جاباما
۴۳۹۱۰۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کاهش نفت روسیه قطعی شد

روسیه برنامه کاهش ۳۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت خود را در چارچوب توافق بین اعضای سازمان کشورهای تولید کننده نفت (اوپک) و غیراوپکی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: روسیه برنامه کاهش ۳۰۰ هزار بشکه ای تولید نفت خود را در چارچوب توافق بین اعضای سازمان کشورهای تولید کننده نفت (اوپک) و غیراوپکی اعلام کرد.
الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه روز شنبه در این باره اعلام کرد: از اول ژانویه 2017 تا 31 مارس (فروردین) تولید نفت را روزانه 200 هزار بشکه کاهش می دهیم و سپس به 300 هزار بشکه می رسانیم و بر این اساس به سطح 10 میلیون و 947 هزار بشکه در روز خواهد رسید.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه همچنین گزارش داد که این کشور همراه عمان به عنوان کشورهای غیر اوپکی و الجزایر، کویت و ونزوئلا نیز از اوپک عضو کمیته کنترل تولید نفت شدند.

اعضای اوپک هفته پیش برای نخستین بار از سال ۲۰۰۸ بر سر کاهش تولید نفت خام به اجماع رسیدند تا به مدت شش ماه از اول سال ۲۰۱۷ با کاهش روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه، سطح تولید را در سطح ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه محدود کنند که اجرای آن منوط به کاستن روزانه ۶۰۰ هزار بشکه نفت از تولید غیراوپکی ها شده بود.

براساس آمارهای موجود، روسیه ماه اکتبر (ماه گذشته میلادی) با افزایش فعالیت و تولید روزانه 11 میلیون و 200 هزار بشکه نفت، در جایگاه بزرگ ترین تولید کننده جهان و بالاتر از عربستان و آمریکا قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوزار بده آش به همین خیال باش .روسیه کلک میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج