۴۳۹۵۳۹
۵۲۳۶
۵۲۳۶
پ

رپورتاژ آگهی

داستان پیدایش تی بخارشوی!

همچون دیگر کارآفرینان، رامی هان تصمیم به حل یک مشکل داشت. چطور می شد خانه ای با کف پاکیزه و براق داشت بدون اینکه زمانی زیاد صرف بشود و در عین حال از مواد شیمیایی مضر استفاده نکرد؟ پاسخ سوال به طور اعجاب انگیزی ساده بود: بخار.

سوالات بی پایان خانه داری که منجر به انقلاب در خانه داری شد

هنگامی که "رامی هان" کره ای روی دو زانو نشسته بود و مشغول به انجام کار طاقت فرسای نظافت کف خانه بود، ناگهان ایده ای در ذهنش جرقه زد که سرنوشت زندگی او را و نهایتاً روش زندگی بسیاری از زنان خانه دار را برای همیشه عوض کرد.

رامی با خود فکر می کرد: "اصلا مجبور به انجام این کار سخت و نامناسب نخواهم بود، اگر راهی آسان تری برای انجام داشته باشم."

داستان پیدایش تی بخارشوی!

گرچه ایده های ساده ممکنه که ذهن خیلی از مردم دیگر نیز خطور کند، ولی بسیاری از آنها فراموش می شوند، ولی "هان" این ایده را در ذهن خود برای سالها و تا سال 2001 پروراند، هنگامی که در این سال "اولین تی بخار شوی" را به واقعیت تبدیل کرد. تا موفق شود درآمد سالانه ای بیشتر از 50 میلیارد ون کره (50 میلیون دلار) از سال 2001 تا 2005 را برای خود ثبت کند، و این بوسیله اولین محصول هان یعنی تی بخارشوی هان اتفاق افتاد. شاید همه ما فکر کنیم که یک محصول یا ایده منحصر به فرد حتما بایستی از خانواده دیجیتال باشد تا زندگی ما را زیر و رو کند!

اکنون مدیر اجرایی معروف و بنیان گذار شرکت "هان"، رامی هان می گوید، مهم این است که بی وقفه آنچه که اطراف مان است را مورد ارزیابی و سوال قرار دهیم تا اینکه با آنچه هست کنار بیاییم، چراکه خلاقیت و ابداع بدون این نگرش و کنجکاوی وجود نخواهد داشت.

داستان پیدایش تی بخارشوی!

یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی، با درآمد سالانه بیشتر از 120 میلیون دلار، شرکت هان در کره جنوبی به معرفی محصولات خانگی جدید معروف است که سختی های خانه داری را آسان کرده و پشت سر می گذارد. در میان بسیاری از این محصولات، اولین و معروف ترین آنها شامل بخارشوی و اتوی بخارگر می باشد.

بعد از معرفی موفقیت آمیز بخارشوی های هان در کره جنوبی، این موفقیت را در بازارهای بزرگی همچون آمریکا، چین نیز تکرار کرد، تا "رامی هان" را در فهرست "۵۰ زنی که باید زیر نظر داشت" در مجله "وال استریت جورنال" و در لیست "۵۰ زن قدرت مند در تجارت" مجله فوربز (آسیا) قرار داد. فلسفه تجاری رامی هان این بود که باید به هر ایده ای که ممکن است کیفیت زندگی بانوان، خانه داران و حتی بشریت را بهبود می دهد، اهمیت داد. وی هدف بزرگی برای خود دارد که شرکت او در زمینه فعالیت آن جزو برندهای برتر سال ۲۰۲۰ باشد.

هنگامی که رامی هان تعریف می کرد که خانه دار بودن و انجام کارهای خانه وی را قادر ساخت تا نیاز های بانوان را بهتر درک کند، تا بتواند آنها را در محصولات خانه داری بهتر نمایان سازد، مقام کاری وی نتیجه تجربه کارها و شغل های متعدد و ایستادگی در مقابل مخالفت های متعدد خانواده و آشنایان بود. رامی عنوان می کند که کودکی او سرشار از کنجکاوی، جاه طلبی، و بی باکی در قبال چالش ها بوده است، که او را به سمت تغییرات فراوانی سوق داده است.

"برای اینکه از پدر بسیار سخت گیرم مستقل شوم، محلی را برای زندگی در مقابل مدرسه یافتم." "به پدرم گفتم که برای یادگیری فرانسوی با چند دوست فرانسوی زندگی می کنم. گرچه، یک ماه بعد مرا به خانه بازگرداند، حتی اعلام اشتغال در یک شرکت پوشاک نیز پدرم را راضی نکرد." با وجود تغییرات فراوان در کره، به هر حال کشور کره یک جامعه بسیار مرد سالار بوده و هست. بعد از آن، به طور کامل بر مطالعه و یادگیری زبان های خارجی متمرکز شدم، با این تصور که کار کردن در خارج از کشور تنها راه حل برای خلاص شدن از فشارهای پدر خواهد بود."

داستان پیدایش تی بخارشوی!

بعد از فارغ التحصیلی، رامی هان چندین مسیر شغلی را امتحان کرد، که شامل کار کردن در کمیته بین المللی المپیک در سوییس، هتل داری، و شغل های دولتی در کره می شد. هنگامی که نهایتا اعلام کرد که دوباره قصد ترک کارش را دارد تا تجارت خود را راه اندازی کند، هر کسی که وی را می شناخت، مقابل او قرار گرفت به غیر از همسرش.

"همه اصرار داشتند که استعفا و ترک چنین کار تضمین شده ای و شروع یک تجارت جدید، خطرناک و احمقانه است." هان عنوان کرد. "به هر حال در دوران جوانی ایمان محکمی به این کار داشتم، و متقاعد شده بودم که اگر تمام زندگی ام را روی این کار جدید ببازم، هنوز زمان کافی خواهم داشت که دوباره از صفر شروع کنم. ترس از شکست های کوچک هیچ وقت برای کسی موفقیت نیاورده است."

علاوه بر چالش های شروع یک تجارت جدید، بسیاری به اینکه یک زن مدیرعملیاتی یک تجارت شده است حسادت می کردند. چرا که در آن زمان این کار چنین موقعیت شغلی برای یک زن نا مانوس و نا آشنا بود. در فرهنگ کره زن بودن خود به تنهایی عاملی برای این تبعیض بود.

هنگامی که رامی هان برای راه انداختن این تجارت جدید از دولت کمک خواست، ارزیاب از وی خواست اعتراف کند که آیا همسرش ورشکست شده است که وی را پیش فرستاده؟ در نهایت ارزیاب طرح می گوید بالاخره مشخصات همسرش همه چیز را بر ملا خواهد کرد. چطور ممکن بود که محصولاتی عمدتا برای بانوان تولید شود و ارزیاب چنین طرح هایی خود بانوان نباشند.

داستان پیدایش تی بخارشوی!

همچون دیگر کارآفرینان، رامی هان که تصمیم به حل یک مشکل داشت نهایتا پس از پشت سر گذاشتن تمام چالش ها و بعد از آن مشکلات فنی و مهندسی رامی هان موفق به معرفی محصولی منحصر به فرد به بازار شد: "تی بخار شوی هان".

تی بخارشوی : هان

چطور می شد خانه ای با کف پاکیزه و براق داشت بدون اینکه زمانی زیاد صرف بشود و در عین حال از مواد شیمیایی مضر استفاده نکرد؟

پاسخ سوال به طور اعجاب انگیزی ساده بود: بخار. اگر به اندازه کافی سوزان باشد و به طور صحیح به کار گرفته شود، بخار ۹۹.۹ درصد باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها معمول در خانه ها را از بین خواهد برد و در عین حال کثیفی و دوده ها را می زداید.

از آنجایی که در کره اهالی خانه پا برهنه روی زمین راه می روند و داشتن خانه ای با کف پاکیزه از اهمیت بالایی برخوردار بود، زنان کره ای هر روز بایستی کف خانه را تمیز می کردند. صرف زمان و انرژی زیاد برای چنین کار روزمره ای بسیار ناراحت کننده بود. در پی چنین مشکلاتی "رامی" تصمیم به توسعه محصولی با کاربرد آسان بر آمد تا نه تنها خانه را پاکیزه کند بلکه ضد عفونی هم نماید. و این تنها به یک روش امکان پذیر بود: "بخار!"

داستان پیدایش تی بخارشوی!

رامی، که شرکت "هان" را در کره تاسیس نمود، با گروهی از مهندسان و طراحان محصول با استعداد همکاری خود را آغاز نمود تا محصولی به نام "تی بخار" یا تی بخارشوی، تولید نماید که علاوه بر کاربرد آسان، خانه را پاکیزه و ضد عفونی کند و سالها برای استفاده مداوم تاب بیاورد. و به تدریج وی چندین محصول متنوع بخار خلق کرد. وی شرکتی را خلق کرد که مترادف بود با مهندسی متفکر، مواد با کیفیت و استاندارهای دقیق تولید.

یکی از تحقیقات اخیر گالوپ نشان می دهد که در خانه های که از بخار برای نظافت استفاده می کنند، از هر 4 خانه 3تای آنها کار خود را با محصولات هان انجام می دهند. از زمان عرضه محصولات هان در آمریکا در سال 2007، میلیونها مصرف کننده بخار را جایگزین روش های معمول نظافت نمودند تا این کار را سریعتر، سالمتر، راحت تر انجام دهند. امروزه این محصول چنان جای خود را در خانواده باز کرده است که به جرات می توان گفت تمام شرکت های تولید لوازم خانگی حداقل یک مدل بخارشوی یا تی بخار در گروه محصولات خود گنجانده اند، و این روند با افزایش استقبال مردم از این محصول رو به افزایش است.

"هان!" - تجربه بخار، کشف پاکیزگی!

محصولات هان امروز در ایران به صورت انحصاری توسط شرکت ایستاب خانه آفتاب عرضه می شود. این شرکت و پرسنل آن با بیش از ده سال تجربه در عرضه محصولات بخار، و گسترش این محصولات با وجود مزایای فراوان آنها افتخار دارند تا محصولات تی بخارشوی هان را نیز به مشتریان ارزشمند خود معرفی نمایند.

داستان پیدایش تی بخارشوی!

ایستاب خانه آفتاب ماموریت خود را بر معرفی و عرضه محصولاتی قرار داده است که تولید آنها نیز تا حد ممکن برای مصرف کنندگان و محیط زیست بی خطر می باشد.
همچنین این شرکت خود را متعهد به پیشبرد فن آوری بخار و توسعه محصولاتی می داند که به مشتریان کمک می کند تا کمترین زمان ممکن را برای نظافت به راحت ترین و بی خطر ترین شکل ممکن صرف نمایند!

داستان پیدایش تی بخارشوی! آدرس: خیابان ولیعصر-خیابان توانیر جنوبی-ساختمان دنیای بهتر-شماره ۲۸



داستان پیدایش تی بخارشوی! info@haaniran.com


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج