۴۴۱۸۰۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات رای‌ کشورها به نامزدهای توپ طلا اعلام شد

بیشتر کشورهای جهان به کریستاینو رونالدو رای دادند و لیونل مسی تنها رای پنج کشور اروپایی را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، روزنامه‌نگاران برتر جهان برنده توپ طلا فرانس فوتبال را در سال ۲۰۱۶ مشخص کردند کریستیانو رونالدو یبشترین رای کسب کرد و برای چهارمین بار برنده این جایزه شد. در تصویر زیر می‌توان به کشورهایی که به رونالدو یا لیونل مسی رای داده‌اند را مشاهده کرد.


جزئیات رای‌ کشورها به نامزدهای توپ طلا اعلام شد

همانطور که در تصویر مشخص است، آبی پررنگ کشورهایی هستند که رای اول را به رونالدو دادند. آبی کم نشان‌دهنده رای به رونالدو، قرمز رای اول به مسی، نارنجی رای به مسی و زرد رای غیر از مسی و رونالدو دادند.

مهاجم رئال مادرید ۷۴۵ رای را به خود اختصاص داد یعنی (۴۷.۹۱ درصد) کل آرا. مسی با ۳۱۶ (۲۰.۳۲ درصد) و آنتوان گریزمان با (۱۲.۷۳ درصد) پس از او قرار دارند. بیشتر کشورهای جهان به مهاجم پرتغالی رای دادند. ۱۳۷ کشور یعنی ۷۹.۱۹ درصد کشورهای جهان رونالدو را برتر از همه می‌دانستند. ۱۳ کشور به مسی (۷.۵۱ درصد) و ۶ کشور به گریزمان (۳.۴۶ درصد) رای دادند.

مجله فرانس فوتبال لیست کامل آرا ۱۷۳ کشور را منتشر کرد. در این آمار رای اروپایی‌ها به گرت بیل قابل توجه است. مهاجم ولزی رئال مادرید سومین بازیکنی است که بیشترین رای را در اروپا به خود اختصاص داده است. کشورهای مولداوی، سوییس، رومانی، ایتالیا و ولز به او رای دادند، تنها یک کشور کمتر از مسی.

مهاجم آرژانتینی رای‌های کشورهای اروپایی آندورا، ایسلند، لتونی، لیتوانی، مقدونیه و اسلواکی را به خود اختصاص داد. لوییس سوارس و نیمار، هر دو سه رای کسب کردند. به مهاجم اروگوئه‌ای کشورهای اروگوئه، ایران و ژاپن رای دادند. مهاجم برزیلی رای جاماییکا، آفریقای مرکزی و جزایر تورکس و کایکوکس را کسب کرد.

کشورهای آروبا، لیبی، لیختن اشتاین، چک، فلسطین و نیوکالدونیا به گریزمان رای دادند. همچنین پپه رای نامیبیا، جانلوییجی بوفون سن مارینو، جیمی واردی وانوآتو، ریاض محرز موریتانی و روی پاتریسیو کیپ ورد را کسب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبال

      ایران نشان داد که خیلی از فوتبال دنیا عقب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج