جاباما
۴۴۷۶۱۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال ۲۰۱۷

هر سال فیلم‌های اقتباسی جایگاه خاصی درمیان فیلم‌های تولیدی سال ایفا می‌کنند.

روزنامه بانی فیلم: هر سال فیلم‌های اقتباسی جایگاه خاصی درمیان فیلم‌های تولیدی سال ایفا می‌کنند.

به نقل از گاردین، در ادامه نگاهی می اندازیم به پروژه های سینمایی سال آینده که با اقتباس از یک اثر ادبی ساخته شده اند.

«دایره»

هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال 2017

رمان دِیو اگرز به نحوی اخطاری است در مقابل قدرت کمپانی های تکنولوژیکی غول آسا که تا همین امروز هم مسئله ای بسیار مطرح و مهم است. این اقتباس از آن رمان به کارگردانی جیمز پانسولت هم بازیگران قابل توجهی دارد: تام هنکس نقش یکی از رهبران تکنولوژیکی را بازی می کند، اما واتسون یکی از کارمندان درجه پایین است که سعی دارد از نردبان سازمانی بالا برود و جان بویگا هم نقش شخصیت مرموز «کالدن» را ایفا می کند.

«قلعه شیشه ای»
هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال 2017

کتاب خاطرات جینت والز درباره دوران کودکی آشفته و غیرمعمولش - که شامل پدری الکلی، مادری هنرمند، قرض های همیشگی و آزار و اذیت جنسی می شود - نقشی خوب و پربار برای بری لارسون خواهد بود که پارسال برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای نقش آفرینی در «اتاق» شد. این فیلم همچنین در تضاد کامل با دیگر فیلم های جدید او از جمله «کینگ کنگ» و «انتقام جویان» خواهد بود.

«دخترخاله ام ریچل»
هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال 2017

ریچل وایز اخیرا حسابی فعال شده و این پروژه بعدی اوست: اقتباسی از رمان سال ۱۹۵۱ دفنی دو موریه. در این فیلم تریلر مرموز، وایز نقش دخترخاله ای را بازی می کند که شخصیت فیلیپ با بازی سم کلافین فکر می کند شوهرش را مسموم کرده است.

«آدم برفی»

هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال 2017

رمان نوآر اسکاندیناویایی یو نسبو درباره کارآگاهی که دنبال قاتلی زنجیره ای است که سر صحنه قتلش آدم برفی درست می کند، اقتباسی درجه یک خواهد داشت: مایکل فسبندر نقش شخصیت اول داستان یعنی هری هوله را بازی می کند و ربکا فرگوسن (بازیگر «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش») هم همکارش در این پرونده است که خودش هم یکی از مظنونان به شمار می آید. توماس آلفردسون کارگردان «بندزن خیاط سرباز جاسوس» روی صندلی کارگردانی می نشیند.

«تب گل لاله»
هیجان انگیزترین اقتباس های سینمایی سال 2017

این پروژه مدت هاست که قرار است از راه برسد: بیش از یک دهه پیش این فیلم آماده شده بود و قرار بود با بازی کیرا نایتلی و جود لاو منتشر شود اما در آن تعویق ایجاد شد. اما حالا این اقتباس از رمان دبورا موگاچ درباره رابطه ای بین یک نقاش و زنی در دوران «حباب اقتصادی گل لاله» در هلند قرن هفدهم آلیسیا ویکاندر و دین دهان را در نقش های اصلی دارد و جاستین چدویک سازنده «ماندلا» آن را کارگردانی می کند.

«قتل در قطار سریع السیر»

داستان محبوب آگاتا کریستی از یک پرونده قتل و اینکه چه کسی مرتکب آن شده روی پرده بزرگ به تصویر کشیده می شود. آخرین باری که این کتاب در این سطح اقتباس شده بود به سال ۱۹۷۴ برمی گردد که در نسخه سینمایی آن موقع آلبرت فینی نقش پوآرو را بازی کرد. این بار کنت برانا نقش این کارگردان بلژیکی را بازی می کند و خودش هم روی صندلی کارگردانی می نشیند. پنلوپه کروز، جانی دپ و جودی دنچ لیست بازیگران مکمل این پروژه پرستاره را کامل می کنند.

«فریب خورده»

از آخرین باری که فیلمی از سوفیا کاپولا راهی سینماها شد مدتی می گذرد - دقیقش را بخواهیم بگوییم از زمان اکران «حلقه بلینگ» در سال ۲۰۱۳ تا به حال - اما این فیلم جدید که یک درام جنگ داخلی است که داستانش حول محور یکی از سربازان اتحادیه می چرخد که داخل یکی از مدارس شبانه مخصوص دختران ایالت های موتلفه گیر می افتد، در راه است. این فیلم با اقتباس از رمان سال ۱۹۶۶ «شیطانی به تصویر کشیده شده» نوشته توماس پی کالینان ساخته می شود. فیلم های کاپولا همیشه جذاب هستند و به نظر می رسد این فیلم بیشتر در حوزه فیلم اول او یعنی «خودکشی باکره ها» باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج