۴۴۷۶۹۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سلطانی‌فر: وقت تمرکز روی رشته‌های پرمدال است

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وقت آن رسیده تا روی رشته‌های پرمدال سرمایه‌گذاری کرد، گفت: قابل تأمل است که در رشته‌های پرمدالی چون نیراندازی سهمی در توزیع مدال‌ها نداریم.

خبرگزاری تسنیم: مسعود سلطانی‌فر در مراسم تقدیر از مدال‌آوران استان تهران در المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: المپیک مهم‌ترین صحنه رویارویی ورزشکاران است. ما هر سال رقابت‌های مختلفی را داریم که در همه آنها ورزشکاران تنه به تنه رقبا می‌زنند، اما همه اینها برای کسب موفقیت در المپیک است.

وی افزود: کارنامه ایران در المپیک در برخی رشته‌ها توأم با موفقیت است. برای برخی رشته‌ها هم از الان برای دوره بعدی برنامه‌ریزی‌هایی شده که این برنامه‌ریزی‌ها برای بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک 2020 توکیوست.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:‌ ره‌آورد حضور ایران در تاریخ المپیک کسب ۱۸ مدال طلا، ۲۱ نقره و ۲۹ برنز بوده که بعد از انقلاب پررنگ‌تر بوده است. ما ورزشکاران سه مدالی هم داریم که می‌توان به نصیری و ساعی اشاره کرد. همه مدال‌ها نیز در چهار رشته کسب شده است. دیگر وقت آن رسیده که در رشته‌های پایه و پر مدالی چون دوومیدانی، تیراندازی، شمشیربازی، قایقرانی در کنار دیگر رشته‌های مدال‌آورمان مدال بگیریم. خیلی قابل تأمل است که از ۴۵ مدالی که در تیراندازی توزیع می‌شود، سهمی نداریم. این شرایط در شنا و ... نیز وجود دارد. زمان آن رسیده که گسترده و بهتر برنامه‌ریزی‌ها را متمرکز کنیم تا با این استعدادها مدال بگیریم.

سلطانی‌فر تأکید کرد: ما قدرت وزنه‌برداری و کشتی در دنیا هستیم، اما این احتمال است که در رشته‌هایی همچون کاراته هم مدال بگیریم. البته حوادث همه رخ می‌دهد، مثل اتفاقاتی که برای حسن رحیمی و... رقم خورد. امیدواریم در 2020 جبران کنیم و طلایی‌ترین دوران را داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج