جاباما
۴۳۹۶۰۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۳۷)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

پس آنکه مارک وب در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" اندرو گارفیلد را به بازی گرفت و "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" موفقیت قبلی را تکرار نکرد، استودیوی فیلمسازی سونی از مارول کمک گرفت تا نسخه جدیدی از یکی از محبوب ترین کاراکترهای کامیک بوک آن را بسازد. مرد عنکبوتی جدید (با بازی تام هالند) اولین بار در فیلم "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" سر و کله اش پیدا شد و خیلی زود محبوب و معروف شد. رویکرد جدید نسبت به این کاراکتر بر جوان بودن آن تأکید دارد و در اولین تریلرهایی که از فیلم سینمایی "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) دیدیم این رویکرد ادامه دارد. جان واتس این فیلم را که روز ۷ جولای ۲۰۱۷ اکران می شود کارگردانی کرده است. تریلرهای جدید نشان دهنده ادامه تعامل بین مرد عنکبوتی و مرد آهنی هستند و مایکل کیتون در نقش آدریان تومز/والچر و جیکوب باتالون در نقش دوست پیتر پارکر، ند لیدز، دیده می شود و شاهد تصاویری از زندایا، دونالد گلاور و ماریسا تومی در نقش عمه می هستیم.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

پس از مشخص شدن اصل و نسب سزار در فیلم "ظهور سیاره میمون ها" و مشاهده تقلای او برای حفظ صلح در فیلم "طلوع سیاره میمون ها"، سال آینده میلادی شاهد فیلم "جنگ برای سیاره میمون ها" (War for the Planet of the Apes) خواهیم بود که در آن سزار برای بقای گونه خود در برابر گروهی از انسان ها به رهبری کلنل (با بازی وودی هارلسون) تلاش می کند. در این فیلم که روز 14 جولای 2017 اکران می شود، اندی سرکیس و جودی گریر نقش های سزار و کورنلیا را بازی می کنند و مت ریوز نیز در قامت کارگردان بازگشته است.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

فیلم سینمایی "مومیایی" (The Mummy) به کارگردانی الکس کورتزمن و با نقش آفرینی تام کروز، سوفیا بوتلا، آنابل والیس، جیک جانسون، کورتنی بی. ونس و راسل کرو، محصول کمپانی یونیورسال، قرار است نهم ژوئن ۲۰۱۷ به نمایش عمومی دربیاید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

با انتشار اولین تریلر کامل از فیلم «نگهبانان کهکشان بخش 2" (Guardians of the Galaxy Vol. 2) ، به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان، باز هم شاهد قالب محبوب این کارگردان برای موفق ساختن دنباله فیلم اصلی هستیم و خواهیم دید که سرگرمی، تصاویر رنگارنگ، ترکیب اکشن و کمدی، موسیقی متنی از دهه هفتاد و تمرکز بر روابط بین پیتر کوئیل/استار لرد (با بازی کریس پرت)، گامورا (زوئی سالدانا)، دراکس نابودگر (دیو بائوتیستا)، راکت راکون (با صداپیشگی بردلی کوپر) و بچه گروت (با صداپیشگی وین دیزل) این فیلم را جذابتر می کنند. این دنباله روز 5 مه 2017 اکران می شود و کارن گیلان در نقش نبولا، مایکل روکر در نقش یوندو و گلن کلوز در نقش نووا پرایم بازمی گردند و بازیگران جدید آن کرت راسل، الیزابت دبیکی، نیتان فیلیون و سیلوستر استالونه هستند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

با آنکه فیلم "تبدیل شوندگان: عصر انقراض" کمتر از سه فیلم قبلی سری فیلم های "تبدیل شوندگان" فروش داخلی داشت، ولی در سطح جهانی بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت، بنابراین بعد از فیلم سینمایی "تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه" (Transformers: The Last Knight) که روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ اکران می شود، منتظر فیلم های ششم و هفتم هم باشید. جدیدترین دنباله که مایکل بی آن را ساخته خواستگاه تبدیل شونده ها را جستجو می کند و آنتونی هاپکینز هم به تیم بازیگران مارک والبرگ، استنلی توچی، جان تورتورو و جاش دوهامل می پیوندد.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

جدیدترین تلاشی که برای شکستن طلسم اقتباس از روی یک بازی ویدئویی انجام شده و ده ها سال است هالیوود را مبتلا کرده، فیلم "کیش یک آدمکش" (Assassin's Creed) است. در این فیلم که نوبت اکران 21 دسامبر 2016 دارد، کارگردان فیلم "مکبث"، جاستین کرزل دوباره با ستاره های فیلمش مایکل فسبندر و ماریون کوتیار همکاری می کند و داستانی را روایت می کند که در آن کالم لینچ (با بازی فسبندر) به اسپانیای قرن پانزدهم و به جامعه مخفی و اسرارآمیزی به نام "آدمکش ها" فرستاده می شود. بازیگران نقش مکمل این فیلم ماجرایی جرمی آیرنز، مایکل کنث ویلیامز، آریان لابد، برندان گلیسون و کالم ترنر هستند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)
فیلم سینمایی "دایره" (The Circle) که از رمان دیو اگرز اقتباس شده و جیمز پانسالت نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد، ماجرای می (با بازی اما واتسون) را دنبال می کند که در بزرگترین کمپانی فناوری دنیا مشغول به کار است و ایمون بیلی (با بازی تام هنکس) بنیانگذار کمپانی تشویقش می کند که با شفافیت کامل زندگی کند. البته اوضاع به این راحتی ها پیش نمی رود. فیلم "دایره" که نوبت اکران ۲۸ آوریل ۲۰۱۷ دارد، بازیگرانی مانند کارن گیلان، جان بویگا، بیل پکستون، پتون ازوالد، گلن هدلی، الار کولترین، الن وانگ، پورنا جاگاناتان و نیت کوردری را در تیم خود دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

فیلم اقتباسی "گارد ساحلی" (Baywatch) با تلاشی که برای احیای برند Baywatch می کند، ماجراها و خاطرات فیلم "خیابان جامپ ۲۱" را تداعی می کند. آیا این فیلم موفق می شود؟ هرچند که اولین تریلر این فیلم چنین نویدی نمی دهد. دواین جانسون در آن نقش یک ناجی به نام میچ بوکانان را بازی می کند و زک افران نیروی تازه نفسی است که استخدام شده تا به حفظ وجهه گارد ساحلی کمک کند. سث گوردون آن را کارگردانی کرده و الکساندرا داداریو، پریانکا چوپرا، کلی رورباک، جان بیس، ایلفنش هادرا و هانیبال بورس در این فیلم که قرار است روز ۱۹ مه ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود، نقش آفرینی کرده اند.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

داکوتا جانسون و جیمی دورنان با نقش های آناستازیا استیل و کریسشِن گری با فیلم "پنجاه سایه تیره تر" (Fifty Shades Darker) که دنباله ای بر فیلم "پنجاه سایه خاکستری" (یا "پنجاه طیف گری") است بازگشته اند و جیمز فولی به جای کارگردان قبلی، یعنی سم تیلور-جانسون، این فیلم را کارگردانی می کند. از بازیگران جدید این دنباله می توان به کیم بسینگر در نقش النا لینکلن، تایلر هوپلین در نقش بویس فاکس، بلا هیثکوت در نقش لیلا ویلیامز و هیو دَنسی در نقش دکتر جان فلین اشاره نمود. این دنباله از سری فیلم های "پنجاه سایه" قرار است 10 فوریه 2017 به اکران عمومی دربیاید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

اندی کمپل (با بازی چارلی دی) یک معلم انگلیسی با اخلاق ملایم است، ولی در آخرین روز مدرسه با همکاری بداخلاق روبرو می شود. ران استریکلند (با بازی آیس کیوب) آن همکار است که همه به شدت از او می ترسند و او اندی را به مبارزه بعد از مدرسه دعوت می کند. متأسفانه کمپل از بقیه آموزگاران کمک زیادی دریافت نمی کند. فیلم سینمایی "کتک‌کاری" (Fist Fight) با بازی تریسی مورگان، جیلیان بل، دین نوریس، کریستینا هندریکس، دنیس هیزبرت و جوانا گارسیا سویشر روز ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

"دیوار" (The Wall) داستان دو سرباز (با بازی آرون تیلور-جانسون و جان سینا) را به تصویر می کشد که یک تک تیرانداز عراقی آنها را گوشه ای گیر انداخته طوری که فقط یک دیوار این دو را از هم جدا کرده است. دواین وورل فیلمنامه آن را نوشته و داگ لیمان آن را کارگردانی کرده است و روز ۱۰ مارس ۲۰۱۷ به نمایش عمومی در می آید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

"بانو مکبث" (Lady Macbeth) یکی از سورپریزهای چرخه جشنواره فیلم های پائیزی بود. این فیلم بلند به کارگردانی ویلیام اُلدروید بر اساس رمانی با عنوان "بانو مکبث از منطقه متسنسک" نوشته نیکولای لسکوف در سال 1865 ساخته شد و مکان و فضای این رمان را به نورتامبرلند انگلستان در سال 1865 تغییر می دهد. داستان آن درباره کاترین (با بازی فلورنس پیو) است، زن جوانی که مجبور می شود با وارث میانسال ثروت معدن زغالسنگ ازدواج کند. همانطور که عنوان فیلم نیز نشان می دهد، خشونت خیلی زود وارد ماجرا می شود. ماه ژوئن سال آینده منتظر اکران این فیلم باشید.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

فیلم "بنیان‌گذار" (The Founder) که در حال حاضر در ماراتن اسکار قرار دارد، روز بیستم ژانویه ۲۰۱۷ روی پرده نقره ای باز می گردد و علاقمندان به مایکل کیتون او را در نقش ری کراک، بنیان‌گذار فست فود زنجیره ای مک‌دونالد خواهند دید. نویسندگی این فیلم بر عهده رابرت سیگل و کارگردانی آن بر عهده جان لی هنکاک است. قصه فیلم درباره ماجرای کراک و تقلای او برای به دست آوردن کنترل فست فودی است که در اصل متعلق به مک و دیک مک‌دونالد (با نقش آفرینی جان کارول لینچ و نیک آفرمن) بوده که این فست فود را در دهه پنجاه در کالیفرنیای جنوبی تأسیس کردند. این فیلم که بازیگران دیگری مانند لورا درن (در نقش اثل فلمینگ، همسر ری کراک)، بی. جی. نوواک، پاتریک ویلسون و لیندا کاردلینی دارد، نقدهای اولیه مختلطی دریافت کرده است.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)

فیلم بعدی آما آسانته پس از "بِل"، داستان واقعی دیگری بر اساس کتاب "کالر بار" نوشته سوزان ویلیامز است و "یک پادشاهی متحد" (A United Kingdom) نام دارد که به رمانس بی نژادی سرتسه کاما (با بازی دیوید اویلُوو، شاهزاده بچوانالند (که حالا بوتسوانا نام دارد) و روث ویلیامز (با بازی رزاموند پایک) می پردازد. این فیلم که نوبت اکران 17 فوریه 2017 دارد، تابحال نقدهای عمدتاً مطلوبی کسب کرده است.


جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (37)
اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:
• والتر گاگینز قرار است در نسخه باز خلق شده فیلم "مهاجم مقبره" (Tomb Raider) ساخته روآر اوتاگ، در نقش شروری در مقابل کاراکتر آلیسیا ویکاندر بازی کند. (منبع: Heat Vision)
• دیمین لوئیس به تیم بازیگران فیلم "هشت یار اوشن" (Ocean's Eight) پیوست. (منبع: Variety)
• ایمی شومر در حال مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم باربی محصول استودیوی سونی است. (منبع: THR)
• نسخه باز خلق شده از فیلم "مغازه کوچک وحشت" (Little Shop of Horrors) در حال ساخت است و می گویند گرگ برلانتی آن را کارگردانی می کند. (منبع: THR)

• کیت مک‌کینون قرار است در فیلم "ساحره ناهار" (The Lunch Witch) با کارگردانی کلی کیتیس، فیلمی اقتباسی از روی رمان دب لوک، ایفای نقش نماید. (منبع: THR)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج