۴۳۹۶۱۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتی پرسپولیسی‌ها قانون خودشان را هم نقض می‌کنند!

با سفر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مالزی برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا قوانین رسانه‌ای این باشگاه هم دچار تغییر شده است!

خبرگزاری فارس: در چند ماه اخیر تصمیمات خلق‌الساعه رسانه‌ای در باشگاه پرسپولیس کم دیده نشده آن هم در حالی که این باشگاه به دلیل داشتن هواداران میلیونی همواره ظرفیت رسانه‌ای خوب داشته است اما با سیاست‌هایی که در چند وقت اخیر درباره موضوعات رسانه‌ای این باشگاه گرفته شده شاهد هستیم که فاصله بین رسانه‌ها و پرسپولیس روز به روز در حال بیشتر شدن است و این موضوع قطعا به سود باشگاه و هوادارانش نیست.

چندی پیش بود که مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خبری در همه رسانه‌ها منتشر و حتی در سایت رسمی این باشگاه هم به این خبر پرداخته شد مدعی شدند که با خواسته برانکو خبرنگاران حوزه پرسپولیس فقط یک جلسه از تمرینات این تیم را (اولین تمرین پرسپولیس که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار می‌شود) می‌توانند پوشش دهند و این به این معنا بود که خبرنگاران و هواداران فقط در همین یک جلسه می‌توانستند در تمرینات این تیم حاضر شوند. با اعلام این خبر طبعا تمرینات پرسپولیس در ورزشگاه‌های دیگر بدون حضور اصحاب رسانه انجام می‌شد همانطور که از لیگ فصل گذشته تا به امروز تمرینات تیم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شد درست مثل مدت کمی که پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه خیریه عمل تمرین می‌کردند.

حالا با سفر چند روزه مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به مالزی برای حضور در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان‌ آسیا قواعد رسانه‌ای این باشگاه هم تغییر کرده به طوری که با وجود قوانینی که خود روابط عمومی باشگاه وضع کرده بود امروز خبرنگاران چند رسانه در محل تمرین سرخپوشان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی حاضر شدند که مشخص نیست با چه مجوزی و از کدام مرجع این اجازه داده شده است چراکه این قانونی بود که خود باشگاه اعلام کرد.

به نظر می‌رسد با توجه به انتقاداتی که رسانه‌ها از برخی اتفاقات حاکم بر این باشگاه مطرح کرده‌اند رابطه‌ها بیشتر از قبل دچار چالش شده و احتمالا باید بعد از این منتظر تصمیمات عجیب‌تری هم باشیم. آن هم در حالی که تیم بزرگی مثل پرسپولیس با داشتن هواداران بسیار زیاد نیازمند هماهنگی‌های بیشتری بین رسانه و باشگاه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هدف99درصدرسانه هاایجادحاشیه واسه پرسپولیس استقلال هستش،وازبحران این دوتیم خوشحال میشن واسه بدست اوردن سوژه!!!!!

    • علی

      خوب که چی حالا...الان باشگاه پرسپولیس باید جواب خبرگزری رو هم بده.

    • بدون نام

      چیز دیگه پیدا نکردین واسه حاشیه؟!؟!؟!؟

      اینم شد خبر؟؟؟ پس فردا به ترک دیوار گیر بدین

    • بدون نام

      اینکه خبرگزاری ها دنبال حاشیه هستن که شکی نیست ولی بیشتر طرفدار ها دوست دارن مصاحبه های بعد بازی با بازیکن ها رو ببین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج