۴۴۱۳۲۸
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

انفجار شدید گاز در اهواز؛ یک کشته و ۱۰ زخمی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار شدید در مرکز شهر اهواز خبر داد که ۱۰ زخمی و یک کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری مهر: مقصود حق شناس در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: عصر امروز سه شنبه ساکنان منطقه شیح بها در چهار راه زند اهواز خبر از حادثه انفجار شدید گاز شهری در این منطقه را به اطلاع سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز رساندند.

وی افزود: این حادثه در منطقه باغ شیخ، بین شهید ادهم و گندمی رخ داده است و علت آن انفجار گاز شهری بود که ماموران آتش نشانی اهواز بلافاصله به محل اعزام شدند.

حق شناس بیان کرد: بر اثر این حادثه، یک ساختمان طبقه، دو تا ساختمان دو طبقه و دو منزل ویلایی در این منطقه تخریب شده اند که تخریب یک منزل ویلایی به صورت ۱۰۰ درصد بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: خسارت وارده بسیار شدید است و فعلا نمی توان آمار دقیقی از آن اعلام کرد ولی تاکنون شش نفر از ساکنان این واحدهای مسکونی مجروح شده اند که به مراکز درمانی منتقل شده اند. این احتمال وجود دارد که بازهم افرادی زیر آوار مانده باشند.

حق شناس گفت: متاسفانه ازدحام از سوی مردم در منطقه بسیار زیاد است و این کار، فعالیت های امداد و نجات را با مشکل جدی مواجه کرده است به همین دلیل از مردم انتظار داریم منطقه را به منظور امداد و نجارت بهتر، تخلیه کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدیرعامل و سایر مسئولان آتش نشانی اهواز در محل حادثه حضور دارند، تصریح کرد: به علت شدت خسارت ها، نیروهای هلال احمر استان خوزستان نیز به کمک آتش نشانی آمده اند و در حال انجام گودبرداری هستند.

حق شناس اظهار کرد: ۵۰ آتش نشان در محل حضور دارند و عملیات امداد و نجات را به عهده دارند.
انفجار گاز اهواز یک فوتی داشت
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع انفجار شدید در مرکز شهر اهواز خبر داد که ۱۰ زخمی و یک کشته برجای گذاشت.

امیر نجفی اظهار کرد: راس ساعت ۱۷:۵۲ سه‌شنبه، ۲۳ آذر، شهروندان با تماس به ستاد سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز حادثه انفجار در خیابان گندمی در محله باغ شیخ در مرکز شهر اهواز را گزارش دادند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله در قالب ۳ تیم از ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی اهواز به محل اعزام شدند و فرمانده وقت با حضور در محل مشاهده کرد که متاسفانه در اثر شدت انفجار، یک مجتمع مسکونی سه طبقه به صورت صد درصد، دو واحد ویلایی دو طبقه همجوار به صورت صد درصد و یک واحد ویلایی پشت ساختمان نیز به صورت صد درصد تخریب شده‌اند.

نجفی ادامه داد: بلافاصله عملیات آواربرداری اجرایی شد و به لطف خدا و با تلاش بسیار زیاد آتش‌نشانان، ۹ نفر از ساکنان به صورت زنده از محل خارج شدند.

وی گفت: پس از اطلاع از آخرین وضعیت حاضران و همسایه‌ها، آتش‌نشانان توانستند با انجام عملیات آواربرداری نقطه‌ای، آخرین نفر از ساکنان را که خانمی بود که زیر آوار مانده و متاسفانه فوت شده بود را، از زیر آوار خارج کنند.

وی اظهار کرد: از یک سو با توجه به این که خیابان محل حادثه برای انجام عملیات ترمیم فاضلاب حفاری شده بود، وضعیت خیابان چندان خوب نیست و از سوی دیگر شدت آوار بسیار شدید است و علاوه بر ساختمان‌هایی که به طور کامل تخریب شده اند، ساختمان‌های همجوار نیز به شدت خسارت دیده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دلیل وقوع این انفجار در دست بررسی است.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان نیز گفت: انفجار در خیابان گندمی اهواز ۱۰ زخمی و یک کشته بر جای گذاشت.

دکتر شهیار میرخشتی گفت: فرد فوت شده، زن ۴۳ ساله با نام فریبا صحرایی است که متاسفانه در زیر آوار جان باخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستایش

      بازم بی احتیاطی

    • بدون نام

      وای خدا رحم کنه به ساکنینش.

    • بدون نام

      شدت انفجارش به حدی بود که کل در و پنجره خونه ها تا یک کیلومتر آنطرف تر تکون خوردن

    • بدون نام

      فعلا که کشته ها به دو نفر رسید چند نفر ديگه هم تو بیمارستان زخمی هستن به شدت

    • مهدی

      شیخ بها کجا بود . چرا آدرس اشتباه میدید . محله باغ شبخ . خیابان مسجدی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج