیگر در سینما فرهنگ و پس از آن هم ۱۰ روز در پردیس سینمایی کوروش نمایش داده می‌شود. کارگردان فیلم در تمام این شب‌ها و در تمام سانس‌های نمایش حضور خواهد داشت و همراه با بازیگران فیلم پس از پایان هر سانس جلسه بحث و گفت‌وگو درباره فیلم برگزار می‌شود.

سانس‌های اول و دوم با نام «سینما نیمکت» و سانس پایانی با عنوان «سینما ـ نیمکت: نسخه‌ کارگردان» نمایش داده خواهد شد. تفاوت این دو نسخه در تدوین و مدت زمان نمایش فیلم است، نسخه‌ کارگردان توسط محمد رحمانیان تدوین شده و ۱۱۳ دقیقه و نسخه‌ کوتاه‌تر با تدوین حسن ایوبی ۹۸ دقیقه است.

«سینما نیمکت» سال گذشته در بخش «هنر و تجربه» سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر نیز شرکت کرد اما در هیچ رشته‌ای نامزد دریافت سیمرغ نشد؛ با این‌حال این فیلم حضور فعالی در جشنواره‌های جهانی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت در بخش مسابقه جشنواره مونترال، نمایش اختتامیه جشنواره فیلم‌های آسیایی رم، شرکت در جشنواره فیلم میل ولی و راهیابی به بخش پایانی جشنواره سائوپائولو، حضور در بخش سینمای جهان در چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم گوآ هند (بنا به تقویم فیاپف در رده جشنواره‌های رقابتی بین‌المللی، رده الف) اشاره کرد.

بازیگران این فیلم على عمرانى، مهتاب نصیرپور، اشکان خطیبى، هومن برق‌نورد، اصغر پیران، رضا ناجى، حسین عرفانی و رضا پور ایمان هستند که خطیبی با گریمی متفاوت در این فیلم ظاهر شده است. او در نقش نوازنده‌ای ظاهر شده که بیماری جوع دارد و برای بازی در این نقش نیز حدود ۲۰ کیلوگرم وزن خود را کاهش داده است.

در خلاصه داستان این فیلم نیز این‌طور آمده است: «فیلم داستان مردی است که عاشق فیلم و سینماست و درگیر اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌شود.» داستان فیلم هم به دوران لغو ممنوعیت استفاده از ویدیو باز می‌گردد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
سینما نیمکتِ محمد رحمانیان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج