جاباما
۴۴۳۶۶۹
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

قرعه‌ کشی «وام ضروری» بازنشستگان، از فردا

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: قرعه کشی وام های ضروری بازنشستگان فردا با حضور مسوولان و جمعی از بازنشستگان انجام خواهد شد و ۲۵۰ هزار نفر وام قرض الحسنه سه میلیون تومانی دریافت می کنند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: قرعه کشی وام های ضروری بازنشستگان فردا با حضور مسوولان و جمعی از بازنشستگان انجام خواهد شد و ۲۵۰ هزار نفر وام قرض الحسنه سه میلیون تومانی دریافت می کنند.

عباس رشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صندوق بازنشستگی به عنوان دومین سیستم بیمه‌ای کشور رسالت و وظایف مهمی برعهده دارد اظهار کرد: در کنار وظایف اصلی چون پرداخت حقوق، برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مختلفی ترتیب داده‌ایم که پرداخت وام ضروری از جمله آنهاست.

وی افزود: وام‌های ضروری از سال ۷۷ کلید خورد ولی اعتبارات تخصیصی مربوط به آن اندک بود. در سال ۷۷، به ۳۰ هزار نفر وام ۳۱۸ هزار تومانی تعلق گرفت و پس از آن سالانه افزایش یافت.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در سال ۹۲، ۴۰ هزار نفر از وام استفاده کردند و اعتبار تخصیصی ۴۰ میلیارد تومان بود گفت: سال ۱۳۹۳ این اعتبار به ۴۰۰ میلیارد تومان رسید. سال گذشته این اعتبار به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت و ۲۵۰ هزار نفر از وام استفاده کردند.

رشیدی ادامه داد: امسال با رشد ۵۰ درصدی اعتبارات، این میزان به ۷۵۰ میلیارد تومان رسید و مبلغ وام به ۳ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در یک بازه زمانی یک ماهه ۴۱۰ هزار نفر از طریق سامانه ثبت نام کردند که آماری بی‌سابقه محسوب می‌شود عنوان کرد: از ۳۰ آبان برنامه‌ریزی برای انجام قرعه کشی صورت گرفته بود، اما موانعی از سوی بانک عامل وجود داشت که برطرف شده و فردا مراسم قرعه کشی با حضور مسوولان و جمعی از بازنشستگان انجام می شود و ۲۵۰ هزار نفر از این وام استفاده می کنند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه پس از قرعه کشی در ۱۰ روز اول دی ماه مرحله اول پرداخت ها انجام می شود گفت: تامین اعتبار وام در شش مرحله با بازه زمانی دوماهه انجام می شود.

به گفته وی اقساط این وام ۹۰ هزار تومان و ۳۶ ماهه است و کارمزد آن چهاردرصد خواهد بود.

رشیدی با بیان اینکه قریب به یک میلیون نفر تا کنون از این وام استفاده کرده اند گفت: طبیعی است بازنشستگانی که در سال ۹۳ و ۹۴ وام دریافت کرده اند مشمول نخواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هیچ ممنون شما تیستیم ما حقوقمانا
      این چه مسخرهای حقوق شاغلین و بازنشستگان از زمین تا اسمانفاصله است

    • بدون نام

      پرداخت حقوق بازنشستگان را اصلاح کنند ، نیازی به پرداخت وام نیست.به قول حافظ:

      ...مستحق بودم و اینها به زکاتم دادند

    • بدون نام

      اگربه قول خودتان عمل کنیدوازاول سال همان پنجاه درصدی که قراربود به حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری اضافه کنید نیاز به این وام نیست که یک بازنشسته بخاطراستیصال مجبو شود دونوبت برای وام ثبت نام کند شماهم بگویید شاملش نمیشود برای یک بازنشسته ادامه حیات یعنی مرگ تدریجی دابم باید دستش پیش این یکی واون یکی درازباشدبرای قرض گرفتن یابعداز سی سال خدمت باید کنارخیابان سیگارفروشی یادست فروسی کند

    • بدون نام

      لطفاً به حقوق باز نسشته ها توجه کنید نه به وام.خیلی ها هستند که قادر به باز پرداخت وام نیستند

    • بدون نام

      واقعاً چه لطف بزرگی در حق بازنشستگان انجام داده اند، اووووه 3میلیون تومان،خوش به حال برنده ها،تمام مشکلاتشان حل میشه، با بقیه اش هم خرید خانه، ماشین، ویلای ساحلی، سفر خارجه،مشکل ازدواج بچه هاشون، و،،،،،،به این میگن اکرام بازنشستگان، واقعاً خجالت داره، چه رویی دارن اینا

    • بدون نام

      3میلیون یعنی پول تو جیبی روزانه آقازاده‌های دزد واختلاسگری که با ماشین های چند میلیاردی تو خیابونا پرسه میزنن، بیچاره قشر بازنشسته وکارگری که تو این کشور کسی صدا شو نمی شنوه، امان از بیگانه پرستان

    • عباس مرادی

      سلام علیکم
      برای یک بار هم که شده است بیا خبر سالم انتشار بدید چرا نمی گذارید راحت باشیم خودتان را مسخره کنید

    • یعقوب

      هنوز حقوق اذر ندادند وامتون ننخاستیم حقوق بدید بازنشته علوم پزشکی بندرعباس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج