جاباما
۴۴۷۰۴۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

فتح الله زاده: مجیدی پیشنهاد استقلال را رد کرد!

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: فرهاد مجیدی نیز در ابتدای فصل نزد من آمد و گفت پیشنهاد سرمربیگری استقلال را دارم، به نظر شما بروم یا نروم؟

کاپ: علی فتح الله زاده در رابطه با اظهارات آتیلا حجازی مبنی بر در دوره سرمربیگری پدرش برخی به دنبال برکناری او بودند، اظهار داشت: متاسفانه یک عده ای انتخاب حجازی را برنمی تابیدند. این شخصیت ناصرخان بود که مقابل این صحبت ها می ایستاد و نتایج خوبی هم گرفت. در فوتبال ما از این بحث ها زیاد پیش می آید و یکسری هستند که می خواهند همه را به جان هم بیاندازند، در حالی که ما باید به تمام کسانی که زحمت می کشند، احترام بگذاریم.
وی افزود: دیدید که ۲ سال قبل یکسری به قلعه نویی حمله کردند و کاری کردند او از استقلال برود، در حالی که این مربی جام های زیادی برای استقلال آورده بود. در دوره ناصرخان هم یک عده ای به من حمله می کردند که شما با ناصر حجازی دوست هستی، او را می آوری و از نظر فنی چیزی ندارد اما وقتی حجازی فوت کرد، همان ها می گفتند چرا ناصرخان را اذیت کردی؟ یکسری نانشان از همین است که منفی بافی کنند.

مدیرعامل اسبق استقلال در واکنش به اینکه افشارزاده گفته بود لیدرهایی که از سوی فرهاد مجیدی ارازل و اوباش نامیده شده بودند، در زمان فتح الله زاده به استقلال آمدند، تصریح کرد: لیدرها قبل از من هم بودند. افشارزاده سابقه باشگاه استقلال را نمی داند و به خاطر همین این حرف ها را می زند. اصلا بگویید که من این ها را استخدام کردم، اگر بد بودند، چرا افشارزاده خودش آنها را اخراج نکرد؟ چرا زمان فتح الله زاده لیدرها چنین کارهایی نمی کردند؟ 10 سال مدیریت کردم و از این کارهاخبری نبود اما در 2، 3 سال اخیر چند بار این اتفاق افتاده است.

فتح الله زاده در ادامه بیان داشت: من فوتبال را دوست دارم، وقتی همه به هم کمک کنند. وقتی به اروپا می روم و جو را می بینم، حسرت می خورم چون مثل یک تفریح به این ورزش نگاه می کنند. به قهرمانان و مدیران احترام می گذارند اما با متخلفان برخورد هم می کنند. رئیس باشگاه بایرن مونیخ خلافی کرد و به زندان رفت اما دوباره سر کارش برگشت.
وی در پاسخ به این سوال که با اظهارات تند فرهاد مجیدی درباره لیدرها موافق است، گفت: مجیدی هم منظورش به تمام لیدرها نبوده است چون لیدر در تمام دنیا است. این مدیران هستند که باید بدانند که چطور از لیدرها استفاده کنند. من کمترین پرداختی را به لیدرها در دوران مدیریتم داشتم و اسنادش هم هست. آنهایی که ۲، ۳ برابر من به لیدرها پرداخت کردند و حتی برایشان ماشین گرفتند، حالا به من می گویند لیدرپروری کرده است. لیدر جزوی از باشگاه است و باید از آنها درست استفاده شود.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه بحث تغییر کادرفنی استقلال و برکناری منصوریان مطرح شده، بیان داشت: ابتدای فصل گفتم که اگر هیات مدیره از منصوریان حمایت کند و همه با هم باشند، موفق می شوند اما اگرنه قطعا موفقیتی به دست نمی آید. شاید آن روز منصوریان هم ناراحت شد اما امروز به حرفم رسید. دودستگی در هیات مدیره استقلال وجود دارد. سرمربی استقلال نباید زیر فشار باشد و حتی داشته های خودش را هم از یاد می برد. تا روزی که منصوریان سرمربی است، باید حمایت شود. اگر هم دیدند خوب نیست، بگویند برود.

وی افزود: فرهاد مجیدی نیز در ابتدای فصل نزد من آمد و گفت پیشنهاد سرمربیگری استقلال را دارم، به نظر شما بروم یا نروم؟ من گفتم فرهاد جان! من این کار را نمی پسندم. گفتم که تو برای این باشگاه زحمت کشیدی و نمی خواهم بسوزی. حتی به او گفتم اگر خود من هم مدیرعامل استقلال بودم، بازهم تو را سرمربی نمی کردم. من می رفتم یک مربی بزرگ خارجی می آوردم، بعد فردی مثل فرهاد مجیدی ۲، ۳ سال کنارش کار می کرد و بعد خودش در حد سرمربیگری استقلال بود. او هم حرف مرا قبول کرد.

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: من اگر ابتدای فصل بودم، برای منصوریان نیز این کار را می کردم. متاسفانه منصوریان را هم سوزاندیم اما حالا که این کار انجام شده، باید از منصوریان حمایت کنیم. به منصوریان بازهم می گویم که می خواهند تمرکز تو را به هم بریزند. به او می گویم که هم لال شو و هم کر! نه چیزی بگو و نه بشنو. مطمئنم که منصوریان می تواند تیم را از بحران خارج کند.

وی درباره بازدیدش از نیوکمپ گفت: من حدود ۸ ساعت از نیوکمپ بازدید کردم و خیلی دستاورد خوبی برای من داشت. به آلمان هم رفتم و بازی دورتموند را از نزدیک دیدم. ۷۰ هزار نفر تماشاگر آمده بود اما یک نفر هم کسی را هل نداد. آدم واقعا دلش به درد می آید که ما با این همه پتانسیل نمی توانیم چنین برنامه ریزی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف که استقلال قدرتو نمیدونه ضمنا من پرسپولیسیم

    • بدون نام

      همیشه فتح الله زاده خود را دانای کل می داند
      عزیز جان مجیدی با کدام سابقه مربی گری بیا استقلال؟
      منصوریان با سابقه خوبش در نفت الان به این روز افتاده
      مجیدی که شومن هست و تازه گفتید سرمربی استقلال نشود اینطور خبر و پست می گذارد برای امدن و دست و پا می زند

    • حسن

      زنده باد ...امید محبوب ما حاج علی فتح اله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج