جاباما
۴۴۰۰۵
۲۲ نظر
۵۱۴۵
۲۲ نظر
۵۱۴۵
پ

راز موفقیت در ضمیر ناخودآگاه!

افرادی که اغلب اوقات می توانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند یا ایده های منحصربه فردی دارند، بیشتر مواقع – آگاهانه یا ناخودآگاه – طرز فکر متفاوت و بدون محدودیت دارند. آنها اصولا به احساسات درونی ضمیر ناخودآگاه خود پاسخ مثبت می دهند.بینش درونی می تواند شما را در رسیدن به اهداف، تصمیم گیری درست، خلق ایده های جدید و یافتن پاسخ های ذهنی کمک شایانی کند.

راز موفقیت در ضمیر ناخودآگاه!

برترین ها: در وجود همه افرادی که ذهن هوشیار و درک کننده دارند یک شریک مخفی وجود دارد که تقریبا برای همه مسایل زندگی، پاسخی در آستین دارد. این شریک مخفی را با نام ضمیر ناخودآگاه و بینش درونی می شناسیم.

راهکار برای مشکلات، الهام برای خلاقیت و ایده های ناب برای تغییر سبک زندگی که بینش هر فردی ارائه می دهد، از ناخودآگاه او در ترکیب یا تعادل با تمرکز و آرامش به دست می آیند. همه نویسنده ها، هنرپیشه ها، موسیقی دان ها و همه افراد موفق، ایده ها و خلاقیت ها خود را فقط از تمرین و آموزش های منطقی و آکادمیک به دست نیاورده اند، بلکه موفقیت آنها در نتیجه ترکیب این موارد با احساسات درونی و بصیرت ذاتی به دست آمده است.

به طور مثال، ایده ای به ذهنشان رسیده و گفته اند: «بله! همین است.» جایی که افراد به احساسات و صداهای درونی خود پاسخ مثبت می دهند و پاسخ های خود را از درون قلب و ذهنشان پیدا می کنند، مملو از احساسات و هیجانات مثبت در مورد حق به جانب بودن و «من کشف کرده ام»هاست. این نوع احساسات، توهم واهی یا کوته بینی نیستند، بلکه احساسات غیرقابل وصف از درک پاسخ درست و یافتن راهکار مناسب هستند.

راز موفقیت در ضمیر ناخودآگاه!

ما افرادی را دیده یا در مورد آنها شنیده ایم که همیشه در مسیر درست که برای آنها نفع دارد، قرار دارند. شاید در این مساله شانس هم بی تاثیر نباشد اما همیشه هم شانس نیست که آنها را به موفقیت سوق می دهد. چیزی که باعث موفقیت دایمی این افراد می شود - آگاهانه یا ناخودآگاه - قابلیت گوش کردن به احساسات درونی و قوه ذهنیشان است که باعث می شود بهترین تصمیم را برای اینکه چه کاری را در چه زمانی انجام دهند، اتخاذ کنند.

عبارت هایی همچون «طرز فکرهای تخیلی» یا «متفاوت فکر کردن» تلاش های زبانی برای انتقال ارزش و اهمیت فراست درونی برای تصمیم گیری و پیدا کردن ایده های ناب هستند. افرادی که اغلب اوقات می توانند تصمیمات درستی اتخاذ کنند یا ایده های منحصربه فردی دارند، بیشتر مواقع - آگاهانه یا ناخودآگاه - طرز فکر متفاوت و بدون محدودیت دارند. آنها اصولا به احساسات درونی ضمیر ناخودآگاه خود پاسخ مثبت می دهند.

بینش درونی می تواند شما را در رسیدن به اهداف، تصمیم گیری درست، خلق ایده های جدید و یافتن پاسخ های ذهنی کمک شایانی کند.

چگونه به بینش حقیقی دست بیابیم؟

نخستین قدم، باور کردن و پذیرفتن این است که شما درون خود شریک عاقل و قدرتمندی دارید - ذهن ناخودآگاه شما - که می تواند راه درست برای اتمام کارها و رسیدن به اهداف را به شما نشان بدهد و اطلاعات و علم لازم برای شکل دادن به ایده ها را به شما می دهد. سعی کنید به طور متوازن و مداوم خود را برای پذیرفتن قدرت ضمیر ناخودآگاه آماده کنید و از تفکرات فلسفی و منطقی بگذرید و بیشتر به سمت درک احساسی و قبول آن پیش بروید. وقتی به این مرحله از هیجان و انگیزه رسیدید، با درک ضمیر خود، احتمالات و پتانسیل های واقعی زندگی خود را ستایش کنید.

راز موفقیت در ضمیر ناخودآگاه!

سپس، به طور واضح در ذهن خود به این فکر کنید به دنبال چه چیزی هستید، چه اطلاعات یا بینشی نیاز دارید تا با کمک ضمیر درونی خود به اهداف خود دست پیدا کنید. با تمرکز فکری روی این مساله، ضمیر ناخودآگاه شما آغاز به کار می کند و شما نیز می توانید در این مسیر به او کمک کنید. چگونه؟ بیش از ۲۰ مرتبه - مثلا هنگام خواب - با خود تکرار کنید: «ضمیرناخودآگاه من راه درست را به من نشان خواهد داد ... » یا «اکنون ضمیر ناخودآگاه من راهکار درستی به من می دهد.»

سپس به خود آرامش بدهید و اجازه دهید تا راهکارهای مناسب در ذهن شما نقش ببندند.


مراحل تمرینی

شما نیز باید با به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد مشکل، سوال یا موضوع پیش آمده به ضمیر خود کمک کنید تا بهترین پاسخ را بیابد. سعی کنید تا حد امکان بیشترین اطلاعات را در مورد موضوع موردنظر پیدا کنید و نگران یافتن راهکار یا پاسخ هم نباشید. کاری که در این مرحله انجام می دهید، جذب اطلاعات ذهنی بیشتر است که جنبه های مختلف آن موضوع به طور جالبی شروع به بازی در مقابل یکدیگر می کنند.

در حالت آگاهی ممکن است به احساسات پیچیده خاتمه بدهید اما ضمیر ناخودآگاه شروع به یافتن پاسخ ها و راهکارها می کند و خیلی زود آن را به ذهن شما می فرستد.

پس از صرف زمان برای این کارها، اجازه دهید تا اطلاعات به دست آمده در ذهن شما بنشینند. به هیچ عنوان، برای یافتن پاسخ های فوری عجله یا هیجان نداشته باشید. فقط خاطرجمع باشید ضمیر ناخودآگاه شما در وقت مشخص خود پاسخ و راهکار درست را به شما ارائه خواهد داد.

این حالت زمانی به دست می آید که شما کاملا آرام هستید و به مشکل یا سوال خود فکر نمی کنید. در این حالت به طور ناگهانی فکری به ذهنتان خطور می کند و پاسخ سوال های خود را می یابید. منطق و قدرت درونیتان به شما کمک می کند تا راهکارهای مناسب که دنبال آنها بودید را پیدا کنید.

راز موفقیت در ضمیر ناخودآگاه!


روند کار

بهترین راه برای نائل شدن به چنین هوشیاری 1) باور کردن نیروهای درونی و رسیدن به ادراک احساسی 2) تلاش برای جذب اطلاعات بیشتر در مورد سوال یا مشکل 3) تکرار جملات الهام بخش به طور شبانه یا روزانه است.

هنگامی که مثلا به دنبال یافتن شریک عشقی، مزایا و معایب یک کار یا هدف از زندگی و مسایل ساده تر زندگی هستید، به طور ناخودآگاه پاسخ خود را می دانید، فقط مساله این است که آن را بیدار و کشف کنید. این کار با تمرین به دست می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نائب

      خیلی خیلی عالی بود دستتون درد نکنه خدا به شما اجر دهد

    • نازنین دانشور

      عالی بود عالی

    • علی

      سلام دوستان من یه آدم کاملا واقع گرا هستم و هیچ مشکل روانی یا اینجور چیزا ندارم ، مهندسم و باهوش بالا .مدتهاست حالت یا نیروی عجیبی دارم... اگر به یک اتفاق مثبت فکر کنم سریعا بعدش دقیقا خلاف اون فکر و منفی برام اتفاق میوفته و اگر به یک اتفاق منفی فکر کنم همون برام اتفاق میوفته ....خیلی کتاب خوندم درباره قانون جذب و روانشناسی و فراروانشناسی و ... ولی نتیجه نگرفتم این قضیه اونقدر جدیه که زندگیمو مختل کرده ...لطفا نگید این توهمه یا باید مثبت فکر کنم یا مثبت بودن رو باور کنم که هیچ کدوم تاثیر نداشته...کسی تجربه منو داره؟ راهی برای خلاصی هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا شفات بده

      • محب

        راه حل عاجل نداره این مسئله پس از مدتی خود کاوی و خوشناسی مستمر و سیستماتیک قابل حل استیشنهاد می کنم به گروه خودشناسی و دیگر شناسی در فیس بوک بپیوندی آنجا ابتدای راه آموزش یک روش خود کاوی سیستماتیک است که انشااله ثمربخش خواهد بود

    • رضا

      لطفا با این شماره تماس بگیر
      09145943639

    • احمد

      دوست عزیز شما که مدام افکار منفی سراغتون میاد شما باید اولا توکل داشته باشید و همه امورات زندگیتو به خدا بسپاری و شک نداشته باشی که خودش همه چیرو به نحو احسنت مدیریت میکنه دوم اینکه شما ایرادت اینه که همیشه تو گذشته یا آینده هستی وتو لحظه زندگی نمیکنی شما باید مراقبه کنی اجازه نده فکرت یا همون ذهن شمارو باخودش جای دیگه بکشونه میتونی به نفس کشیدن خودت فکر کنی چطور بالا پایین میره البته بیشتر از 6 ثانیه نمیتونی بهش فکر کنی ولی ببین بازم سعی کن اگه افکار دوباره بهت هجوم آوردن بازم برگرد و به نفس کشیدنت فکر کن. راههای زیادی واسه آرامش وجود دارن میتونی مدیتیشن کنی خیلی مفیده

    • احمد

      دوست عزیز شما که مدام افکار منفی سراغتون میاد شما باید اولا توکل داشته باشید و همه امورات زندگیتو به خدا بسپاری و شک نداشته باشی که خودش همه چیرو به نحو احسنت مدیریت میکنه دوم اینکه شما ایرادت اینه که همیشه تو گذشته یا آینده هستی وتو لحظه زندگی نمیکنی شما باید مراقبه کنی اجازه نده فکرت یا همون ذهن شمارو باخودش جای دیگه بکشونه میتونی به نفس کشیدن خودت فکر کنی چطور بالا پایین میره البته بیشتر از 6 ثانیه نمیتونی بهش فکر کنی ولی ببین بازم سعی کن اگه افکار دوباره بهت هجوم آوردن بازم برگرد و به نفس کشیدنت فکر کن. راههای زیادی واسه آرامش وجود دارن میتونی مدیتیشن کنی خیلی مفیده

    • سحر

      سلام بچه ها.امیدوارم خوب باشین همتون.منم مهندسم.منم کلی راجب جذب و سخنرانیا گوش کردم خیییییلیم خدا رو شکر میکنم که این مطالبو فراگرفتم چون همیشه دنبال کشف این چیزا بودم.ولی بعضی وقتا یچیزایی مثه حرفای علی میاد ذهنم ک خیلی وقتا ب مثبت فکرکردمو منفی شد و برعکس.آخه این یعنی چی؟

    • سحر

      البته دوستان اینم بگم که این طرز تفکر به قبل از کشف قانون جذب برمیگرده.اون موقع که دقتی به این مسائل نداشتم. خودم امیدوارم یعنی مطمئنم که با همه چیزایی که خوندم و خودآگاهی که در این زمینه کسب کردم.قطعا اگه تصورمون مثبت باشه انرژی مثبت داشته باشیم وبرای داشتنش شکرگزار باشیم بی شک به مثبت میرسیم.

      پاسخ ها

      • mohammad

        ضمیر ناخوداگاه قوی ترین قسمت ذهن است که با بکار گیری روش های درست میتوان ان را برای اهداف مورد نظر برنامه ریزی کرد البته روشی به نام پیام پنهان نام دارد که جرج بوش در سال 2000 میلادی از ان برای برنده شدن در انتخابات اسفاده کرده است برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت مانی ام اس مرراجعه کنید.

        http://monyms.ir

    • سحر

      تمام نوشته ها رو قبول دارم چون عملا در زندگی تجربه کرم و اغاز اینراه با کتاب چهار اثر فلورانس بود

      پاسخ ها

      • بهار

        منم این راهو با فلورانس اسکاول شین شروع کردم. کتاب فوق العاده ایه. الانم به عنوان امانت سپردمش به یکی از دوستام امیدوارم خوب مواظبش باشه. من با اون کتاب به خواسته هام رسیدم

    • بدون نام

      آقای محترم این ها فقط باور های شماست شما این روپذیرفتین پس ذهن شما دائما در حال یافتن دلیل اثبات این قضیه هست بهتره ک خیلی خیلی راحت اینو کنار بگزارید چون احتمالا این بعدا شبیه ب یک بیماری روانی خواهد شد نوعی وسواس در دوگانگیه احساسات باوراتونو تغییر بدید فقط همین

    • تینا

      سلام,مطالب شما واقعا خوب بود.
      من تمووم این خصوصیات رو دارم.کلا ضمیر ناخودآگاهم فعاله :)
      منم واقعا مشکل علی رو دارم..
      به هرچی که فکر میکنم برعکس میشه
      این کار واقعا منو کلافه میکنه...
      هرچقدم انرژی مثبت میدم به فکرام وتفکراتم؛ اما بازم همه چی برعکس میشه. ی راه حل خوبی بهم بگین.ممنون.

    • امیری

      به ناخود آگاه ایمان دارم.به من کمک کرد کتابی متفاوت بنویسم به نام خواب هایی که در بیداری دیده ام.آخر شهریور به بازار میاد روی گوگل سرچ کنید پیدا میشه.نیروی ما نیروی خدایی ست

    • حمید

      سلام دوستان من یه مدتی هست که ضمیر ناخود اگاهم خوب کار ننمیکنه یعنی تا میام ازش استفاده کنم نا خود اگاه کار نمیکنه ولی بعد از چند دقیقه درست میشه نمیدونم چرا اینجوری شدهم ایا راهکاری میبینید برای درست شدن. اینم بگم تو کا ر خوبه ولی در مورد ارتباط با دیگران خیلی مشکل ساز میشه لطفا کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما باتریش ضعیف شده

    • هادی

      با عرض سلام وخسته نباشید من جوان 18 ساله ای هستم و خیلی به روانشناسی علاقه مندم ول متاسفانه اطرافیان هیچ به روانشناسی علاقه مند نیستن وهرکاری میکنم کهنظر اطرافیانم را به روانشناسی بهتر کنم نمیشود روحیه خودمم رو هم کم کم دارم از دست میدم خواستم از ما کمک بگیرم تا شاید مشکل من بر طرف شود

    • بدون نام

      قابل توجه دوستان عزیز انشاءالله درآینده نزدیک کتابی باعنوان پشت صحنه زندگی پاسخ خیلی ازسوءالات رامستندا خواهدداد

    • پروین

      سلام.به نظرمن شایدیک بار اتفاق برعکس میفته و شما به خودتون تلقین میکنید

    • بابک

      من کلا اعتقادی زیادی دارم و به من ثابت شده که قدرت ضمیر ناخودآگاه با قدرت اتم هیچ فرقی نداره فقط کافیست کمی صبور و استمرار در اهدافتون داشته باشید.انسان خالقه اهدافش هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج