۴۳۹۹۵
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

نوروز در اروپا

با وجود تمام گرانی های ارز همچنان سفر تفریحی به اروپا وسوسه انگیز است؛ آن هم برای تعطیلات نوروز که فرصتی بسیار مناسب برای سفر است. می خواهیم شما را با ویژگی های تور ۱۳ روزه ایتالیا، فرانسه و یونان آشنا کنیم.

نوروز در اروپا

هفت صبح: با وجود تمام گرانی های ارز همچنان سفر تفریحی به اروپا وسوسه انگیز است؛ آن هم برای تعطیلات نوروز که فرصتی بسیار مناسب برای سفر است.

سفر به اروپا آن هم به کشورهای قدیمی و تاریخی این قاره همیشه هیجان انگیز بوده و هست. تعطیلات دو هفته ای عید هم فرصت مناسبی است تا با خیال راحت این تجربه را به دست آورید. در این شماره می خواهیم شما را با ویژگی های تور 13 روزه ایتالیا، فرانسه و یونان آشنا کنیم.

ایتالیا، رم

نوروز در اروپا

رم یا شهر ابدی، پایتخت ایتالیا و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر این کشور است و در منطقه مرکزی غرب شبه جزیره ایتالیا واقع شده است. این شهر زمانی پایتخت جهان و قلب امپراتوری عظیم رم محسوب می شد. تاریخچه رم به بیش از ۲۵۰۰سال پیش برمی گردد.

نوروز در اروپا

بناهای تاریخی و موزه های رم شامل میدان گلادیاتورها و پانتئون این شهر را به جذاب ترین مقصد توریست ها در ایتالیا تبدیل کرده، به گونه ای که در سال ۲۰۰۷ ، رم به عنوان یازدهمین شهر پربازدیدکننده جهان انتخاب شد.

نوروز در اروپا


فرانسه، پاریس

نوروز در اروپا

جاذبه های گردشگری فرانسه نیز بر کسی پوشیده نیست. پاریس، شهر نور یا شهر مُد، پایتخت و بزرگترین شهر فرانسه است و در شمال این کشور، روی رودخانه سین واقع شده است. نام این شهر از قبیله ساکن آن یعنی پاریسی گرفته شده و از سال ۱۸۶۰ تا امروز، بسیاری از مناطق آن همچنان دست نخورده باقی مانده اند.

نوروز در اروپا

پاریس یکی از مراکز مهم تجاری و فرهنگی دنیا محسوب می شود و تاثیرات آن روی سیاست، رسانه ها، مُد، علم و هنر بسیار قابل توجه است. با اینکه این شهر بسیار بزرگ و پرجمعیت است، تقریبا تمام مناطق شهر ارزش دیدن را دارند. پاریس سالانه ۴۵ میلیون توریست به خود جذب می کند که ۶۰ درصد آنها توریست های خارجی اند. بهترین زمان رفتن به این شهر، در طول بهار معروف پاریس و بین ماه های آوریل و ژوئن است یعنی زمانی که این شهر آفتابی است.

نوروز در اروپا

نوروز در اروپا


یونان، آتن

نوروز در اروپا

اما آتن یا شهر تاج، پایتخت و بزرگترین شهر یونان است و از بسیاری جهات محل تولد یونان کلاسیکو تمدن غربی است. آتن کلاسیک یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است که تاریخچه ای ۳۴۰۰ ساله داردو مرکزی برای هنر، آموزش و فلسفه محسوب می شده است.

نوروز در اروپا

آتن مدرن، امروزه مرکز اقتصادی، مالی، صنعتی، سیاسی و فرهنگی یونان است و به عنوان یکی از شهرهای آلفای جهان شناخته شده است. میراث غنی این شهر هنوز هم در سراسر آن قابل رویت است و معماری های رومی و بیزانسی در آن به وفور یافت می شود. آب و هوای آتن نیمه گرمسیری مدیترانه ای است و با سایت های باستانی، موزه ها و گالری های خود یکی از محبوب ترین مقصدهای توریستی جهان به شمار می رود.

نوروز در اروپا


شرایط تور

سفر 13 روزه به قلب اروپا، چهار شب اقامت در رم، پنج شب در پاریس و سه شب در آتن در هتل چهار ستاره با صبحانه برای هر نفر در اتاق دو تخته چهار میلیون و 290 هزار تومان به علاوه 2590 یورو و برای هر نفر در اتاق یک تخته چهار میلیون و 290 هزار تومان به علاوه 4490 یورو تمام می شود.

هزینه کودکان چهار تا 12 ساله سه میلیون و 790 هزار تومان به علاوه 1990 یورو و برای کودکان زیر دو سال چهار میلیون و 900 هزار تومان است.

نوروز در اروپا

خدمات این تور در شهرهای زیر به این ترتیب است:

رم: گشت شهری شامل بازدید از کلیسای وایتکان، چشمه عشاق، معبد پانتئون، پله های اسپانیا، میدان زیبای ناوونا ...
ورودیه: مجموعه کلازئوم (محل جنگ گلادیاتورها)

پاریس: گشت شهری شامل بازدید از خیابان شانزه لیزه، دروازه پیروزی، میدان کنکورد، کلیسای نتردام ...
ورودیه: برج ایفل (یا برج مونپارناس) و موزه لوور (ورودیه و راهنما) و کاخ ورسای

آتن: گشت شهری شامل بازدید از بافت قدیمی شهر، محله پلاکا، موناستیراکی ...
ورودیه: سایت آکروپلیس

نوروز در اروپا


چه مدارکی مورد نیاز است؟

همه مدارک مورد نیاز باید با مهر رسمی مترجم ترجمه شوند. فرم تقاضای شرکت در سفر توسط مسافر، اصل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار به همراه دو سری کپی از صفحه اول گذرنامه به همراه چهار قطعه عکس 4.5 در 3.5، کپی از تمام صفحات شناسنامه - کپی از تمام صفحات سند مالکیت به نام فرد متقاضی، گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل بانک همراه با ریز پرینت دو ماه آخ رسفر برای دارندگان حساب های جاری، کپی از قراردادهای سپرده کوتاه مدت یا بلند مدت برای دارندگان حساب های سپرده (حداقل مانده حساب 40 میلیون تومان).

نوروز در اروپا

مدارک شغلی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها شامل کارت بین المللی دانشجویی یا کپی از حکم استخدامی عضو هیات علمی می شود. برای صاحبان شرکت های خصوصی (مدیرعامل، عضو هیات مدیره ...) شامل کپی از روزنامه رسمی تاسیس شرکت و کپی از روزنامه آخرین تغییرات شرکت است.

برای کارمندان بخش دولتی کپی از آخرین حکم کارگزینی و آخرین فیش حقوقی مورد نیاز است و برای کارمندان بخش خصوصی گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی همراه با گواهی سابقه بیمه یک سال قبل از سفر از تامین اجتماعی نیاز است. همچنین برای کسبه، کپی از جواسز کسب یا کارت بازرگانی نیاز است. همینطور همه متقاضیان بهتر است از گذرنامه فعلی و ویزاهای قبلی (آمریکا، کانادا، شینگن، سوئیس، انگلیس و استرالیا) کپی داشته باشند. به غیر از همه این مدارک باید ضمانتنامه بازگشت از سفر به مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیز به آژانس مورد نظر بدهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • majid

      مجله جون
      فرانسه که مارو تحریم کرده به پیامبرمون توهین کرده حالا میگی بریم اونجا سریع پاکش کن

    • مرسده

      ای جیگر این سفرهارو برم...16 میلیون تومان فقط پول رفت و برگشت با تور( پارسال با 6 میلیون میرفتیم) بعدشم باید 40 میلیون هم حداقل تو حساب بانکی الکی داشته باشیم...........دیگه سفر اروپا رویای رویای رویا شد....

    • mardom

      نوروز در اروپا برای مرفهان بی درد و نیمه درد.....
      مردم نمیتونن برا بچشون لباس عید بخرن بعد ما داریم در مورد تور اروپا بحث میکنیم.....
      سایت بسیار مردمی ممنون.......!!!!!!!!!

    • ارزو

      خسته نباشید !!!

    • edi

      بدون تور رفتن بهتره چون هزینه کمتر میشه! مثلا نوشتین بازدید از موزه لوور شرکت مجری تور بازدید رو توی نیم ساعت خلاصه میکنه ! کم هزینه ترین بخش سفر هم یونان هستش شما با 100 دلار میتونی یه سوییت رو برا یه هفته اجاره کنی تو آتن . پس اگه میخواهید لذت ببرید با تور نرید!

    • همشهری

      سلام ما که نمی تونیم بریم ولی از همه اونهایی که به سلامتی می تونند به سفر بوند خواهش می کنم جای مارو هم خالی کنند و عکس های خوبی تهیه کنند و دراختیار سایت بذارند تا ما هم ببینیم خوش بگذره.

    • سیما

      مجله جون ، محض اطلاع ، هزینه یک هفته ویلا در شمال ایران ، رسیده به 10 میلیون تومن ، دو روز پیش یکی از اقوام فقط پرسیده بیچاره ، تور اروپا که جای خود داره ، باید دست خانواده رو گرفت و رفت پشت بوم.....

      پاسخ ها

      • zahra seven

        سیما جان خوب گفتی.

    • سعید

      وقت نارم پولامو بشمارم ...
      همشون تکراریه از بس عکساشو دیدم
      خیالهای خوش
      جون من خودت تا حالا رفتی
      هه
      واقعاً که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج