۴۳۹۸۲
۶۸ نظر
۵۳۹۴
۶۸ نظر
۵۳۹۴
پ

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

زن‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي به ابزاري پرسود براي تجارت و صنعت گردشگري رژيم صهيونيستي تبديل شده‌اند به همين واسطه شهرك صهيونيستي "تل‌آويو"، اين روزها به دليل اشاعه فساد و فحشا در اين منطقه به "مرکز همجنس‌گرايان جهان" تبديل شده‌ است.

باشگاه خبرنگار ان جوان : زن‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي به ابزاري پرسود براي تجارت و صنعت گردشگري رژيم صهيونيستي تبديل شده‌اند به همين واسطه شهرك صهيونيستي "تل‌آويو"، اين روزها به دليل اشاعه فساد و فحشا در اين منطقه به "مرکز همجنس‌گرايان جهان" تبديل شده‌ است.

تل‌آويو به جايي معروف است که خواب در آن معني نداشته و تمام ساعات روز بيدار است.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

اما چه ويژگي‌هايي تل‌آويو را متمايز مي‌سازد؟

در زير به برخي از ويژگي‌هاي شاخص تل‌آويو اشاره شده است که به طور مفصل به آن‌ها پرداخته خواهد شد:‌

* تل‌آويو مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شده است.

* بيشترين خانه‌هاي فساد دنيا در تل‌آويو قرار دارند.

* تل‌آويو با مرکز قمار دنيا يعني "لاس وگاس" مقايسه مي‌شود.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

* ماهي يک ميليون نفر به خانه‌هاي فساد در اين شهرک صهيونيستي نشين مي‌روند.

* تل‌آويو يکي از ۴ مکان اول دنيا از لحاظ تعداد روسپي است.

* سالانه ۳ تا ۵ هزار روسپي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.

* اسراييل سومين رژيم جهان از لحاظ قاچاق انسان است.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

مرکز فساد دنيا کجاست؟

به گزارش بي‌بي‌سي، روسپي‌گري در سرزمين‌هاي اشغالي امري "قانوني" است. گرچه گفته مي‌شود خانه‌هاي فساد در اين رژيم غير قانوني هستند اما حدود ۲۸۰ خانه فساد در تل‌آويو مشغول به فعاليت هستند که همين امر اسراييل را به يکي از ۱۰ مکان دارنده بيشترين تعداد خانه فساد تبديل کرده است.

روزنامه انگليسيthe Sun"" انگليس نيز در سال ۲۰۱۰ تل‌آويو را با ۲۵۰ خانه فساد مرکز فساد دنيا ناميد، البته اين ميزان اکنون به ۲۸۰ رسيده است.

چرا تل‌آويو به مرکز تجمع همجنس‌گرايان دنيا تبديل شده است؟‌

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

به گزارش ديلي‌بيست، تل‌آويو را مي‌توان با "لاس‌وگاس" در آمريکا مقايسه کرد. شهري پر از کلوپ‌هاي شبانه مخصوص همجنس‌گرايان، قمارخانه‌هاي فراوان، ساحل‌ها و هتل‌هاي مخصوص همجنس‌گرايان.

مقامات رژيم صهيونيستي از جاذبه‌هاي همچنس‌گرايي در تل‌آويو سود فراواني کسب کرده‌ و صنعت گردش‌گري اين رژيم را به طور قابل ملاحظه‌اي گسترش داده‌اند. در سال گذشته حدود ۵۰ هزار مسافر همجنس گرا به تل‌آويو سفر کرده‌اند.

گزارشي که موسسه توريست همجنس‌گرايان اروپا منتشر کرده است نشان مي‌دهد، همجنس‌گرايان اروپايي سالانه ۰.۲۵ ميليارد دلار در تل‌آويو خرج مي‌کنند. در سال ۲۰۱۱، يک نظرسنجي توسط شرکت‌هاي هوايي آمريکايي انجام شد که در نتيجه آن تل‌آويو به عنوان مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شد.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس


يکي از دلايلي که تل‌آويو را به "خانه همجنس‌گرايان" دنيا تبديل کرده است، پذيرش عمومي صهيونيست‌ها به اين مسئله است. صهيونيست‌ها که به هيچ نوع اخلاقياتي پايبند نيستند، و به ارزش‌هاي خانوادگي ارج نمي‌گذارند با اين مسئله نيز مشکلي ندارند.

اما بي‌بند و باري‌ها در تل‌آويو که اخيرا بسيار افزايش يافته و طبق گزارشات مي‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزايش نرخ بيماري‌هايي مانند ايدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژيم صهيونيستي، نمونه‌هاي مبتلا به ايدز از سال 2007 تاکنون 30 درصد افزايش يافته است.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

تبليغات گسترده جنسي در راستاي جذب گردشگر

به گزارش يديعوت آحارانوت؛ کارت‌ها و مجلاتي که در سرزمين‌هاي اشغالي خدمات جنسي ارائه مي‌دهند بسيار هستند و همه جا مي‌توان اين کارت‌ها را پيدا کرد، در پياده‌روها در پارک‌ها و حتي زير برف‌کن خودروها.

شخصي به نام Bernheimer، در اين رابطه‌ مي‌گويد: تل‌آويو تبديل به يک مرکز فساد بزرگ شده است. افراد تنها به خاطر ايجاد روابط جنسي و فساد و مصرف مواد مخدر به اين شهر سفر مي‌کنند.

دليل شهرت محله" ايستگاه اتوبوس قديمي تل‌آويو" چيست؟

پايگاه تحليلي vilmantas-dambrauskas، محله" ايستگاه قديمي اتوبوس تل‌آويو" ""Old Tel Aviv Central Bus Station، يکي از کثيف‌ترين و فاسدترين مناطق تل‌آويو است. اين منطقه به نام‌هاي "چراغ قرمز تل‌آويو" و "ايستگاه آخر معتادان" معروف است. ايستگاه اتوبوس قديمي در سال‌هاي ۱۹۴۱ تا ۱۹۹۳ ايستگاه اصلي اتوبوس در تل‌آويو و يک مرکز تجاري بزرگ بود.

تخمين زده مي‌شود که حدود ۷۰ درصد از روسپي‌هاي که در تل آويو کار مي‌کنند از کشورهاي اتحاديه جماهير شوروري سابق به اين منطقه قاچاق شده‌ باشند.

در اين منطقه بسياري از مهاجران غيرقانوني و کارگران کشورهاي خارجي مستقر هستند. به علاوه، يکي از دلايل شهرت اين منطقه، وجود تعداد زيادي از خانه‌هاي فساد است.

مناطقي از شهر تل‌آويو نشان داده مي‌شود که فساد و روسپي‌گري در آنجا فراوان است. تل‌آويو به علاوه اينکه يکي از فاسدترين مکان‌هاي دنيا است، از کثيف‌ترين‌ها هم به شمار مي‌رود.

به گزارش هاآرتص، بسياري از روسپي‌هايي که در اين منطقه کار مي‌کنند بي خانه و مکان بوده و در خيابان‌ها مي‌خوابند.
يکي از زنان روسپي در مصاحبه با اين روزنامه صهيونيستي گفته است: اين يک راز سرباز است. همه مي‌دانند. ساعت کاري ما 10 صبح شروع مي‌شود، اما اگر ساعت 9 صبح درها را باز کنيم، مشتري‌ها باز هم پيدا مي‌شوند، اگر 8 هم باز کنيم باز مشتري داريم. وقتي که من صبح به اينجا مي‌رسم صفي طولاني از مردها منتظر هستند تا کار شروع شود.

به گزارش rense، در حال حاضر بيست‌هزار روسپي در تل‌آويو به فعاليت مي‌پردازند. اين زن‌ها و گاهي اوقات پسران نوجوان در آپارتمان‌هاي کثيف و تنگ، در کلوپ‌هاي شبانه نگهداري مي‌شوند و گاهي اوقات تا 25 مرد در روز مشتري دارند.

به گزارش هاآرتص، طبق نظر سنجي‌هاي صورت گرفته در سال 2011 مشخص شد، حدود 83 درصد از زن‌هاي تل‌آويو حداقل يک بار در طول عمر خود مورد آزاد جنسي قرار مي‌گيرند.

ماهي يک ميليون صهيونيست به خانه‌هاي فساد مي‌روند

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهيونيست‌هايي که به خانه‌هاي فساد مي‌روند ماهانه به يک ميليون نفر مي‌رسد. ميزان تقاضاي فساد آنقدر در سرزمين‌هاي اشغالي بويژه تل‌آويو افزايش يافته است که قاچاقچيان رو به دخترها و زنان صهيونيست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌هاي فساد را پر کنند.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

استفاده از دخترهاي ۱۴ ساله به عنوان روسپي

وب‌سايت يديعوت آحارانوت در ماه گذشته خبري مبني بر کشف يک زنجيره قاچاق نوجوانان در تل‌آويو منتشر کرد. طبق اين گزارش سن دخترهاي کشف شده بين ۱۴ تا ۱۶ سال بوده است.گروهي از مردها که سن آن‌ها از ۲۰ تا ۶۰ ساله بوده در طي سال‌هاي زيادي گروهي از دختران نوجوان را قاچاق کرده و آن‌ها را اجاره مي‌دادند.

يک مامور پليس در اين رابطه گفته است: تعداد اين دخترها يک يا دو نفر نيست بلکه تعداد بسيار زيادي از اين دخترها وجود دارند که اين موضوع را غير قابل باور کرده‌اند.

يديعوت آحارانوت در گزارش ديگري با عنوان "تجارت پررونق جنسي" اسراييل اذعان مي‌کند قاچاق انسان در اسراييل بيش از ده‌ها ميليون دلار سود براي اين رژيم به همراه دارد. بنابر اين گزارش، سالانه هزاران زن به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق شده و در صنعت روسپي‌گري رژيم صهيونيستي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

گاوچرانان نيمه شب تل‌آويو/ قاچاق فزاينده انسان به سرزمين‌هاي اشغالي

به گزارش يديعوت آحارانوت، تجارت قاچاق انسان به يکي از پرسودترين کارها در اسراييل و بويژه در توريستي‌ترين مناطق سرزمين‌هاي اشغالي يعني تل‌‌آويو تبديل شده است. سالانه بيش از ۳۰۰۰ هزار زن اروپاي شرقي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.

براساس تحقيقاتي که سال ۲۰۰۵ انجام شد، سالانه هزاران زن به اسراييل قاچاق شده و در خانه‌هاي فساد به فروش مي‌رسند.

مرکز همجنس‌ گرايان دنيا کجاست؟ +عکس

به گزارش وب‌سايت تحليليhavoscope، تجارت فساد جنسي در سرزمين‌هاي اشغالي سالانه ۲ ميليارد دلار سود دارد.

گلوبال‌ريسرچ، در گزارشي در سال ۲۰۱۲ اذعان کرد بيش از ۱۰ هزار روسپي در اسراييل حضور دارند که بسياري از آن‌ها در ۲۸۰ خانه فساد تل‌آويو کار مي‌کنند. اين زن‌ها با وعده کار و شرايط اجتماعي بهتر به بردگي در آمده و در مزايده‌هايي که در کلوپ‌هاي شبانه انجام شده فروخته مي‌شوند.

بنا بر ابن گزارش، بسياري از زن‌هايي که مورد تجاوز قرار مي‌گيرند حاضر نيستند عليه قاچاقچيان شهادت بدهند، چرا كه در صورت شناسايي، پليس اين زن‌ها را به عنوان مهاجر غير قانوني شناخته و آن‌ها را دستگير مي‌كند، و اين در حالي است که قاچاقچيان صهيونيست تحت تعقيب قرار نگرفته و آزاد مي‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      الان از بي‌بي‌سي گزارش دادين درسته ديگه ؟!...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از بی انصافی

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائيل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه چرا منفی میدید آخه

      • نحله

        اینهایی که بر مرگ بر اسراییل منفی دادند لابد مطلب و نگرفتند..!...شاید هم لواط (هم جنس گرایی) و بد نمیدونند !!...حتما دنبال بلیط هستند یه سفر توریستی برند اسراییل چشم و گوششون باز بشه و برگردند..!

      • anti-fff

        یه سوال فنی
        مگه میشه دو هزار و خورده ایی نفر
        فقط به این نظر رای بدن؟؟؟
        این بالا ترین ها یهودی ان
        سایت مال یهودی هاس
        خاک تو سر شما بالاترین ها
        جرات داری نظر منو منتشر نکن....

    • بدون نام

      "لاو‌وگاس" !!!!!!!!!!!!!!!!

      تا جایی که من میدونم "لاس وگاس" درسته !
      (مکان : بالای عکس دوم )

    • علیرضا

      عزیز من درست ترجمه کن، اصطلاح red-light district برای یک منطقه فساد و فحشا در هر جای دنیا به کار برده میشه و چراغ قرمز ترجمه نمیشه و مخصوص تل آویو هم نیست عزیز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفم که چی رو دیدی چی رو ندیدی.دلت سیاه شده.ای وای

      • نحله

        نگفته مخصوص تل اویو که..!...گفته شده مرکزش اونجا شده...متن و درست بخون...شما الان خوشحالی..؟...داری حال میکنی اینجور مرکزیه..؟..هان..؟...چرا پرت حرف میزنی عزیز..؟

    • بدون نام

      حالم از اسرائیل بهم میخوره

    • اقا پسر

      این مطالبه خاک بر سری چیه هههههههه

      پاسخ ها

      • نحله

        بله قبول دارم...واقعا خاک بر سری هست...ادم این مطالب و میخونه باید خاک تو سرش بریزه که چرا نمیگه مرگ بر امریکا--مرگ بر اسراییل...و اینکه خاک بریزه تو سر این ادمها که اینجوری لواط (هم جنس گرایی ) میکنند و تازه لابد افتخار هم میکنند و عین خیالشون نیست که شان انسانیت و چطور زیر پاهای کثیفشون گذاشتند...انسانی که خدای مهربان گفته خلیفه من بر زمین هستی ..خاک بر سر لواط گرایان...خاک عالم بر سرشان...سگ از این ادمها بهتره والا

    • نحله

      دلم برای امام زمان مان (عج) میسوزه که باید بیان و با هم چنین جانورانی بجنگند و انشا الله و البته ریشه شان را بخشکانند...الهی بمیرم امام زمان(عج) که اینجور حیواناتی در دوره امامت شما هستند...بمیرم برای فلسطینیها که سالهاست با چه شیاطینی دارند میجنگند...!...این اسراییل دیگه چه جانوریه..!...لعنت بهشون--لعنت---لعنت

      پاسخ ها

      • طوطی

        نحله !
        توی این صفحه همه جاش نظر دادی!
        واقعاً چرا؟ً؟ً؟

      • نحله خانم گل گلاب

        جای شما تنگ شده طوطی..؟...یک جوری میپرسید که (واقعا چرا.؟) که یک لحظه فکر کردم جنایتی مرتکب شدم...
        برای این که اخلاقم هست
        بی خیال نمیتونم باشم
        این که در این صفحه بیشتر نظر دادم هم دلیلش اینه که این صفحه رو باز کردم و کلا من بیشتر در فیس بوک هستم و در این صفحه ها نمیام
        همین
        گناهی به نظر شما مرتکب شدم..؟
        در ضمن صادقانه نامم را همه جا نوشتم در حالی که میتونستم از نامهای مستعار استفاده کنم..یک ادم معمولی هستم مثل بقیه.
        حالا خدا کنه بخونی و ببینی جوابم و..
        البته الان ناراحت هستم که چرا اتفاقی وارد این خبر شدم و مطالب و خوندم و جواب دادم
        چون وقتی دوباره از طریق ای میل ام برگشتم و چک کردم و منفیها و مثبتها رو دیدم فهمیدم ملت پرت تر از این حرفها هستند که من بخواهم وقت بگذارم و توجیه شان کنم که بابا جان اسراییل بدترین قوم افریده شده هست..کو گوش شنوا..؟...کو دین..؟...کو ایمان..؟...کو عقل...؟...

    • پرند

      با این وجود این خاک برسر ها خودشون نسل خود را منقرض میکنند .

      پاسخ ها

      • نحله

        انشا الله---انشا الله---خودشون خودشون و از بین ببرند....

    • شمیسا

      حیف از سرزمین مقدس تمامی انسانها


      "محمد شمس لنگرودی":
      دیر آمدی موسی. عصر اعجازها گذشته است،. اکنون عصایت را به چارلی چاپلین قرض بده. تا کمی بخندیم!!!

      پاسخ ها

      • نحله

        البته خاطر نشان کنم که خدای بزرگ همیشه هست و بزرگ خواهد ماند...برای او کاری ندارد بخواهد دوباره معجزه نشانمان بدهد...صبرش زیاد است...وگرنه شاید دوره موسی تمام شده باشد ولی دوره خدا که تمام نمیشود..تمام میشود..؟..نعوذ باالله...

    • مریم

      کلا به دلیل موضوع نژاد پرستی عمیق یهود بهره برداری از هر انسانی برای انان جایز شمرده میشود چون معتقد ند که خدا همه موجودات را برای نوکری آنها آفریده

    • ddd

      این همه زن خیابونی داریم بعد اومدی عکس این دوتا زن رو گزاشتی؟ چنتا عکس شبیه این میخوای بزارم برات که تو ایران باشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ا

        لطفا یکی بذار
        فقط

      • نحله

        گفته شده مرکز انجا شده...نگفته شده که فقط انجاست..!...بله قبول داریم در ایران هم هست...ولی حق نشان دادن خودشان به این وضع در انظار عمومی ندارند...هنوز حرمت ها در ایران حفظ میشود...هنوز علنی نشده...منظور این خبر اینه که در تل اویو علنی شده...

    • بدون نام

      عيب كسان منگرو احسان خويش سر فرو بر به گريبان خويش!

    • pooya

      دلتون خوشه مطالب رو با عکس زدین؟!!!!
      در ثانی حالا به صرف اینکه دو تا سرباز دست به دست هم دادن دلیل بر همجنس گرایی نیست. مگه تا بحال شما این کار رو نکردین؟؟!!

      پاسخ ها

      • حسین

        شما میتونی فیلتر بگیری بری همه رو سر فرصت ببینی.موفق باشی

      • ن.ح.ل.ه

        نکنه شما از این کارا کردین...؟...چشم مامان و باباتون روشن..!!!...در ضمن خبر موثق تر از اینه که بخوان از روی یه عکس خبر بدند اقای چشم و گوش باز و دیده..!..اقا پویا که مثل ما ندید بدید نیستید و از این چیزها زیاد دیدین.!..خوش به حالتون..!!!!!...اون دنیا با اینها محشور بشین..!..خوبه..؟

    • عرفان

      از اسرائیل این حرف ها بعید نیست

    • بدون نام

      در همه کشورها هم از هر جور کاری هست یه جا مخفی یه جا آشکار.فقط رعایت حقوق همدیگرو اکثرا رعایت نمیکنند.هر کسی قبر خودش و اعمال خودشو داره.

    • رها

      فتوشاپه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای بابا بازم تو اومدی؟؟؟اصن این کامنتا هم فتو شاپه رها جونم....

      • بدون نام

        با مریم سراوانی نسبت داری؟؟؟

      • ن.ح.ل.ه

        چه مهندس فتوشاپ شناسهایی تو ایران داریم و قدر نمیدونیم..والا..!!!!!...یه باره بگو کره زمین که داری روش راه میری هم فتوشاپه دیگه...یا این که چشم رو صورتت هست..!..نکنه فتوشاپه..؟..مهندس!!

      • بدون نام

        ميزنم خفت ميكنم ها................

    • حسام

      مگه از صهیونیست ها انتظار کار بهتری داشتید .کثیف ترین ادم های روی زمین همین صهیونیستها هستند

    • fahim

      به همه شما دوستان پیشنهاد میکنم فیلم ضربت رو ببینید....در مورد قاچاق انسان برای همین کارهای مزخرفه.واقعا عین واقعیته اینا باندن.جوونارو میدزدیدن بعد معتادشون میکردن بعد مجبورشون میکردن که تن به این کارها بدن.خدا لعنتشون کنه.

    • بدون نام

      نمیدونم واقعا نمیدونم به روزگارودنیای کثیف ماچی میشه گفت

    • بدون نام

      یک روز بساط صهیونیستها که مثل بختک بر جهان سایه انداخته اند باید جمع شود و قطعا باید خشم خدا بیشتر برانگیخته شود تا بلایی که پیشتر بر سر نیاکان گنهکار آنان فرود آمده تکرار شود.

    • مینا

      حالاگیریم دست داده باشن،روسپی توی تمام مناطق دنیاست،خ،چندروزپیشم70تادخترپسرو دست گیرکردن،امارغلط نده ب خوردمردم،

    • ثقلین

      ( انهم کل انعام بل هم اضل )
      قرآن کریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بدبختي اينه كه اينها بدتر از حيوونا هستند كدوم حيووني همجنسگراست؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      در زمان نزدیک به ظهور حضرت طبق روایات قوم لوط دوباره به سرزمین خود باز میگردند. یهود به هیچ چیز معتقد نیست .

    • افشین

      با تمام حس نفرتی که از خوندن این متن بهتون دست داده. اما یه نکتا جالب داشت اونم اینه که هر کسی هر کدوم از این کارا رو بخوات انجام بده دنبال مکان خاصش میره و دنبال آدم خاصش.نه مث ما ایرانیا که همه زنارو با یه چشم می بینیمو برامون خیابون و دانشگاهو مراسم عزاداری وعروسی هیچ فرقی با هم نداره..البته خداروشکر میکنم که کشورم قابل مقایسه با این ناکجا آباد نیست.اما بیاید عوض ذکر بدی های دیگرون یخورده خودمون رو درست کنیم.که یه روزی یه کسایی ذکر بدی های ما رو نگن

    • سید حسن

      با سلام، اینقدر خون خودتون رو کثیف نکنید هر جامعه ای مختصات خاص خودشو داره در یک جامعه همجنس گرایی بیماری تلقی میشه، در یکجا گناهه، در جایی قانونی به شرط دادن مالیات و... بستگی به تعریف یک جامعه از هنجار و ناهنجاری داره. در ضمن لطف کنید از امام زمان مایه نگذارید برای حضرت شان و مقام قائل باشید و این نکته رو در نظر بگیرید که در هر جا و در هر زمانی که دلمون خواست نمیتونیم هر چی که به فکرمون رسید رو بنویسیم. باز هم خواهش میکنم شئونات افراد رو در نظر بگیرید بفهمید چه چیز هایی رو دارید کنار هم قرار میدید

      پاسخ ها

      • نحله

        اقای سید حسین...برای چی نام امام زمان (عج) اورده نشه...؟...دلیل بیارین..؟...خودشون و که از ما گرفتند به علت گناههای زیادی که میکنیم..!...حالا نامشان هم اورده نشه...؟...یعنی اگه نام ایشون و بیاریم شان و مقامشان کم میشه..؟...من جمله ای که بالا نوشته شده را کاملا قبول دارم...به نظر شما ظهور نزدیک نیست..؟(انشا الله)...دیگه بشر میخواد چه کنه که نکرده..؟

    • Rami

      میدونید برای من چی جالبه؟ این که گذشته از موضوعی که راجع بهش کامنت گذاشتید، تمام کامنت هایی که بر ضد اسرائیل و یا با این مفهوم گذاشته شده منفی بیشتری گرفتند.
      یعنی کار ما به جایی رسیده که حاضریم رو به روی هم واستیم و از یه کشور دیگه، حالا یا اسرائیل یا هر جای دیگه دفاع کنیم؟؟؟؟
      به نظرتون عجیب نیست این همه منفی به خاطر دفاع از اسرائیل؟

    • afshin

      خيلي ممنون
      علي بود

    • بدون نام

      خودتون فهمیدین چی نوشتین؟؟؟؟
      یا هرچیزی رو چند بار نوشتین؟

    • رسول

      نحله جان تو حالت خوب نیست. برات نگرانم.

    • Hamed

      قباحت داره والا...(000)

    • داریوش

      پاینده باد ایران و زنده باد ایرانیهای وطن دوست و بامعرفت ....و البته نجیب

    • کوروش

      خدا رو شکر تو ایران زندگی می کنیم .و فرهنگمون برا کانون خانواده ارزش قائل هستند اما من برا همه عقیده ها ارزش قائلم اون ها این جوری هستند برا من مزا حمتی ندارن اما دوست داشتم خانه عفاف تو ایران آزاد بود

    • یه بنده خدا

      بی خود نبود که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودن: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد. مرگ بر اسرائیل

    • محمد

      دوستان عزیز ی چیز بهتون بگم بعضی این هم جنس گرایان یک نوع بیمارند مادر زادی این جوری اند . همین طور که من پسر بصورت غریزی ب سمت دختر کشش دارم و نمی تونم ب پسر حتی فکر هم بکنم. بعضی این بیچاره ها هم ب صورت غریزی و خدا دادی کشش ب هم جنس دارند. فقط از خدای بزرگم می خواهم این نوع بیماران رو شفا بده

    • بدون نام

      هر کسی تا حدی همجنسگرایی داره.پسرا خصوصا در سنین حتی کودکی تا بعد از بلوغ. همش هورمونیه. یکی شدیده یکی خفیفه. باید تحقیق کنن و قوانین رو تغییر بدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن

    • مسعود

      باسلام
      تشکر............
      اولا نمی توان به راحتی گفت همجنس گرایی ضد اخلاق است و دگر جنس گرایی اخلاق ...
      توصیه می کنم دوستانی که این نظریه رو دارن حتما مبانی اخلاق فلسفیو بخونن ...
      و به نظر خودم این چور مراکز توی دنیا خوبن تا هر کس می خواد بره بره دیگه جامعه رو به کثافت تکشونه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ادما کثافتو تو خیاببوناهم میکشن

    • ایران

      من کاری به اسراییل یا همجنسگرا ها ندارم . فقط میخواستم بگم در هر قومی خوب و بد هست و همانطور که همه کسانی که خود را مسلمان میدانند انسان های خوبی نیستند در میان یهودیان هم خوب و بد پیدا میشود و همه انها انسان های بدی نیستند دیدگاهمان را اصلاح کنیم همه با هر دینی انسان هستیم و دین عقیده ای کاملا شخصی است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا یک حدی درست گفته شد ولی آخرش نه

    • ع

      تاریخ نشان داده هر جا فساد به اوج خودش رسید اون منطقه نابود شده. نابودی اسرائیل نزدیکه

    • بدون نام

      اسراییل یه میکروب واقعیه...کثافت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اسرائیل روبه نابودی است.

    • مسی

      متاسفانه نظرمن چرا نشون داده نشد

    • بدون نام

      دراسراییل انسانیت وجود ندارداگر به زندگیه دوحیوان نر نگاه کنید متوجه می شید که هرگز به همدیگه نزدیک نمیشن

    • عماد

      واقعا چه مردم روشنفکری امیدوارم یه روز درک و شعور و فهم مردم احمق منم به حدی برسه که بفهمن میل جنسی اصن دست خود ادم نیس و همجنسگرایی یک بیماری نیس

    • عماد

      ولی واقعا مرگ بر اسراییل به حق چیز های نشنیده درسته میل جنسی دست خود ادم نیس ولی خب باید کنترل شه و جلوش گرفته شه چون بعدش ازدواج ها و سکس های دست جمعی راه میفته و نسل اشرف مخلوقات از رو زمین برچیده میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج