۴۴۸۸۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نارضایتی کاربران از دستگاه های گوگل هوم

کمپانی گوگل، اردیبهشت ماه امسال و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود در در سال ۲۰۱۶ از اسپیکر هوشمند خود تحت عنوان «گوگل هوم» رونمایی کرد. محصولی که چند ماهی از عرضه آن می گذرد و قرار بود که با هوشمندی بیشتر خود نسبت به الکسا و سیری اپل، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را از آن خود کند.

وب سایت تک شات: کمپانی گوگل، اردیبهشت ماه امسال و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود در در سال ۲۰۱۶ از اسپیکر هوشمند خود تحت عنوان «گوگل هوم» رونمایی کرد. محصولی که چند ماهی از عرضه آن می گذرد و قرار بود که با هوشمندی بیشتر خود نسبت به الکسا و سیری اپل، سهم قابل توجهی از بازار این محصول را از آن خود کند.
نارضایتی کاربران از دستگاه های گوگل هوم

اما به نظر می رسد که همه چیز مطابق به انتظارات گوگل پیش نرفت و اخیراً برخی دارندگان این اسپیکر هوشمند، از قطع شدن ناگهانی موسیقی در حین پخش، گلایه کرده اند. مشکلی که هنوز علت مشخص و قطعی برای آن اعلام نشده و با ریبوت کردن نیز مشکل همچنان باقی مانده است.

بر اساس آخرین گزارش ها، چند کاربر در انجمن های پشتیبانی محصولات گوگل، با طرح این مشکل، عنوان کرده اند که این مسئله زمانی رخ می دهد که آن ها از دستور صوتی برای پخش یک موسیقی استفاده می کنند و یا خود دستگاه در حال پخش موسیقی از گوشی و یا پی سی است.

در این بین، برخی کاربران نیز در پاسخ عنوان کرده اند که ممکن است ارتباط ضعیف اینترنت و یا وای فای، علت اصلی بروز چنین مشکلی باشد اما آن دسته از افرادی که چنین مشکلی را تجربه کرده اند، عنوان کردند که در زمان قطع شدن ناگهانی آهنگ، اتصال اینترنت آن ها هیچ مشکلی نداشته است.

با توجه به افزایش تعداد شکایت ها مبنی بر بروز این مشکل، یکی از نمایندگان گوگل در این انجمن عنوان کرد که این شرکت در حال بررسی و تحقیق در خصوص یافتن علت اصلی این نقص در اسپیکر هوشمند گوگل هوم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج