۴۳۹۳۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افتخاری: منصوریان هم تحمل تداوم ناکامی را ندارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:اگر تیم الان مشکلاتی دارد بخاطر این است که تیم خوب بسته نشده است و از همه مهمتر این که در بستن قراردادها عجولانه رفتار شده است.

کاپ: سیدرضا افتخاری درباره شرایط این روزهای استقلال و انتقادات فراوانی که شده، اظهار داشت: ما به این شرایط عادت داریم و بار اولمان نیست که در چنین شرایطی قرار گرفته ایم. این انتقادها طبیعی است. هوادار از تیمش انتظار دارد. البته آنها باید کمی صبور باشند و به تیم و کادر فنی فرصت بدهند تا کادر فنی برنامه های خود را اجرا کند. ماموریت کادر فنی هنوز تمام نشده و آنها نیمه های راه هستند. باید منتظر آینده بود.

هدفمان قهرمانی در جام حذفی است

وی در خصوص انتقادهای تند زمانی از کادر فنی خاطرنشان کرد: هیات مدیره هیچ دخالتی در نتایج تیم ندارد. ما سه موضوع را از ابتدای فصل هدف گذاری کرده ایم. یکی اینکه به دنبال این هستیم که نماینده شایسته ای در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. دوم اینکه به دنبال کسب سهمیه هستیم و تلاش می کنیم در پایان فصل جزء سه تیم نخست جدول رده بندی باشیم. به نظر من جزء سه تیم شدن برای باشگاه بزرگی چون استقلال دور از دسترس نخواهد بود و سوم اینکه قصد داریم در جام حذفی قهرمان شویم. چون تیم ما در جام حذفی نتایج خوبی گرفته است.

زمانی فهمیده صحبتهایش به نفع استقلال نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه در خصوص انتقادهای زمانی با هیئت مدیره صحبت کرده است یا خیر، بیان داشت: من فکر می کنم خود آقای زمانی به این جمع بندی رسیده است که مصاحبه هایش خیلی به نفع باشگاه نباشد. بالاخره زمانی فرد باتجربه ای است و بهتر این است که خودش به این جمع بندی برسد که مصاحبه ای انجام ندهد.

اختلافمان با پرسپولیس قابل جبران است

وی در خصوص اختلاف ۱۱ امتیازی آبی پوشان با پرسپولیس در صدر جدول اظهار داشت: در خصوص این عقب ماندگی باید بگویم که مربوط به نتایج ابتدای فصل است. ما امتیازات را اول فصل از دست دادیم که باعث شد کار سخت شود ولی فکر می کنم این قابل جبران است چون هنوز در نیمه راه لیگ هستیم و بازی های زیادی باقی مانده است. همیشه هم این طوری بوده که شاید تیمی که در نیم فصل قهرمان شود اما در پایان فصل قهرمانی را از دست می دهد.

اولتیماتوم واژه خوبی نیست

افتخاری درباره اینکه آیا اولتیماتومی به منصوریان داده شده است یا خیر اذعان داشت: به نظرم اولتیماتوم لغت خوبی نیست اما ما با او جلسه داریم تا بتوانیم راهکارهای لازم را با یکدیگر در این خصوص تبادل کنیم. این جلسه بین من و خود منصوریان است.

ما و منصوریان تحمل تکرار این نتایج را نداریم

وی درباره اینکه اگر نتایج ضعیف استقلال تداوم داشته باشد احتمال برکناری منصوریان وجود دارد یا خیر بیان کرد: این دو معنی دارد اگر تداوم داشته باشد باشگاه و یا حتی خود منصوریان تحمل چنین نتایجی را نخواهد داشت اما با یکی، دو باخت معمولا طبیعی است. البته ما در شرایطی قرار گرفته ایم که تا حدودی دستمان بسته است. ما اگر جا داشتیم و یا حتی بازیکن کلیدی بود که مشکل را حل می کرد بلافاصله او را به خدمت می گرفتیم. الان هم بیکار ننشسته ایم و کارهایی را نیز انجام داده ایم.

شاید این فصل قهرمان شدیم!

افتخاری درباره اینکه فصل گذشته در همین مقطع استقلال صدرنشین بود اما اکنون ۱۱ امتیاز عقب است، ادامه داد: درست است که صدرنشین بوده است اما در پایان فصل نتوانست قهرمانی را کسب کند. البته ممکن است عکس این موضوع هم اتفاق بیافتد در رده های پایین قرار بگیریم اما بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست و کسی نمی تواند مدعی شود که قهرمان لیگ است.

هیات مدیره مشکلی برای ادامه کار ندارد

مدیرعامل استقلال درباره اینکه هیئت مدیره این تیم از درجه اعتبار ساقط است افزود: چنین چیزی نیست. هیئت مدیره ما ۵ نفر است چون با سه رای، اکثریت اعتبار پیدا می کند. البته آن یک نفر بعدی هم به زودی مشخص خواهد شد.

منصوریان بخواهد، دستیار خارجی می آید

افتخاری درباره اینکه در مصاحبه هایش اعلام کرده بود کادر فنی باید تقویت شود اعلام داشت: کادر فنی را تقویت خواهیم کرد و حتی اگر منصوریان بخواهد دستیار خارجی هم اضافه خواهیم کرد. اگر او دستیار خارجی بخواهد قطعا آن را اضافه خواهیم کرد.

دنبال برکناری زمانی نبودم

مدیرعامل استقلال درباره اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه وی خواهان جدایی زمانی از هیئت مدیره است تصریح کرد: اصلا چنین چیزی درست نیست. برای من فرقی نمی کند چه کسانی در هیئت مدیره باشند. من کار خودم را انجام می دهم چون شرح وظایفم مشخص است. من با هیئت مدیره مشکلی ندارم.

با وکیل شهباززاده مذاکره کردیم

افتخاری درباره اینکه اعلام کرده بود شهباززاده در لیست خرید استقلال است اعلام کرد: درست است که آقای منصوریان لیستی به ما نداده است اما از طریق وکیل شهباززاده با وی در تماس هستیم و اگر تمایل داشته باشد خواهان جذب او هستیم.

استقلال خوب بسته نشده است

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا قبول دارد برخی از خریدهای استقلال در حد نام این تیم بازی نمی کنند اظهار داشت: من روزی که آمدم این جمله را گفتم. اگر تیم الان مشکلاتی دارد بخاطر این است که تیم خوب بسته نشده است و از همه مهمتر این که در بستن قراردادها عجولانه رفتار شده است و نیازی که باشگاه داشته، برآورده نشده است.

منصوریان لیست خروجی نداده

وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه لیست خروج استقلال اعلام شده است ادامه داد: آقای منصوریان هیچ لیستی به ما نداده است. هیچ بازیکنی فعلا از جمع ما جدا نخواهد شد و هیچکس فعلا رفتنی نیست چون اگر برود ما باید بازیکن جایگزین کنیم و اگر بازیکنی نباشد دلیلی بر جدایی نیست.

کم کاری بازیکنان را قبول ندارم

افتخاری درباره اینکه آتیلا حجازی اعلام کرده چند بازیکن استقلال کم کاری می کند و آیا وی این موضوع را قبول دارد یا خیر اعلام کرد: بعید می دانم چنین چیزی وجود داشته باشد. این چیزی نیست که خیلی راحت بتوانیم درباره اش حرف بزنیم و بهتر است چیزی مطرح نشود.

از کسر امتیاز خبری نیست

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید می کند یا خیر بیان داشت: هیچ خطری استقلال را تهدید نمی کند. با وکیل در حال مذاکره هستیم که طلب تمام بازیکنان خارجی را صفر کنیم. یک پولی هم بابت مسابقات جام جهانی طلب داریم که قرار است از طریق فدراسیون به ما پرداخت شود که در صورت محقق شدن این موضوع آن را به حساب بازیکنان خارجی واریز می کنیم.

با متخلفان جوان برخورد کردیم

وی درباره اتفاقات رخ داده در تیم جوانان استقلال و اعتصاب بازیکنان و کناره گیری اکبرپور خاطرنشان کرد: ما سرکرده های این موضوع را به کمیته انضباطی احضار کردیم و نماینده ما با آنها صحبت کرد و حتی سرمربی و سرپرست آنان را که خودشان استعفا داده بودند را تعویض کردیم و برای آنها جایگزین مشخص کردیم. البته در این موضوع جوانان تقصیری نداشتند و بزرگان مقصر بودند. بنا داریم این هفته به همراه منصوریان سر بازی دربی جوانان حاضر شویم.

باید علیه آنهایی که تیم را بسته اند، شعار بدهند

افتخاری در پایان درباره اینکه آیا از این موضوع که روزی هواداران بر علیه اش در ورزشگاه شعار سر دهد نمی ترسد، گفت: فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیافتد چون تیم را که من نبستم. آنها باید شعار را برای کسانی که این تیم را بسته اند، بدهند. این تیم زمانی که نباید امتیازها را از دست می داد این اتفاق برایش افتاده است که آن موقع هم من حضور نداشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج