جاباما
۴۴۲۶۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نسل چهارم موبایل در کل تهران کامل می‌شود

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه از تکمیل پوشش شبکه رایتل در تهران به صورت کامل تا پایان امسال خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه از تکمیل پوشش شبکه رایتل در تهران به صورت کامل تا پایان امسال خبر داد.

مجید صدری امروز در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه الکامپ گفت: بالغ بر ۲۷۰ سایت نسل چهارم موبایل در تهران نصب شده است و پیش‌بینی می‌کنیم در طرح توسعه جدید، کل تهران تا پایان سال تحت پوشش نسل چهارم رایتل قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه این شبکه در کشور گفت: هم‌اکنون سرویس رومینگ ملی رایتل با اپراتور همراه اول و ایرانسل در کل کشور برقرار است و در مناطقی که امکان پوشش کامل رایتل وجود ندارد، از شبکه این اپراتورها استفاده می‌شود.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه ادامه داد: در حوزه مکالمه و صوت، مشکلی در خصوص رومینگ ملی نداریم اما در بخش دیتا، مشکل این سرویس آن است که زمانی که مشترک از رومینگ استفاده می‌کند، به جای دیتای نسل سوم، با دیتای نسل دوم مواجه می‌شود و این مسئله باعث کاهش کیفیت سرویس اینترنت خواهد شد.

صدری گفت: این مشکل را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده‌ایم.

مدیرعامل رایتل با اشاره به اینکه در حوزه مکالمه و آنتن‌دهی شبکه رایتل از وضعیت پایداری برخوردار هستیم، موضوع عدم آنتن‌دهی مقطعی در برخی مناطق را رد کرد و گفت: در ارائه سرویس مکالمه و دیتا، شبکه پایداری داریم و آن‌طور نیست که این سرویس در یک نقطه، در یک زمان قطع و در زمان دیگر برقرار باشد.

وی در مورد آخرین وضعیت ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه نیز گفت: این سرویس به دلیل برخی مشکلات فنی با نارضایتی از سوی مردم مواجه است، چرا که انتظاراتی که از آن می‌رفت، محقق نشده و بسیاری از ترابرد شماره خود پشیمان هستند.

صدری با اشاره به برخی اقدامات ضد رقابتی و کارشکنی در اجرای ترابردپذیری گفت: امیدواریم به مرور زمان این مشکل و نیز مشکلات فنی طرح حل شود و خدمت ترابردپذیری به معنای واقعی اجرایی شود.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه در مورد نرخ خدمات دیتای موبایل نیز گفت: هم‌اکنون شاهد هستیم که در برخی تعرفه‌ها از سوی سایر اپراتورهای رقیب، دامپینگ صورت می‌گیرد که طرح این شکایت را به سازمان تنظیم مقررات ارائه کرده‌ایم و امیدواریم این سازمان در جهت حفظ بازار رقابتی، اقدامات مؤثری انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج