۴۳۹۰۷۴
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

محمود صادقی از رییس قوه قضاییه عذرخواهی کرد

نماینده مردم تهران تاکید کرد:در جلسه‌ای که در شیراز داشتم، اظهارات نسبتا تندی نسبت به رییس قوه‌قضاییه داشتم که جا دارد در اینجا بابت آن از رییس دستگاه قضا عذرخواهی کنم.

خبرگزاری ایلنا: محمود صادقی نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک گفت: برخی برای رای مردم ارزش قائل نیستند. حق حاکمیت از آن خداوند است. برخی برای رای مردم ارزشی قائل نیستند و موافق حکومت انتصابی هستند در حالیکه تمام ارکان نظام مبتنی بر رای مردم است. این حکومت،حکومت ولایی انتخابی است.

او افزود: آزادی مبنای شخصیت است. جامعه‌ای که همه هنجارهایش تحمیلی باشد، از درون مرده است. نمی‌توان قانون را با تغییر انسان‌ها به آنها تحمیل کرد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: در زمان دولت اصلاحات دلار ۹۰۰ تومان بود و زمان دولت مهرورز این رقم به ۴ هزار تومان رسید. اما این مسئله با تدبیر دولت فعلی از آن حالت لجام گسیخته و نوسانی خارج شد. در حالی که در دولت اصلاحات رشد مثبت ۸ ثبت شد در زمان دولت قبل به رشد منفی شش رسیدیم.

او با اشاره به اینکه در اصل ۸۳ قانون اعلام شده هر نماینده در برابر تمام مردم مسئول است، گفت: نمی‌توان مصونیت نمایندگان را نادیده گرفت. نباید فضایی باشد که نمایندگان از گفتن حقیقت واهمه داشته باشند و لرزه بر اندامشان باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: نباید این فضا را به وجود آورد که نماینده نگران آن باشد که با گفتن حقیقت در دوره بعد، رد صلاحیت شود. نماینده نباید تعقیب قضایی شود و یا شبانه اقدام به جلب او کنند.

نماینده لیست امید یادآور شد: در مورد شکایت‌ها از بنده اولین آن مربوط به دانشجویان بورسیه است که برخی بورس نبوده‌اند. آن بورسیه‌ها از نظر بنده غیرقانونی است. در حالیکه من به بورسیه‌ها کاری ندارم و این روند را سالم نمی‌دانم، تا بحال زبان نگشوده‌ام و نگفته‌ام که پسر فلان روحانی، وزیر، معاون رییس‌جمهور و... در این لیست بورسیه‌ها بوده‌اند که اگر دادگاهی شوم، کاملا آنها را افشا می‌کنم.

صادقی در جمع دانشجویان دانشگاه اراک گفت: حتی اگر پسر بنده هم خلافی کرده است، می‌توانند آن را دستگیر کنند، حال چه شبانه و چه به شکل‌های دیگر.

او با تاکید بر اینکه رد صلاحیت‌ها در انتخابات مجلس فله‌ای بود، گفت: حدود ۶۰ درصد ثبت‌نام‌کنندگان کنار گذاشته شدند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: چندین بار در ایام جنگ تا لب شهادت رفته‌ام و اکنون نیز خوشحال می‌شوم به این درجه نائل شوم.

عضو هیئت رییسه فراکسیون امید تصریح کرد: در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ قبل از شروع به کار و بازی، تعدادی از ژنرال‌های ما را با کارت قرمز اخراج کردند.

صادقی در ادامه با اشاره به موضوع برجام گفت: مسوولان عالی رتبه نظام هم دوست داشتند مسئله هسته‌ای در دولت قبل حل شود، اما در آنها نمی‌دیدند که این مشکل را حل کنند.

صادقی در پایان گفت: بنده در جلسه‌ای که در شیراز داشتم، اظهارات نسبتا تندی نسبت به رییس قوه‌قضاییه داشتم که جا دارد در اینجا بابت آن از رییس دستگاه قضا عذرخواهی کنم.

پیش از آغاز صحبت های صادقی, رئیس انجمن دانشگاه اراک خطاب به وی گفت: مراسمی که با فشار برخی در حال تعطیل شدن بود، با پیگیری استاندار مرکزی و فرماندار اراک برگزار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا قوت پهلوان (پنبه)

    • بدون نام

      همین؟یکی از قوای سه گانه نظام را تضعیف کردید و زبان بدخواهان را برعلیه نظامی که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده،دراز کرده اید بعد در یک جلسه حزبی بایک عذرخواهی خشک وخالی تمام؟ عجب از ...

    • بدون نام

      یعنی الان انتظار داره ازش تشکر کنیم ؟؟؟

    • بدون نام

      چرا خبر اینجوری تیتر زدی طوری وانمود کردی انگار صادقی بابت اینکه کار اشتباه کرده معذرت خواهی کرده

    • صابر

      همیشه دستت رو ترمز دستی باشه!!!!

    • فرشید

      درود و دست مریزاد به آقای صادقی


      کاش در میان مسئولین مملکت،امثال آقایان مطهری و صادقی بیشتر بودند.کاش

    • محمدرضا بختیار

      آقای صادقی عزیز من نمایندگان مجلس وظیفه اصلیشان چیست؟نکنه برای مطرح شدن در اذهان عمومی این همه هیاهو راه انداختید شما آمار قیمت دلار می دهید جناب در کشور ما چند درصد از مردم با دلار سر و کار دارند بجز سرمایه داران و تجار؟چرا شما در حالت مقایسه ای فقط فروش را به قیمت دلار حساب می کنید و چرا در موقع خرید و دست مزدها دلار جایی ندارد؟عزیز جون یک خودروی لوکس چند دلار است ؟چرا بعد ورود به ایران سه برابر می شود شما به دنبال این باشید که دولت های ایران را از حالت دلال خارج کنید به فکر مردم ضعیف و متوسط باشید دولت با اعلام افزایش 10درصدی حقوق ها؛موجب افزایش 30درصددی مواد خوراکی و تورم می شود آیا مجلس فقط به امور حقوق گیرها می پردازد و مشاغل آزاد نیاز به ساماندهی و حمایت ندارند آیا وزارت نیرو حق انشعاب برق را ار250هزاربه 2600000تومان رسانده باید برای 50هزار برق قطع کند به خدا ملت ما خیلی درد دارند مداواگر شوید نه آزار دهنده!

    • آریا

      آقا صادقی خوشحالیم که با مردم صادق هستید.

    • بدون نام

      کجا عذر خواهی کرده دورش خط قرمز بکش تا همه ببینند.اینکه گفته در شیراز حرف تندی زدم منظورته خب چه ربطی به سخنش در مجلس داره؟؟؟؟؟؟

    • حسین

      دکتر صادقی مردم قدر امثال شما را میدانند افکار عمومی وخرد جمعی اشتباح نمیکند عقلانیت پیروز است شما واصلاح طلبی پیروزید خدا نگهدارتان باشد

    • فرهاد گلچین

      خداوندا به ''همه'' دولتمردان ما شهامت عذرخواهی عطا بفرما...
      آمین

    • علی

      درود بر آقای محمود صادقی

    • علی

      آقای نماینده، میفرمایید ک به فکر مردم هستید، احسنت. اما خواهشا شما فقط در راستای نیازهای همین مردم فعالیت کنید و کار قیاس رو هم بسپرید به خود مردم.

    • حسین شاهین

      جای تاسف دارد شما از تریبون مجلس بدون تحقیق و صحت ثوق موضوع مطالبی را بیان کردی که رسانه های ضدانقلاب گفته بود که برای خود شما هم مشخص شد که دروغ و تهمت بوده ، اگر شما دنبال حق و حقوق ملت هستی چرا هیچ واکنشی در مورد حقوق های نجومی و اختلاس ۸ هزار میلیاردی از صندوق فرهنگیان از خود نشان ندادی ، زمستان می گذرد و سیاهی اش به ذغال می ماند ، متاسفانه ............. ، آیا تهمت زدن و افترا معنای آزادی است

    • رضا

      نگفته که از لحن حرف زدنش تو دانشگاه شیراز عذر خواهی کرده یا از اصل حرفی که زده!!!!!؟ یعنی اینکه حرف شو پس گرفته!؟

    • بدون نام

      نفهمیدم پس چی شد ‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج