جاباما
۴۳۹۷۹۲
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

حامد بهداد و باران کوثری با «سد معبر» در راه فجر

فیلم سینمایی «سد معبر» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی محسن قرایی فرم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی «سد معبر» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی محسن قرایی فرم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.

به نقل از روابط عمومی این پروژه سینمایی؛ «سد معبر» که فیلمنامه آن را سعید روستایی به نگارش درآورده است و این روزها مراحل پایانی صداگذاری را توسط حسین ابوالصدق پشت سر می‌گذارد، برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده میشود و فرم حضور در این جشنواره را پر کرده است.

این فیلم سینمایی که اواخر تیرماه امسال کلید خورد و پس از گذراندن فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران، اوایل شهریور ماه به کار خود پایان داد، اثری اجتماعی است که به عنوان دومین تجربه سینمایی محسن قرایی داستان قاسم کارمند اداره سدمعبر شهرداری را روایت می‌کند که در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری ، نادر فلاح ، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی،بهرام سروری‌نژاد، سجاد رحیمی،غلام‌ علیرضایی،فتح‌الله‌ طاهری، مهدی میری و نگار عابدی،علیرضاکمالی‌نژاد،گیتی قاسمی،حسام محمودی،بازیگر خردسال: رونیکانعمت‌الله و با حضور محسن کیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این نخستین همکاری محسن قرایی با بهمن کامیار است که سال گذشته فیلم سینمایی «مرداد» را در مقام کارگردان تولید کرده است و به تازگی نسخه ابتدایی آن را نیز به دبیرخانه جشنواره رسانده است تا در صورت پذیرفته شدن، با دو اثر در جایگاه تهیه‌کننده و کارگردان در فجر سینمای ایران حضور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازجفتشون بدم میاد پرازادعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج