۴۳۹۵۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوری: امکان ندارد ایرانپوریان مشت بزند

هافبک تراکتورسازی گفت: تراکتور تیم قدرتمندی است و باید بازیکنان خوب هم جذب کند؛ نوراللهی و عالیشاه بازیکنان خوبی هستند.

کاپ: محمد نوری درباره دیدار با استقلال و بردی که تراکتور بدست آورد اظهار داشت: دو سه روز از بازی با استقلال گذشته و تمرکزمان روی بازی بعدی است. هم استقلال را از صف مدعیان دور کردیم و هم خودمان بالا کشیدیم. حالا هم تنها به بازی با سپاهان فکر می کنیم.

وی درباره قهرمانی نیم فصل و اینکه تراکتور و پرسپولیس تنها مدعیان قهرمانی هستند خاطرنشان کرد: اصلا اینطور فکر نمی کنم. قهرمانی نیم فصل مهم نیست. آخر فصل جام می دهند. بیست قهرمانی نیم فصل هم بیاورید بازهم اهمیتی ندارد اگر نتوانید آخر فصل جام بگیرید. ما تا آخرین روز تلاش می کنیم و امیدوارم هر تیمی شایسته تر باشد بتواند قهرمان لیگ شود. پرسپولیس هم تیم خوب و یکدستی دارد. هم خوب بازی می کنند و هم خوب نتیجه می گیرند.

هافبک تراکتور درباره عملکرد خوب با تجربه های تراکتور و اینکه خیلی خوب توانستند جواب منتقدینی که می گفتند تراکتور پیر است را بدهند؛ بیان داشت: سن که فوتبال را بازی نمی کند. بازیکن با شرایط بدنی که برای خودش محیا می کند بازی می کند.بازیکن ۴۰ ساله داریم که خوب بازی می کند و بازیکن بیست ساله هم داریم که نمی تواند تکان بخورد. آمادگی بدنی حرف اول را می زند.خدا را شکر تیم ما تلفیقی از جوان ها و با تجربه هاست. خدا را شکر هفته به هفته بهتر می شویم. انتقاد می کردند که سن تیم ما بالاست اما نود دقیقه و بعضا ۱۲۰ دقیقه بدون مشکل کار می کنیم. همه چیز به زندگی حرفه ای بازیکن بستگی دارد. طرز زندگی حرفه ای و تغذیه باعث می شود که یک بازیکن تا ۴۲ سالگی بازی می کند و یک بازیکن دیگر در ۲۸ سالگی فوتبالش تمام شود. الحمدالله تیم ما از این نظر بازیکنان باتجربه خوبی دارد.

وی درباره دو دیدار سخت برابر سپاهان و نفت گفت: دو بازی سخت داریم و باید شش امتیاز را بگیریم چون مساوی به درد ما نمی خورد.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی اش از نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: لیگ خیلی سخت و سنگینی است. هیچ بازی را نمی توان پیش بینی کرد. هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. اختلاف تیمها واقعا کم است. مهره های تعیین کننده تفاوت ها را رقم می زنند و تا روز آخر مشخص نمی شود چه تیمی قهرمان می شود؟

وی درباره درگیری ایرانپوریان و رضایی و اینکه گفته می شود ایرانپوریان به صورت رضایی مشت زده است؛ اذعان داشت: با توجه به شناختی که از ایرانپوریان دارم امکان نارم به کسی مشت بزند. من هم صحنه مذکور را ندیدم و حواسم نبود. از روی عکس نمی توان تصمیم گیری کرد. چند داور در بیرون و داخل بازی را دیدند و چیزی هم از دوربین های تلویزیونی دور نمی ماند.

هافبک تراکتور درباره جر و بحث با رحمتی عنوان کرد: جر و بحث نبود. مهدی گفت از قصد زدی و من هم گفتم نه. هیچ مشکل خاصی نبود. درگیری در فوتبال به وجود می آید. یک هفته تمام مطبوعات به این مسابقه پرداختند. بازی مشکل زیادی نداشت.

وی درباره شعارهای سیاسی بعضی از هواداران تراکتور بیان داشت: اصلا هیچ صدایی نشنیدم چون در جو بازی نبودم. من هیچ چیزی نشنیدم و ندیدم پس اظهار نظر نمی کنم. چون شش دانگ نظرم

هافبک تراکتور درباره اضافه شدن نوراللهی و عالیشاه در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم گفت: تیم قوی مثل تراکتور نیاز به بازیکنان قوی دارد. من با احمد و امید در پرسپولیس بودم. خوشحال می شوم بتوانم به آن ها کمک کنم. تیمی که باید برای دو جام بجنگد نیاز به بازیکنان قوی دارد. مطمئنم آنها می توانند به ما کمک کنند.

نوری در پایان درباره اینکه پس از بازی گفته بود شش گل به استقلال باید می زدیم؛ اظهار داشت: روی حساب مساله خاصی نگفتم ۶-۲ می بریم. اصلا به ۶ معروف هیچ ربطی ندارد. چند سال است که در فوتبال هستم. هیچ وقت با منظور خاصی حرف نمی زنم. استقلال هم خوب بازی کرد و از دیدار قبلی بهتر بودند. مطمئنا آنها دوباره به جمع مدعیان برمی گردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج