جاباما
۴۴۲۴۹
۸ نظر
۶۴۵۷
۸ نظر
۶۴۵۷
پ

۱۱ پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

اگر می‌خواهید خانه‌داری‌تان را به رخ مهمان‌ها بکشید باید بیشتر خلاقیت به‌خرج دهید. درست کردن چند پیش‌غذای خوشمزه هم می‌تواند سلیقه شما را نشان دهد هم وقت کمتری بگیرد و علاوه‌بر اینها هزینه کمتری روی دست خانواده بگذارد.

برترین ها: اگر می‌خواهید خانه‌داری‌تان را به رخ مهمان‌ها بکشید بایدبیشتر خلاقیت به‌خرج دهید. درست کردن چند پیش‌غذای خوشمزه هم می‌تواند سلیقه شما را نشان دهد هم وقت کمتری بگیرد و علاوه‌بر اینها هزینه کمتری روی دست خانواده بگذارد. پس تا دیر نشده دست‌به کار شوید و درست کردن این پیش‌غذاهای خوشمزه را امتحان کنید.

1- نان سیر و اسفناج

چند حبه سیر را پاک کنید و با پوست کن یا چاقو به حلقه‌های نازک برش دهید. آنها را کمی در روغن زیتون تفت دهید تا سبک شوند. سپس روی یک تکه نان باگت که آن را از وسط باز کرده‌اید، مقداری پنیر پیتزا، کمی اسفناج پخته و سیرهای تفت داده شده را بریزید. نان‌ها را در مايكروفر قرار دهید تا پنیر آب شود و بعد از نان سیر خوشمزه‌ای که پختید، لذت ببرید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

2- ترد آجیلی

این یکی از متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین پیش‌غذاهای دنیاست. می‌توانید آن را به عنوان عصرانه هم سرو کنید. کافی است روی بیسکویت‌های ترد مقداری پنیر خامه‌ای بمالید و کمی مغز آجیل مثل مغز پسته و کشمش روی آن بریزید. حالا می‌توانید بیسکویت‌های ترد را به هم بچسبانید، مکعبی که درست شده را با پنیرخامه‌ای بپوشانید و در آجیل بغلتانید.
11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند


۳- گوجه کوچولو

برای درست کردن این پیش‌غذاهای خوشمزه که می‌توانید آنها را به عنوان اردور کنار غذا هم سرو کنید کار سختي پیش‌رو ندارید، فقط کافی است درون چند گوجه‌فرنگی را به کمک چاقو و یک قاشق چای‌خوری کمی خالی کنید. درون هر كدام یک تکه پنیر سفید کوچک بگذاريد و آنها را با یک برگ جعفری تزئین کنید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۴- قایق‌های کاهویی

چند برگ کاهو را کاملا بشویید و خشک کنید. سپس مقداری پنیر سفید را خرد کنید و با مقداری جعفری تازه، هویج رنده شده، کنسرو ذرت شیرین و کمی سريال صبحانه مخلوط کنید. کمی روغن زیتون و نمک و فلفل به موادتان اضافه کنید و یک قاشق از آن را درون هر برگ کاهو بریزید. این سالاد هم خوشمزه است هم زیبا.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۵- سیب‌زمینی توپی

برای درست کردن این پیش‌غذا نیاز به سیب‌زمینی‌های کوچک پخته دارید. آنها را پوست بکنید، از وسط نصف کنید و در روغن سرخ کنید. در این فاصله سس را آماده کنید. برای درست کردن سس یک قاشق مایونز را به یک کاسه کوچک ماست کم‌چرب اضافه کنید، کمی نمک و فلفل سیاه بزنید و مقداری شوید خرد شده به آن اضافه کنید. سیب‌زمینی‌ها را با این سس میل کنید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۶- سبزیجات مخلوط

برای درست کردن این پیش‌غذا لازم است مقداری سبزیجات مثل گل‌کلم، کلم بروکلی، تربچه، کرفس یا هویج را آماده کنید. کلم‌ها را به قطعات کوچک تقسیم كرده و هویج و کرفس را خلال کنید. سپس مقداری سبزی معطر مثل جعفری، نعناع و ترخون را خرد كرده، کمی هویج رنده شده به آن اضافه کنید و به همراه نمک و فلفل و ماست چکیده یک سس غلیظ برای همراهی با سبزیجات درست کنید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۷- نان سیر و کره

برای درست کردن این پیش‌غذا به نان باگت کوچک نیاز دارید. نان‌ها را به ارتفاع دو سانتی‌متر برش بزنید و در سینی بچینید. روی هر نان مقداری پودر سیر بپاشید و کمی پنیر رنده شده به آن اضافه کنید. یک ساقه پیازچه را هم حلقه حلقه كرده و روی پنیر بریزید. حالا می‌توانید نان‌ها را در مايكروفر قرار دهید تا پنیر آب شود.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۸- بروسکتا

چند گوجه‌فرنگی سفت را نگینی خرد کنید و با کمی پودر سیر یا سیر له شده، جعفری، ترخون و روغن زیتون مخلوط کنید. یک نان باگت را بردارید و آن را اریب به فاصله دو سانتی‌متر برش بزنید تا تکه‌های بیضی به‌دست آورید. روی هر تکه نان مخلوط گوجه و سبزیجات بریزید و روی آن کمی پنیر اضافه کنید. نان‌ها را در فر قرار دهید تا برشته شوند.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۹- ساندویچ تخم‌مرغی

چند تحم‌مرغ را بپزيد تا سفت شوند. در این فاصله مقداری پنیر خامه‌ای را با کمی جعفری و کشمش مخلوط کنید تا یکدست و نرم شود. چند برگ ژامبون را هم به شکل نوار برش بزنید. تخم‌مرغ‌ها را پوست بکنید و از طول به ۶قسمت تقسیم کنید. زرده را درآورید و به جای آن مخلوط پنیر بریزید. بعد یک برگ نعناع روی آن قرار دهید و با یک نوار ژامبون نازک مواد را روی هم بپیچید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۱۰- سالسا و لوبیا

دو قاشق غذاخوری رب گوجه‌فرنگی را در روغن زیتون تفت دهید تا از هم باز شود. ۴قاشق لوبیای پخته یا کنسرو لوبیا را به همراه رب گوجه، نصف فلفل دلمه‌ای تازه، یک پیاز کوچک، دو حبه سیر، نمک، فلفل سیاه و آب نصف یک لیموترش تازه در مخلوط‌کن بریزید تا یکدست شود. نان باگت را حلقه حلقه کنید، در فر یا توستر برشته کنید و با این سس سرو کنید.

11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند

۱۱- ساندویچ سیب‌زمینی

یک سیب‌زمینی متوسط را بپزید و در این فاصله میان دو نان صبحانه را خالی کنید. وقتی سیب‌زمینی پخت آن را نگینی خرد کنید و با یک قاشق جعفری و یک قاشق شوید خرد شده، مقداری نمک و فلفل، یک قاشق سس مایونز و یک قاشق ماست مخلوط کنید. این مواد را درون نان‌ها بریزید و روی آن کمی پنیر پارمزان بپاشید.
11 پیش غذای خوشمزه برای روزهای شلوغ اسفند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاصدک

      ممنون مجله!

    • ziba

      ممنون از پيش غذاهايي كه آموزش دادين هم خيلي خوشگلن هم كامل توضيح داديد
      خيلي برام مفيد بود

    • نازی

      عالی بود
      بچه ها کی نون سیر بلده اخه من یه جا خوردم خوشم اومد ممنون میشم کمکم کنید
      هیهی

    • عععععع

      مرسی عالی واسان

    • مهسا

      اییییییی گشنم شد خدایا من رژیمم بهم صبر بده

    • ناهید رحیمی

      عالی بود.ممنون از شما

    • بدون نام

      تو روزهای شلوغ اسفند فقط نیمرو

    • مممم

      مرسی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج