جاباما
۴۴۰۸۷۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محمد علی کشاورز: خیلی دلتنگ بازیگری نیستم

محمد علی کشاورز هنرمند پیشکسوتی است که از او خاطرات زیادی دارم از بازی در سریال پدر سالار گرفته تا نقش خاص شعبان بی مخ. او چندسالی است که به علت بیماری در خانه است و کمتر فعالیت هنری دارد.

روزنامه بانی فیلم: محمد علی کشاورز هنرمند پیشکسوتی است که از او خاطرات زیادی دارم از بازی در سریال پدر سالار گرفته تا نقش خاص شعبان بی مخ. او چندسالی است که به علت بیماری در خانه است و کمتر فعالیت هنری دارد. ما با محمد علی کشاورز درباره رسانه نمایش خانگی کوتاه ای زده که در ادامه می خوانید.
محمد علی کشاورز: خیلی دلتنگ بازیگری نیستم

 جشنواره یاس با تقدیر از فعالان عرصه ویدیو خانگی چقدر می تواند به ارتقای سطح آثار تولید شده در شبکه نمایش خانگی کمک کند؟

-این اتفاق خیلی خوب و مثمر ثمر است وطبیعتا جوانان و هنر دوستان ترغیب می شوند که کارهای بهتری را تولید کنند. البته تنها تشویق کردن مهم نیست، بلکه پشت این تشویق ها باید حمایت هم صورت گیرد، چون اگر هنرمند حمایتی از طرف مسئولین نداشته باشد، قطعا دلسرد خواهد شد.

فکر می کیند در این سالها آیا مردم توانسته اند با کارهای شبکه نمایش خانگی ارتباط بر قرار کنند؟

-بله. البته من خیلی اطلاع دقیقی در این رابطه ندارم، اما فکر می کنم مردم حداقل در مورد تولیدات شبکه نمایش خانگی دستشان باز است و بنا به سلیقه هایشان، کار مورد علاقه یشان را انتخاب و خریداری می کنند و این خیلی خوب است چون مجبور نیستند کارهایی که دوست ندارند را ببینند.

 خودتان چقدر مخاطب این رسانه هستید؟

-من در این چند سال اخیر که حال خوبی ندارم، نتوانستم کارهای هنری را خیلی خوب دنبال کنم، اما امیدوارم این رسانه جوان بتواند کارهایی ماندگاری را به عرصه هنر وارد کند.

 هنوز هم معتقدید مردم بهترین منتقدانتان هستند؟

-قطعا. من هرچه دارم از مردم است. آنان همیشه مشوق و همراه من بودند. اگر تشویق‌ها و انتقادهای آنان نبود، نمی‌توانستم راهم را در این مسیر پر پیچ و خم ادامه دهم.

 در میان هزار رنگی که در دفتر هنریتان ثبت کردید، کدام‌یک بیشتر به دل خودتان نشسته است؟

-سوال سختی پرسیدید، چون من برای ایفای همه نقش‌هایم زحمت کشیدم و با بی‌میلی سراغ آن‌ها نرفتم؛ از نقش پدر سالار گرفته تا شعبون بی‌مخ و…

دلتان برای بازی تنگ نشده است؟

-راستش را بخواهید نه، چون دنیای هنر دیگر مثل سال‌هایی که ما آن را تجربه کردیم، نیست. امروزه ارزش و اعتباری برای هنر و هنرمند وجود ندارد و بازیگران جوان هم می‌خواهند ره صد ساله را یکشبه طی کنند که این کار در دنیای هنر محال است. کسی که این کار را می‌کند، خیلی زود هم سقوط می‌کند، برای همین خیلی دلتنگ بازیگری نیستم.
فکر می کنید چرا سریال شهرزاد بین مردم تا این حد موفق شد؟

-چون کارگردان و فیلم نامه نویس خوبی داشت.متاسفانه در این سالها ما به شدت دچار کمبود فیلم نامه هستیم وبرای همین هم کارهایمان ماندگاری سابق را ندارند، اما در مورد شهرزاد این طور نیست. این سریال از کارگردان و گروه حرفه ای برخوردار بود.حسن فتحی کارگردانی است که به خوبی حرفه اش را می شناسد و برای مخاطبش ارزش قائل است.

یک پیام برای جشنواره یاس؟

-امیدوارم اتفاق های خوبی برای شبکه نمایش خانگی بیافتد و کارهای زیبایی در آن تولید شود وهنرمندان هم با فراغ بال در این شبکه فعالیت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج