جاباما
۴۳۹۴۵۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آشنا: اظهارات ترزا می، بازاریابی سلاح بود

رییس مرکز بررسی های استراتژیک، نظم منطقه ای را حاصل همکاری های منطقه ای دانست و در واکنش به اظهارات نخست وزیر انگلیس گفت: صحبت های آن خانم به قصد بازاریابی سلاح بود تا آنکه بخواهد به نظم منطقه ای کمک کند.

خبرآنلاین: رییس مرکز بررسی های استراتژیک، نظم منطقه ای را حاصل همکاری های منطقه ای دانست و در واکنش به اظهارات نخست وزیر انگلیس گفت: صحبت های آن خانم به قصد بازاریابی سلاح بود تا آنکه بخواهد به نظم منطقه ای کمک کند.

حسام الدین آشنا روز یکشنبه در حاشیه نخستین کنفرانس امنیتی تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد افزود: برخی کشورهای منطقه اعتماد به نفس لازم را برای مشارکت منطقه ای ندارند و فکر می کنند با حمایت های خارجی می توانند بر مشکلات داخلی خود فائق آیند.

وی ادامه داد: آن ها باید این تجربه را در کنار تجارب مشابه دیگر کشورهای منطقه در نظر بگیرند که یادآوری می کند نظم منطقه ای فقط با همکاری کشورهای منطقه حاصل خواهد شد.

ایران دست خود را برای تحقق ظرفیت ها نخواهد بست

مشاور فرهنگی رییس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره اقدام اخیر کنگره آمریکا برای تمدید تحریم ها و واکنش ایران گفت: همانطور که گفته شد در متن برجام خلل ها و خروج هایی است که همه آنها بر ضد ما نیست.
وی اظهار کرد: در جریان مذاکرات، طرف های مذاکراتی مطلع شدند که ایران توانایی هایی دارد که در صورت نقض برجام از سوی یک یا چند کشور طرف مذاکره کننده می تواند به آن ها دست یابد.

آشنا با تاکید بر اینکه ایران هیچگاه شروع کننده نقض برجام نخواهد بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه دست خود را در چارچوب برجام برای آنچه که آینده امکانات ایران را محقق می کند، نخواهد بست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج