۴۴۶۸۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: در تمامی نقاط زمین تیم برتر بودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در تمامی نقاط زمین تیم برتر میدان بودیم و با تیزهوشی بازیکنانم توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

خبرگزاری تسنیم: سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: یک بار دیگر از شما خبرنگاران که مشکلات ما را طی یک نیم‌فصل منعکس کردید تشکر می‌کنم و از کارشناسان خوب فوتبال خوزستان که با انتقادات و راهنمایی‌شان ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم. این برد شیرین و حساس را به مردم خوزستان و مسئولان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم. اگر نمی‌بردیم فوتبال روی بدش را به ما نشان می‌داد. ما بازی را خوب آغاز کردیم و در تمامی نقاط زمین تیم برتر میدان بودیم. آنان هم با مدیریت خوب ما را تحت فشار قرار دادند، ولی با تیزهوشی بازیکنانم توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی در واکنش به اظهارات صمد مرفاوی که گفته بود تمام نقاط قوت استقلال خوزستان را کنترل کرده بودند، خاطر نشان کرد: به هر حال مرفاوی نظر خودش را گفته‌ است. او مربی باتجربه و بادانشی است. ما در نیمه دوم حداقل سه موقعیت صددرصد داشتیم، اما آنها موقعیتی نداشتند. به هر حال جوانمردانه بازی کردیم و دنبال سه امتیاز بودیم که در نهایت به این هدف رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم هم گفت: داور محتاط بود و دیر سوت می‌زد. البته اشتباهات داوری هم جزئی از بازی است.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مؤمنی در پست تخصصی‌اش بازی نکرد، تصریح کرد: چون می‌دانستیم مؤمنی در دیگر پست‌ها هم قابلیت بازی‌کردن را دارد و روی شروع مجدد وزنه سنگین تیم‌مان است از وی استفاده کردیم.

پورموسوی در مورد وضعیت تیمش گفت: ما اکنون با مصطفی ماهی قرارداد بستیم و به‌ دنبال جذب یک بازیکن که قابلیت طراح را داشته باشد، هستیم. همچنین استاندار چند روز پیش به محل تمرینات آمده و قول مساعدت در عرض چند روز آینده را به ما داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج