جاباما
۴۴۹۴۹۳
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

زهرا نعمتی قلبها را تصاحب می‌کند

سایت جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی به بهترین لحظات سال ۲۰۱۶ اشاره کرده که مدال‌آوری نعمتی نیز در آن وجود دارد.

خبرگزاری فارس: سایت فدراسیون تیراندازی با کمان در گزارشی به بهترین لحظات فصل ۲۰۱۶ اشاره کرده است که در نخستین لحظه تاریخی از مدال‌آوری زهرا نعمتی نام برده و از تیتر "نعمتی قلبها را تصاحب می‌کند" استفاده کرده است.

براساس گزارش سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، زهرا نعمتی برای دومین بار موفق شد تا مدال طلایش را در بازی‌های پارالمپیک تکرار کند. وی یکی از ورزشکارانی بود که هم در المپیک و هم پارالمپیک شرکت کرد، اما با یک مدال به کشورش برگشت.

نعمتی بعد از قهرمانی‌اش در پارالمپیک ریو گفته بود: خوشحالم که توانستم به عنوان قهرمانی برسم. من واقعا آرام و ریلکس بودم چرا که می‌دانستم می‌توانم کارم را به بهترین شکل انجام دهم.


زهرا نعمتی قلبها را تصاحب می‌کند

در ادامه گزارش سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به داستان زندگی او و فعالیتش قبل از تصادف در تکواندو اشاره شده است.

نعمتی داستان زندگی جالبی دارد. این مدال‌آور طلایی در بازی‌های المپیک ریو پرچمدار کشورش بود. زمانی که نعمتی در پارالمپیک شرکت کرد جمعیت زیادی از مردم برزیل نام او را صدا می‌کردند.

کماندار کشورمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفته بود: هدف من این است همه تلاشم را بکنم و به همه مردم بگویم معلولیت پایان همه چیز نیست و آنها می‌توانند با شرایط مبارزه کنند. هیچ وقت اجازه ندهید معلولیت شما را شکست دهد. ورزش بهترین روش برای مبارزه با این معلولیت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج