۴۳۸۹۵۳
۳ نظر
۵۱۰۳
۳ نظر
۵۱۰۳
پ

نابودی ۱۲۰ دستگاه بی ام و در حادثه قطار

براساس اطلاعات گزارش شده، چند روز پیش یک قطار ۱۲ واگن به شهر اسپارتنبورگ واقع در ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا می آید تا محصولات شرکت خودروسازی BMW واقع در این شهر را بارگیری کند و سپس برای صادرات آنان به کشورهای دیگر، به سمت بندر چارلستون و کشتی صادر کننده محصولات BMW حرکت کند، اما درست چند مایل دورتر از نقطه شروع دچار حادثه شده و از ریل خود خارج می شود.

وب سایت خودروبانک: بیشتر از ۲ هفته نیست که حادثه‌ای فاجعه بار و بسیار دردناک در خطوط ریلی کشور رخ داد و منجر به داغدار شدن بسیاری از هموطنان عزیز تبریزی و سمنانی در این حادثه شد. برخورد دو قطار مسافربری در حوالی «ایستگاه هفت خوان» در محور سمنان- دامغان که در ساعت ۷:۲۲ صبح روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ به وقوع پیوست که در این حادثه قطار "سمنان به مشهد" از پشت به قطار "تبریز به مشهد" که در همان ریل متوقف شده بود، برخورد کرد و منجر به خروج چهار واگن از ریل و همچنین آتش گرفتن پنج واگن شد که متاسفانه ۴۷ نفر کشته و ۱۰۳ نفر هم مصدوم شدند، حادثه‌ای که پس از انفجار قطار نیشابور که منجر به کشته شدن ۳۲۰ نفر و همچنین زخمی شدن ۴۶۰ نفر در ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۲ شد (البته همگی کشته شدگان مسافرین قطار نبودند و اکثر کشته شدگان از نیروهای امدادی و انتظامی و همچنین مردمی بودند که برای تماشای تصادف دو قطار با هم آمده بودند)، قطعا به عنوان یکی از مرگبارترین حوادث ریلی ایران به شمار خواهد رفت.
نابودی 120 دستگاه بی ام و در حادثه قطار

در دنیای امروزی، حمل و نقل ریلی قطعا یکی از ایمن ترین خطوط حمل و نقل عمومی در جهان است، ولی اخیرا در اقسانقاط جهان بخصوص هند و پاکستان، حوادث متعددی برای خطوط ریلی رخ می دهد که منجر به کشته شدن صدها نفر می شود، ولی گویا این حادثه به صنعت خودروسازی هم رخنه کرده و یک قطار حامل محصولات BMW در جنوب شرق آمریکا را دچار حادثه کرده است.

براساس اطلاعات گزارش شده، چند روز پیش یک قطار 12 واگن به شهر اسپارتنبورگ واقع در ایالت کارولینای جنوبی ایالات متحده آمریکا می آید تا محصولات شرکت خودروسازی BMW واقع در این شهر را بارگیری کند و سپس برای صادرات آنان به کشورهای دیگر، به سمت بندر چارلستون و کشتی صادر کننده محصولات BMW حرکت کند، اما درست چند مایل دورتر از نقطه شروع دچار حادثه شده و از ریل خود خارج می شود.

با خارج شدن قطار از ریل، تقریبا ۱۲۰ اتومبیل BMW دچار خسارت های جدی می شوند که عموم آنان شامل خودروهای X۳، X۴، X۵ و X۶ می شوند تا هیچوقت به دست صاحبانشان نرسند و فرصت جولان و خودنمایی در خیابان ها را به دست نیاورند. منابعی دیگر هم تنها به ۹۷ دستگاه خودروی آسیب دیده اشاره می کنند، ولی فیلمی که از این حادثه تهیه شده و توسط گروه خودروبانک در انتهای مقاله بارگذاری شده است، تعداد بسیار بیشتر از ۹۷تا را نشان می دهد که عموما توسط ماشین آلات حمل اتومبیل های غراضه از کنار واگن های قطار و یا از داخل واگن های قطار برداشته شده و در یک فضای بزرگ چیده می شوند.
البته همانند سخن های برخی ها در کشور پس از حادثه فاجعه بار قطار، برای محصولات BMW نیز هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چون تمامی آنان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و خسارت مربوطه به شرکت حمل و نقل ریلی و شرکت خودروسازی BMW پرداخت می شود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
نابودی 120 دستگاه بی ام و در حادثه قطار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سهیلا

      همش به خاطر بی حجابی که این بلاها سرشون میاد.

    • بدون نام

      دروغ به این بزرگی

    • بدون نام

      آخه حجاب چه ربطی به این موضوع داره. ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج