۴۴۲۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

گرانی قیمت بلیت سفرهای زیارتی به بهانه تعطیلات

با نزدیک شدن به مناسبت‌های خاص مذهبی، سفر به شهرهای زیارتی رونق خاصی پیدا می‌کند و این درحالی است که افزایش تقاضا ممکن است مشکلاتی را برای مسافران به‌وجود آورد.

خبرگزاری میزان: با نزدیک شدن به مناسبت‌های خاص مذهبی، سفر به شهرهای زیارتی رونق خاصی پیدا می‌کند و این درحالی است که افزایش تقاضا ممکن است مشکلاتی را برای مسافران به‌وجود آورد.

با نزدیک شدن به ۱۷ ربیع الاول مصادف با ولادت حضرت رسول (ص) سفر به شهرهای زیارتی از جمله مشهد مقدس رونق خاصی پیدا می‌کند.

با زیاد شدن تقاضا برای سفر به شهر مشهد نرخ‌های بلیت نیز از سوی آژانس‌های هوایی با نوسان مواجه می‌شود و در برخی مواقع ممکن است افزایش قیمت را تجربه کند.

این درحالی است که با مراجعه به آژانس های هوایی برای مسافرت به شهر مشهد با تورهای متفاوت، نرخ‌های متفاوتی از سوی آنها اعلام می‌شود و زمان رفت و برگشت در این نرخ تاثیر به‌سزایی دارد.

همچنین نرخ تورهای آخرهفته، ایام تعطیل و مناسبت‌های خاص به نسبت روزهای عادی سال اندکی گران‌تر است و دلیل این افزایش قیمت از سوی آژانس‌ها زیاد شدن تقاضا اعلام می‌شود.

در همین راستا مسئول فروش یکی از آژانس‌های هواپیمایی درخصوص نرخ بلیت‌ مشهد مقدس در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: کمترین قیمت برای مقصد مشهد ۱۷۶ هزار تومان است و بیشترین نرخ درحال حاضر ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: نرخ بلیت برای بازگشت از مشهد به تهران نیز تقریبا به میزان رفت، هزینه دارد که می‌توان بلیت را به صورت دوطرفه رزرو کرد.

لازم به ذکر است که قیمت بلیت قطار در سایت‌های رسمی با توجه به نوع قطار همچون کوپه‌ یا سالن، متفاوت است به طوری‌ که بلیت قطار سالنی برای هر نفر با توجه به درجه، از ۴۸ هزار تومان تا ۹۵ هزار تومان متغیر است و برای مسافرت با قطار کوپه‌ با توجه به نوع قطار، نرخ بلیت بین ۶۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان است.

همچنین با نگاهی به نرخ‌های مصوب اتوبوس در سایت‌های رسمی قیمت بلیت معمولی ۱۰ هزار تومان تعین شده است و برای خرید بلیت درجه ۱ باید ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت کرد و این درحالی است که با انتخاب بلیت ویژه برای اتوبوس ۲۵ نفره باید هزینه ۵۷ هزار تومانی از سوی مسافر پرداخت شود.

گفتنی است که با نزدیک شدن مناسبت‌های خاص، برای تهیه بلیت انواع وسیله نقلیه، باید از اوایل هفته پیگیر خرید یا رزرو بلیت به مقصد خاص بود تا با مشکل نبود بلیت در مسیر خاص روبرو نشد و به موقع به مقصد مورد نظر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاظمی

      من برای 19آذر از مشهد بلیط هواپیما میخواستم واسه ساری قیمت بلیط ،130تومن بود یهویی پرواز و کنسل میکنن یه پرواز جایگزین میزارن قیمتش400هزار تومن کسی هم نیست جوابگو باشه چون شرکتها همه خصوصی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج