۴۳۹۶۵۴
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

عزیزی: چون پرسپولیس نیستیم، باید سرمان را بِبُرند؟

مدیرفنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: با آمادگی به کمیته اخلاق می‌روم، اما حسن کامرانی‌فر هم باید حضور داشته باشد تا ثابت کند اشتباهات داوری سهوی بوده است.

خبرگزاری تسنیم: خداداد عزیزی درباره اینکه دپارتمان داوری به دنبال حرف‌هایی که او پس از بازی با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر علیه داوران زده بود، در کمیته اخلاق پیگیر اظهاراتش شده است، گفت: به چه علت باید کمیته اخلاق بروم؟ اگر قرار است من به این کمیته بروم، آقایان باید کجا بروند؟ پس از بازی با پیکان در شرایطی که عصبانی بودم، گفتم که اگر جایی سراغ دارید که پول بدهیم و داوران به سود ما سوت بزنند، اعلام کنید. آقای کامرانی‌فر که ادعا کرده‌ای باید به کمیته اخلاق بروم، چرا داور در بازی با نفت آبادان به گواه کارشناسان دو پنالتی برای ما نگرفت؟ چرا بازی با پیکان شاهد اشتباهات داوری بودیم؟ اگر شما نمی‌توانی داورت را تنبیه کنی، تکلیف ما چیست؟ من به کجا بروم و از شما شکایت کنم؟

وی افزود: به خاطر حرف‌هایی که زدم قطعا به کمیته اخلاق می‌روم، اما من از کامرانی‌فر به کجا شکایت کنم؟ چرا از داوران‌تان دفاع می‌کنید و به خاطر اشتباهات‌، محروم‌شان نمی‌کنید؟ آقای کامرانی‌فر! چطور وقتی بیرون بودی، آدم خوبی بودی، اما تا رئیس شدی و روی صندلی نشستی، طور دیگری برخورد می‌کنی؟ تنها ما اشتباه می‌کنیم و داوران اشتباه نمی‌کنند؟ حداقل بپذیرید که داورتان اشتباه کرده است. من آماده‌ام که به کمیته اخلاق بروم و جواب بدهم، اما آقای کامرانی‌فر شما هم باید به این کمیته بیایی و توضیح بدهی. آقای کامرانی‌فر! با داوری که اشتباه کرده، چه کار کردی؟ اشتباهات داوران خودتان را توجیه می‌کنی، چون روی صندلی دپارتمان نشستی. من هم مقصرم که تیمم نتیجه نمی‌گیرد، اما چرا اشتباهات خودتان را نمی‌پذیرید؟

«داوری که هفته گذشته اشتباه کرده، چطور این هفته هم قضاوت کرده است». مدیر فنی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کامرانی‌فر به کمیته اخلاق بیاید و بگوید چرا داوران در بازی با پیکان و نفت آبادان این همه اشتباه داشتند؟ اگر در بازی با نفت آبادان داور در نیمه نخست پنالتی ما را می‌گرفت، جلو می‌افتادیم و نمی‌باختیم. در دیدار این هفته مقابل پیکان، پشت محوطه جریمه بدون اینکه بازیکنی به بازیکنی برخورد کند، داور به سود حریف خطا گرفت. پس از آن، باز هم بدون اینکه توپ به کسی بخورد، پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت، اما داور کرنر گرفت. همان توپ هم وارد دروازه ما شد. شما در اینجا سند بیاورید که اشتباهات سهوی بوده است.

عزیزی ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس ادعا کرد که اشتباهات داوری زیادی به ضرر آنها بوده است. این تیم چون زیر نظر وزارت ورزش بود و تماشاگر داشت، فلان داور را محروم کردند. تیم ما بی‌پدر و مادر هست، اما من بی‌پدر و مادر نیستم و بابت حقم، گردنم را هم می‌دهم. چون ما پرسپولیس نیستیم، باید سرمان را ببرند؟ در دو بازی اخیر سیاه‌جامگان حقم بوده که اعتراض کنم. چرا تا وقتی که پست و صندلی ندارید، آدم خوبی هستید. برای من ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود. وقتی داور برای ما اشتباه کرده، چه سندی بیاورم؟ می‌گویند اشتباهات داوری سهوی بوده، اما برای من سند بیاورید که این اشتباهات سهوی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهند برای حرف‌هایی که زدم، سند بیاورم، کامرانی‌فر هم باید سند بیاورد که داوران او اشتباهات سهوی داشته‌اند. به قول شریفی رئیس پیشین کمیته انضباطی دوستان مغالطه می‌کنند اما ما خودمان استاد مغالطه هستیم. پس از بازی با پیکان، عنوان کردم که اگر اپلکیشنی، نرم‌افزاری یا دستگاهی هست که داور به سود ما سوت بزند، بگویند تا بروم با هزینه خودم بخرم. در ادامه هم گفتم اگر لازم است که با دادن پول، داوری به سود ما می‌شود، اعلام کنید.

مدیر فنی تیم سیاه‌جامگان در خصوص ناراحتی باشگاه پیکان از اظهارات او به دلیل زیر سؤال بردن برتری این تیم اظهار داشت: منظور حرف‌های من باشگاه پیکان نبود و هیچ جا صحبتی از این تیم نکردم. حرف من مربوط به داوری بود. تنها از اظهارات مجید جلالی تعجب کردم که گفته بود پیکان به بازی مسلط بود. آقای جلالی! تیم شما چطور مسلط بود که تنها یک ضربه ایستگاهی زدید؟

عزیزی خاطرنشان کرد: آمادگی این را دارم که به کمیته اخلاق بروم، به شرطی که کامرانی‌فر هم به کمیته اخلاق و انضباطی توضیح بدهد و بگوید چرا داوری که اشتباه کرده، جریمه نشده است. وقتی داوری اشتباه می‌کند، سه امتیاز از ما گرفته و هزینه باشگاه را از بین می‌برد. در آخر فصل هم اشتباهات باعث سقوط تیم شده که عین خیانت است. داوری که خیانت کرده، باید جریمه شود. چون ما سیاه‌جامگان بوده و پرسپولیس نیستیم، باید سرمان بریده شود و بی‌خیال از اشتباهات داوری رد شوید؟ هفته گذشته داور برای ما پنالتی نگرفت ولی داد و بیداد نکردم، اما نمی‌شود داوران هر هفته اشتباه کنند. قرار نیست بگوییم کامرانی‌فر همشهری ماست، حرفی نزنیم.

مدیرفنی تیم سیاه‌جامگان در پایان به تسنیم گفت: من هم می‌گویم داور عمدا اشتباه نمی‌کند، اما وقتی اینطوری صحبت می‌کنید، باید جوابگو باشید. باید ثابت کنید که اشتباهات داوران سهوی بوده است. من را محکوم نکنید، چون بلدم چه کار کنم. آقای کامرانی‌فر! دنبال دیکتاتوری هستید که هر داوری اشتباه کرد، چیزی نگویید، اما ما حرف بزنیم گردنش را بزنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین عبدی

      باز هم این اومد فوتبال بهم بریزه

    • بدون نام

      بهتر بود می گفتی چون استقلال نیستیم باید سرمان را ببرند تو که از قبال پرسپولیس آدم شدی ضمنا این قد که پارسال استقلال از داوری سود برد همون قدر پرسپولیس ضرر دید وگرنه پارسال قهرمان میشد

    • بدون نام

      باز هم تو حرف زدی؟

    • ابراهیمی

      آقای عریری همین هفته قبل ندیدی باریکنی که چند متر تو افساید بود داور آفساید نگذفت لعد خطاییکه پشت هبجده بود و مدذکش ( کفش طرف) بی ون هیجده مانده بود پنالتی گذفت

    • بدون نام

      چرت و پرت نگو خودتم میدونی مربی نیستی . نتیجه تیمتم برات مهم نیس فقط میخوای پول بیت المال و بگیری بری

    • بدون نام

      خداداد جان حرف نزنی نمیگن لالی. چرا نمیگی استقلال میگی پرسپولیس! میخوای با اسم پرسپولیس خودتو گنده کنی

    • احمد

      جنجال توفوتبال کم بود اينم امد خداداد 2گل به استراليا زدي بخيالت ادم شدي باداوران مشکل داري چراپرسپوليس روچسبيدي هرچه داري ازپرسپوليسه لطفا خاموش شو وبه ارتش سرخ جسارت نکن بروبه تيمت بچسب هرچه کني به خودکني

    • بدون نام

      خوبه خودت از پرسپولیس ب تیم ملی رسیدی و به آب و نون رسیدی...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج