۴۴۷۶۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انوشیروانی: همه خوب‌ها به اردو دعوت شده‌اند

مرحله دوم تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در شرایطی از فردا (یکشنبه) در تهران آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان در خصوص آغاز مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تأکید کرد که این دوره از تمرینات تیم ملی بزرگسالان متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و تمرینات قطعاً سنگین‌تر از قبل طراحی می‌شود.

سجاد انوشیروانی در خصوص شرایط آغاز اردوی تیم ملی از ۵ دی در تهران اظهار داشت: تمامی وزنه‌برداران از فردا (یکشنبه ۵ دی) در کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه‌برداری حضور پیدا می‌کنند و تمرینات‌مان به صورت رسمی از روز دوشنبه (۶ دی) رأس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

قطعاً این مرحله از تمرینات تیم ملی بزرگسالان متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و سنگین‌تر طراحی می‌شود. در پایان این مرحله از تمامی وزنه‌برداران حاضر در اردو رکوردگیری به عمل خواهد آمد تا در نهایت ۷ وزنه‌بردار برتر باقی مانده و به مرحله سوم اردویی بزرگسالان دعوت شوند. مرحله بعدی هم با حضور چهره‌های سرشناس وزنه‌برداری ایران اواسط بهمن استارت می‌خورد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در خصوص اینکه آیا وزنه‌برداری هست که به هر دلیل از فهرست دعوت شده‌های به مرحله دوم جا مانده باشد، تأکید کرد: تا امروز نفرات برتر هر وزن را به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کرده‌ایم و تشخیص‌مان این بوده که تا الان همه خوب‌ها به اردو دعوت شده‌اند. هدف و برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان، استفاده مطلوب از پتانسیل‌های کنونی وزنه‌برداری کشورمان است که بتوانیم بهترین‌ها را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنیم. البته همانطوری که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، اگر به جز این نفراتی که به اردو دعوت شدند باز هم وزنه بردارانی باشند که بتوانند در چارچوب استاندارد و اعلام شده توسط فدراسیون قرار گرفته و آماده تست دوپینگ هم باشند قطعاً بعد از بررسی‌های لازم توسط کادر فنی و شورای عالی به اردو دعوت خواهند شد.

انوشیروانی در خاتمه با تأکید مجدد بر جدیت کادرفنی و فدراسیون بابت پاک واردشدن وزنه‌برداران به اردوی آماده‌سازی تیم ملی، خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری و کمیته پزشکی با برنامه بسیار خوب خود در امر مبارزه با دوپینگ، حقیقتاً کار را برای کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری آسان کرده‌اند چون با اخذ آزمایش دوپینگ در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر وزنه‌برداری، نفرات برتر وقتی به اردو دعوت می‌شوند از نظر آلودگی به مواد نیروزا پاک و سالم هستند و از این لحاظ خدا را شاکرم و مربیان تیم‌های ملی در حال حاضر مشکلی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج