۴۴۵۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جزییات نظرسنجی درباره انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲

نتایج نظرسنجی انجام‌شده توسط یک مرکز معتبر افکارسنجی بیانگر آن است که ۴ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حدود ۶۶درصد مردم آماده مشارکت در این آزمون ملی بوده و ۴۳ درصد پاسخگویان نیز ائتلاف اصولگرایان را گزینه مطلوب خود ذکر کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: نتایج نظرسنجی انجام‌شده توسط یک مرکز معتبر افکارسنجی بیانگر آن است که ۴ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، حدود ۶۶درصد مردم آماده مشارکت در این آزمون ملی بوده و ۴۳ درصد پاسخگویان نیز ائتلاف اصولگرایان را گزینه مطلوب خود ذکر کرده‌اند.

تایج یک نظرسنجی سراسری که اول اسفندماه جاری توسط یک موسسه افکارسنجی معتبر انجام شده، بیانگر آن است که حدود ۴ ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم، حدود ۶۶ درصد مردم آماده مشارکت در این آزمون ملی هستند.

نمونه آماری این نظرسنجی حدود ۱۶ هزار نفر در سراسر کشور است که شامل شهرها و روستاها می باشد. بر اساس یافته های نظرسنجی یاد شده،۶۵/۸ درصد پاسخگویان قطعاً و به احتمال زیاد در انتخابات شرکت می کنند، ۱۴/۶ درصد هنوز تصمیم نگرفته اند، ۶ درصد به احتمال کم شرکت می کنند و ۱۳/۶ قطعاً در انتخابات شرکت نمی کنند.

مقایسه نظرسنجی صورت گرفته توسط همین مرکز برای انتخابات دهم ریاست جمهوری در اسفند ماه سال ۸۷ با نظرسنجی فعلی، حدود ۵ درصد رشد مشارکت را نشان می دهد.

بنابر این گزارش، شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سئوال که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به چه طیف سیاسی تمایل دارند ۴۳/۱ ائتلاف اصولگرایان ، ۲۲/۴ اصلاح طلبان، ۲۱/۴ درصد مستقلین و۱۳/۱ حامیان دولت را به عنوان گزینه مطلوب خود عنوان کرده اند.

همچنین بر اساس یافته های این نظر سنجی، اولویت کاری رئیس جمهوری بعدی از منظر مردم،۵۰/۲ درصد مهار گرانی، ۲۶/۸ درصد حل معضل بیکاری، ۹ درصد بالا بردن امنیت مردم، حدود ۹ درصد اصلاح وضع فرهنگی جامعه و حدود ۵ درصد افزودن بر مبلغ یارانه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • REZA

      بخشید این نظرسنجی کی،کجا،از چه کسانی، چه جوری، از چه منبعی، چه ناظری... انجام شده که شما خبرشو رو سایت قرار می دین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج